Perfex CRM to kompletne oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami, które doskonale pasuje do prawie każdej firmy, freelancera lub wielu innych zastosowań. Dzięki czystemu i nowoczesnemu designowi Perfex CRM może pomóc Ci wyglądać bardziej profesjonalnie dla klientów i jednocześnie poprawić wydajność firmy. Zarządzanie klientami jest ważne, a Perfex CRM pomaga na kilka sposobów: Zarządzaj projektami i wystawiaj im faktury dzięki zaawansowanej funkcji zarządzania projektami. Połącz zadania z wieloma funkcjami Perfex CRM i zachowaj porządek. Twórz profesjonalne, świetnie wyglądające szacunki i faktury. Potężny system wsparcia z możliwością automatycznego importowania biletów. Śledź czas spędzony na zadaniach i rozliczaj klientów. Możliwość przypisania wielu członków personelu
4.91/ 1070
14145
Kluczowe funkcje Pulpit nawigacyjny Pomocny przegląd otwartych projektów, otwartych faktur, otrzymanych i zaległych płatności, otwartych zadań, wiadomości i wydarzeń. Zarządzanie projektami Twórz i zarządzaj wszystkimi swoimi projektami. Zadania projektu Możesz dodawać zadania do dowolnego projektu. Zarządzanie potencjalnymi klientami Twórz i zarządzaj wszystkimi potencjalnymi klientami, a nawet importuj potencjalnych klientów za pomocą pliku .csv. Zadania klienta Możesz umożliwić klientom tworzenie zadań. Timery zadań Każdy agent może śledzić swój czas spędzony na zadaniach, a każde zadanie ma dedykowany grafik. Grafiki zadań Każde zadanie ma swój własny grafik. Kamienie milowe projektu Kamienie milowe pomogą ci zgrupować swoje zadania razem. Bilety pomocy technicznej Pozwól swoim klientom otwierać bilety, aby śledzić
4.61/ 913
7063
Wydano wersję 4.1.4 - 2 kwietnia 2019 r. Sprawdź dziennik zmian poniżej, aby dowiedzieć się, co nowego w tej wersji. Opis Logowanie i zarządzanie użytkownikami PHP to skrypt logowania PHP oparty na MySQL, kolejny wysokiej jakości skrypt zaprojektowany i stworzony przez Jigowatt wyłącznie dla CodeCanyon. Kupując i integrując ten skrypt z istniejącą witryną, możesz utworzyć prywatny obszar użytkownika, w którym osoby odwiedzające Twoją witrynę muszą być zalogowane, aby wyświetlić zawartość strony. Posiada zmienne poziomy użytkownika za pośrednictwem Panelu sterowania, na wypadek gdyby Twoja witryna wymagała różnych poziomów bezpieczeństwa strony wśród wielu innych przydatnych funkcji! Prezentacja na żywo Można wyświetlić prezentację zarówno głównej instalacji, jak i panelu administracyjnego. Zaloguj się z adminem: admin Główne cechy Pan kontrolny
4.25/ 651
4720
CMS Pro to najbardziej intuicyjny CMS (system zarządzania treścią), który agencja internetowa może wdrożyć dla swoich klientów. Jest idealny dla małych firm i jest naprawdę łatwy w użyciu i wdrażaniu. Wartość CMS Pro! jest intuicyjny. Dzięki CMS Pro! Zarządzanie treścią staje się tak proste, jak publikowanie na komputerze. Prawdziwa wartość dla klienta nie wynika z setek funkcji, których nie mogą lub nigdy nie będą używać. Prawdziwa wartość wynika z tego, że bardzo proste jest korzystanie z doskonałych funkcji zasilania, które pozwalają wykonać zadanie. Właśnie to zapewnia CMS Pro. CMS Pro pozwala właścicielom małych firm zarządzać całą witryną lub zmieniać jej wygląd w kilka sekund. Niektóre funkcje obejmują: Responsive Layout Modular desi
4.63/ 559
2684
Problem z logowaniem w najnowszym PHP: Jeśli wystąpi problem z logowaniem, zaktualizuj zgodnie z tymi instrukcjami. Ultimate Client Manager - CRM - Pro Edition Najbardziej kompletny i łatwy w użyciu system faktur PHP, zarządzania klientami i projektami dostępny dla firm i freelancerów. Funkcje rywalizują z innymi największymi dostawcami oprogramowania na rynku. Hostuj aplikację na własnej stronie internetowej lub serwerze wewnętrznym. Więcej informacji jest dostępnych na naszej dedykowanej stronie internetowej: ultimateclientmanager.com UCM Porównanie produktów: Lista funkcji Zarządzanie klientami: Zarządzaj bazą danych klientów w tym łatwym w obsłudze CRM. Przechowuj, wyszukuj i grupuj klientów. Importuj z CSV. Zachowaj prywatne notatki. Wiele kontaktów na klienta
4.44/ 527
5119
Freelance Manager to potężna, ale prosta aplikacja do zarządzania projektami i klientami. To idealne rozwiązanie dla niezależnych projektantów i programistów. Działa również świetnie dla konsultantów, kierowników projektów i specjalistów serwisowych. Funkcje: Elastyczny układ - Zarówno administrator, jak i obszar klienta reagują na zarządzanie klientem - Możesz łatwo dodawać, edytować i manipulować informacjami o profilu klienta, a także śledzić wszystkie powiązane projekty, faktury i kolejki zatwierdzania przepływu pracy Zarządzanie projektami - Możesz zarządzać wszystkimi aspektami projektu, od postępu, kosztów, parametrów, harmonogramu realizacji, kierownika projektu itp. System zatwierdzania przepływu pracy - Gdy członek personelu lub kierownik projektu wykona zadanie lub korektę dla klienta, „s
4.5/ 480
2477
Najnowsze aktualizacje: Możesz teraz łatwo uaktualnić wersję Lite do Pro, przeczytaj więcej na ten temat tutaj. Ponadto: UCM Pro Edition został zaktualizowany, sprawdź wszystkie nowe funkcje! UCM: prosty system CRM i zarządzanie projektami typu open source Najbardziej kompletny i łatwy w użyciu system zarządzania fakturami, klientami i projektami. Hostuj aplikację na własnej stronie internetowej lub serwerze wewnętrznym. Płać raz, bezpłatne aktualizacje na zawsze! Ten bogaty w funkcje system pozwala łatwo przechowywać wszystkie szczegóły dotyczące klienta i projektu w jednym miejscu. Możesz przechowywać informacje o stronie internetowej (szczegóły ftp, daty odnowienia), informacje o projekcie (terminy, wymagania), faktury, prośby o pomoc (pomoc! Mój e-mail jest uszkodzony!), Historię płatności, przesyłanie plików klienta i wiele więcej w jednym miejscu.
4.37/ 455
1805
RISE - Ultimate Project Manager to najlepszy sposób zarządzania projektami, klientami i członkami zespołu. Możesz łatwo współpracować ze swoim zespołem i monitorować swoją pracę. Jest łatwy w użyciu i instalacji. Wyślij wiadomość e-mail na adres [email protected] w przypadku jakichkolwiek problemów, pytań lub sugestii. Aby zaoszczędzić czas i uzyskać szybką opinię, nie proś o wsparcie w sekcji komentarzy. Funkcje Projekty Zarządzaj wszystkimi projektami za pomocą niesamowitych narzędzi. Twórz zadania w projektach i przydzielaj członkom zespołu zadania. Utwórz kamień milowy, aby oszacować ramy czasowe. Przesyłaj pliki, przeciągając i upuszczając projekty oraz dyskutuj ze swoim zespołem. Pozwól członkom swojego zespołu komentować zadania
4.91/ 349
3990
Zaawansowany portal klienta umożliwia scentralizowanie wszystkich interakcji z klientami poprzez połączenie zarządzania klientami i zarządzania fakturami. Funkcje: Twórz wiele projektów dla jednego klienta, przesyłaj dokumenty, media, linki i wysyłaj wiadomości Twórz profesjonalne faktury dla klientów. Pobierz wersje PDF faktur. System przesyłania wiadomości umożliwia ogólne rozmowy, a także rozmowy dotyczące konkretnego projektu, dokumentu lub faktury. Wbudowany odtwarzacz multimedialny poprzez FlowPlayer. Projekty mogą być organizowane według etapów. Powiadomienia e-mail dotyczące aktywności na koncie (wiadomości, dokumenty, faktury itp.) Bezpieczeństwo dzięki zaawansowanemu systemowi uwierzytelniania, który również chroni pliki. Nikt nie będzie mógł uzyskać dostępu do dokumentu lub pliku niezwiązanego z t
4.22/ 334
1651
W pełni funkcjonalny system zarządzania użytkownikami z sześcioma opcjami płatności, w tym cyklicznymi płatnościami / subskrypcjami. Aktualizacja 28. 2019. Przed aktualizacją postępuj zgodnie z instrukcjami instalacji. Aby uaktualnić, rozpakuj i zastąp istniejące pliki. Dodano zgodność z Stripe PCI Możliwość rejestrowania ręcznych rekordów transakcji podczas przypisywania członkostwa użytkownika. Wszystkie znane błędy zostały naprawione Aktualizacja 16. kwietnia 2019. Przed aktualizacją postępuj zgodnie z instrukcjami instalacji. Wymaganie minimu dla imienia / nazwiska wynosi teraz 2 znaki Wszystkie znane błędy zostały naprawione Aktualizacja 06. Grudzień 2018. Przed aktualizacją postępuj zgodnie z instrukcjami instalacji. Zaktualizowana biblioteka PDF Wszystkie znane błędy zostały naprawione Aktualizacja 01. Październik 2018. Przed aktualizacją postępuj zgodnie z instrukcjami instalacji. Dodano pole wyboru GDRP Zgodność z PHP v7.2
4.46/ 294
2531
System zarządzania plikami dla wielu użytkowników v3.0 Administrator może tworzyć użytkowników i ustawiać ich uprawnienia (co użytkownicy mogą zobaczyć i zrobić, jaki rodzaj plików przesyłać, ustawić limity przepustowości, limity rozmiaru plików). Ma także statystyki i dzienniki aktywności, każda akcja użytkownika przechodzi do dzienników bazy danych. Administrator może przesyłać pliki i zmieniać swoje hasło od wersji 1.2.1. Od wersji 1.3 administrator może tworzyć foldery przesyłania i przypisywać je do poszczególnych użytkowników, a także usuwać wiadomości z plików. Użytkownicy mogą (w zależności od uprawnień) przesyłać / usuwać swoje pliki, przeglądać wszystkie przesłane pliki, usuwać dowolny plik, edytować swój plik. Mają także własne szybkie statystyki. Od wersji 1.4 - administrator ma możliwość wyboru, do których plików przesyłać foldery, nowe opcje na ekranie ustawień: zezwalaj na nowe rejestracje użytkowników i automatycznie zatwierdzaj
4.24/ 285
2028
Historia aktualizacji wersja 6.2 - 14 lipca 2019 r. - Dodano pole profilu nauczyciela - Dynamiczne logo strony internetowej szkoły frontendowej - Tłumaczenie językowe zaktualizowane do systemu plików - Ulepszona obsługa tłumaczeń językowych - Dodano ustawienia SMTP dla wychodzących wiadomości e-mail w wersji 6.1 - 16 kwietnia 2019 r. - Szkoła nowy szablon strony internetowej - Ulepszony interfejs użytkownika aplikacji - Odnowiona wersja 6.0 użytkownika - 1 lutego 2019 r. - Drobne poprawki błędów - Wersja podwyższona wydajności 5.5 - 26 lipca 2018 r. - Możliwość logowania przy użyciu nazwy użytkownika obok e-maila - Przyciski opcji zamiast wyboru menu w obecności dla wygody - Możliwość dodania wielu użytkowników administracyjnych - Naprawiono problemy, w których w niektórych przypadkach wiadomości nie były odbierane - Naprawia
4.34/ 268
3531
A do Z SEO Tools v2 to narzędzia do optymalizacji pod kątem wyszukiwarek. Mamy ponad 50 narzędzi SEO do śledzenia problemów SEO i poprawy widoczności witryny w wyszukiwarkach. Pomaga również w optymalizacji treści internetowych poprzez analizę treści pod kątem słów kluczowych, linków na stronie i innych kwestii związanych z SEO. Główne cechy: - System zarządzania użytkownikami - System logowania Oauth w zestawie (Twitter, Facebook i Google) - W pełni przetłumaczalny na dowolny język - Śledzenie ruchu odwiedzających i zapytań wejściowych - W pełni przyjazne adresy URL - System ochrony Captcha dla narzędzi SEO - Jedno kliknięcie Integracja reklam - Potężny administracyjny panel sterowania - Tryb łatwej konserwacji - Wsparcie Google Analytics - Elastyczne projektowanie - Wbudowany generator map witryn - Advance Mailer fo
4.62/ 245
3039
Digital Download Pro to najbardziej wszechstronny skrypt php, który pozwala szybko skonfigurować sklep internetowy z cyfrowymi towarami do pobrania. Dzięki zintegrowanym modułom PayPal, Skrill, Stripe, Authorize.net, Ideal i Payza oraz technologii IPN cały proces jest w pełni zautomatyzowany. Sprzedawaj jak profesjonalista, każdy rodzaj multimediów cyfrowych, w tym karty czasu CD, ebooki, aplikacje itp. Aktualizacja CD 01. Czerwiec 2018. Przed aktualizacją postępuj zgodnie z instrukcjami instalacji. Dodano pole wyboru GDRP Kompatybilność z PHP v7 + Wszystkie znane błędy zostały naprawione Bug Fix / Addon 20 lutego 2018 r. (V.4.00) Rozpakuj wszystko, od spakowanego pliku łaty do istniejącego katalogu DDP. Dodano stronę ręcznej transakcji Naprawiono przewijanie dużej liczby plików w widoku porównania / listy życzeń Wszystkie znane błędy zgniatały Poprawka błędów
4.62/ 229
1252
Nic do powiedzenia. Po prostu spójrz raz. Proszę CRM PRO System HRM-Ultimate Project Manager to kompletne rozwiązanie HRM z listą płac, urlopem i 3 rodzajami systemu obecności i wiele więcej. możesz uzyskać All In One za pomocą tego systemu Sprzedaż i transakcje są ważne, a Project Manager Z CRM rozliczania rachunków na kilka sposobów: Zarządzanie projektem Możesz łatwo śledzić swój projekt, dodając komentarze, załącznik, zadania, błędy, kamień milowy, notatkę prywatną i publiczną, według faktury, zarządzania czasem i śledzenia aktywności w większości funkcji, możesz ustawić swój cel, aby zrealizować projekt z datą rozpoczęcia i zakończenia z niesamowitym postępem. po prostu tworzysz to, żeby nic nie działało. nie włączony
4.63/ 229
1469
Aktualizacja 25. listopada 2013. v2.50 Przed aktualizacją postępuj zgodnie z instrukcjami instalacji. ALS jest teraz w pełni responsywny i tematyczny Dodane przesyłanie logo poprzez konfigurację administratora Dodane ustawienia ssl dla mailera smtp Ręczne powiadomienie o aktywacji użytkownika Całkowicie przepisane i 20% szybsze Dodane notatki użytkownika dla profili użytkowników Sterownik Mysql został zastąpiony nowym kodem interfejsu administracyjnego Mysqli i optymalizacją bazy danych Aktualizacja 24 , Lipiec 2011. Przed aktualizacją postępuj zgodnie z instrukcjami instalacji. Naprawiono: Brak identyfikatora użytkownika podczas edycji użytkownika Naprawiono: Wysyłanie biuletynu, gdy tylko użytkownik jest administratorem Naprawiono: Nieprawidłowy adres URL wyszukiwania Ajax Naprawiono: Sekcja pomocy Zamień następujące pliki: /lib/class_core.php /lib/class_user.php wszystkie pliki w / admin / folder Nowa wersja 13. lipca 201
4.44/ 196
1364
Nazwa aplikacji Schoex zmieniła się na OraSchool, Nowa nazwa z tym samym przywództwem i niesamowitym pakietem OraSchool Zbudowany na Laravel 5, Bootstrap 4 i AngularJS. Kompatybilny z obsługą php 7.2 Schoex 5 typów użytkowników: Nazwa użytkownika administratora: hasło administratora: admin123 Nazwa użytkownika nauczyciela: hasło nauczyciela: nauczyciel123 Nazwa użytkownika studenta: hasło ucznia: student123 Nazwa użytkownika rodzica: hasło rodzica: rodzic123 Nazwa użytkownika księgowego: hasło konta: konto123 Dokumentacja: http: //solutionsbricks.com/docs/schoex/ Co nowego w OraSchool v5.0 Nowy system zaawansowanych uprawnień - Nieograniczone typy ról
4.55/ 190
2556
iNiLabs School Express: System zarządzania szkołą nr 1 Polecane i zaufane System zarządzania szkołą, kolegium, instytutami i akademiami Zaufany przez ponad 1200 szkół na całym świecie Ponad 350+ funkcji Sprawdź teraz aplikację demo na Androida w sklepie internetowym https://play.google. com / store / apps / details? id = iNi.labs.net Jeśli szukasz narzędzi, które pomogą Ci zarządzać szkolną bazą danych, to dobrze trafiłeś. Zarządzanie całą szkołą nie jest tak łatwym zadaniem, a dostępnych jest wiele systemów, które mogą służyć do zarządzania silnym przyjęciem, zapisami, kursami, kontami, komunikacją, monitorowaniem uczniów i innymi. Dlaczego nie wykorzystać kompletnego rozwiązania jako pojedynczej i usprawnionej platformy. Właśnie dlatego ca
4.29/ 168
1745
Darmowa wersja listy serwerów Minecraft na GitHub Premium Lista serwerów Minecraft to złożony system zarządzania serwerami, który pozwala użytkownikom śledzić własne serwery i odwiedzających, aby znaleźć wspaniałe serwery z całego świata. Nasz produkt jest bardzo elastyczny i przy odrobinie wyobraźni możesz stworzyć własną unikalną listę serwerów. Sprawdź wszystkie funkcje dostępne na poniższej liście i obejrzyj demo poniżej! Lista serwerów Minecraft Demo Nazwa użytkownika: admin Hasło: admin Funkcje użytkownika SRV Checker Gotowy: Już zaimplementowano srv checker dla serwerów, które potrzebują tej dodatkowej kontroli. Uptime Statistics Gotowe zadanie Cron: Gotowy do użycia cronjob do utrzymywania serwerów w ryzach przez cały czas. Dynamiczne banery: każdy serwer otrzyma
4.6/ 147
923
Co to jest „ACADEMY” ACADEMY jest rynkowym skryptem do nauki online. Tutaj uczniowie i nauczyciele są łączeni w celu dzielenia się wiedzą za pomocą ustrukturyzowanego systemu opartego na kursach. Nauczyciele lub instruktorzy mogą tworzyć nieograniczoną liczbę kursów, przesyłać filmy i dokumenty zgodnie ze swoją wiedzą, a uczniowie mogą zapisywać się na te kursy i zdobywać umiejętności w dowolnym miejscu i czasie. Zacznij więc sprzedawać swoje kursy, instalując ACADEMY i już dziś rozwijaj swój biznes online. Skrócony przewodnik dla instruktora / administratora kursu Przed użyciem oprogramowania należy uważnie przeczytać całą dostarczoną dokumentację. Zainstaluj aplikację zgodnie z instrukcją „Instalacja i aktualizacja”. Zaloguj się jako administrator strony, aby zorganizować system
4.68/ 145
4474