Historia aktualizacji wersja 6.2 - 14 lipca 2019 r. - Dodano pole profilu nauczyciela - Dynamiczne logo strony internetowej szkoły frontendowej - Tłumaczenie językowe zaktualizowane do systemu plików - Ulepszona obsługa tłumaczeń językowych - Dodano ustawienia SMTP dla wychodzących wiadomości e-mail w wersji 6.1 - 16 kwietnia 2019 r. - Szkoła nowy szablon strony internetowej - Ulepszony interfejs użytkownika aplikacji - Odnowiona wersja 6.0 użytkownika - 1 lutego 2019 r. - Drobne poprawki błędów - Wersja podwyższona wydajności 5.5 - 26 lipca 2018 r. - Możliwość logowania przy użyciu nazwy użytkownika obok e-maila - Przyciski opcji zamiast wyboru menu w obecności dla wygody - Możliwość dodania wielu użytkowników administracyjnych - Naprawiono problemy, w których w niektórych przypadkach wiadomości nie były odbierane - Naprawia
Perfex CRM to kompletne oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami, które doskonale pasuje do prawie każdej firmy, freelancera lub wielu innych zastosowań. Dzięki czystemu i nowoczesnemu designowi Perfex CRM może pomóc Ci wyglądać bardziej profesjonalnie dla klientów i jednocześnie poprawić wydajność firmy. Zarządzanie klientami jest ważne, a Perfex CRM pomaga na kilka sposobów: Zarządzaj projektami i wystawiaj im faktury dzięki zaawansowanej funkcji zarządzania projektami. Połącz zadania z wieloma funkcjami Perfex CRM i zachowaj porządek. Twórz profesjonalne, świetnie wyglądające szacunki i faktury. Potężny system wsparcia z możliwością automatycznego importowania biletów. Śledź czas spędzony na zadaniach i rozliczaj klientów. Możliwość przypisania wielu członków personelu
4.91/ 1070
14145
Kluczowe funkcje Pulpit nawigacyjny Pomocny przegląd otwartych projektów, otwartych faktur, otrzymanych i zaległych płatności, otwartych zadań, wiadomości i wydarzeń. Zarządzanie projektami Twórz i zarządzaj wszystkimi swoimi projektami. Zadania projektu Możesz dodawać zadania do dowolnego projektu. Zarządzanie potencjalnymi klientami Twórz i zarządzaj wszystkimi potencjalnymi klientami, a nawet importuj potencjalnych klientów za pomocą pliku .csv. Zadania klienta Możesz umożliwić klientom tworzenie zadań. Timery zadań Każdy agent może śledzić swój czas spędzony na zadaniach, a każde zadanie ma dedykowany grafik. Grafiki zadań Każde zadanie ma swój własny grafik. Kamienie milowe projektu Kamienie milowe pomogą ci zgrupować swoje zadania razem. Bilety pomocy technicznej Pozwól swoim klientom otwierać bilety, aby śledzić
4.61/ 913
7063
Wydano wersję 4.1.4 - 2 kwietnia 2019 r. Sprawdź dziennik zmian poniżej, aby dowiedzieć się, co nowego w tej wersji. Opis Logowanie i zarządzanie użytkownikami PHP to skrypt logowania PHP oparty na MySQL, kolejny wysokiej jakości skrypt zaprojektowany i stworzony przez Jigowatt wyłącznie dla CodeCanyon. Kupując i integrując ten skrypt z istniejącą witryną, możesz utworzyć prywatny obszar użytkownika, w którym osoby odwiedzające Twoją witrynę muszą być zalogowane, aby wyświetlić zawartość strony. Posiada zmienne poziomy użytkownika za pośrednictwem Panelu sterowania, na wypadek gdyby Twoja witryna wymagała różnych poziomów bezpieczeństwa strony wśród wielu innych przydatnych funkcji! Prezentacja na żywo Można wyświetlić prezentację zarówno głównej instalacji, jak i panelu administracyjnego. Zaloguj się z adminem: admin Główne cechy Pan kontrolny
4.25/ 651
4720
01 sierpnia 2019 - WERSJA BUDOWLANA 2.0 Nowy konstruktor poczty e-mail Zapisz szablony wiele razy na swoim koncie Eksportuj pliki HTML, MailChimp lub Monitoruj kampanie Przeciągnij i upuść moduły Usuń / Duplikuj moduły Zmień kolory tła / tekstu Natychmiastowy edytor tekstu Zamień (w tle) Obrazy Otwórz edytor kodu Wyślij testy Podgląd tryb. Widok pulpitu, tabletu lub telefonu komórkowego Ponów lub Cofnij Korekty Gotowe moduły (więcej wkrótce) Wersja 1.0.1 - 28 czerwca 2016 Nowa funkcja zapisywania / logowania. Szczegółowe informacje można znaleźć w folderze pobierania o nazwie „BUILDER”. Online Kreator szablonów Funkcje Zapisz Opcje Opcja przesyłania Przeciągnij i upuść, Duplikuj lub ukryj moduły Zmień kolory Natychmiastowa edycja Przesyłanie tekstu (w tle) Obrazy na pulpicie lub wg adresu URL Link Re
3.33/ 3
119
Super Store Finder - Łatwy w użyciu Google Maps API Finder Store Store Super Store Finder to wielojęzyczny, w pełni funkcjonalny skrypt lokalizatora sklepów PHP / JavaScript / MySQL zintegrowany z Google Maps API v3, który pozwala klientom łatwo zlokalizować twoje sklepy. Wyposażony w świetne funkcje, takie jak Geo Location, Marker przeciągnij i upuść, Import zbiorczy i kod Geo, Google Street View, Google Maps Direction, a także można go dostosowywać i rysować (z rozszerzalnymi motywami / dodatkami, niestandardowymi kolorami i projektowaniem map za pomocą snazzymap. com). Wyszukiwarka sklepów będzie w stanie wyświetlić listę pobliskich sklepów / punktów sprzedaży w pobliżu użytkowników z najbliższej lub największej odległości. Twoi klienci nigdy już się nie zgubią, docierając do twoich sklepów / lokalizacji. Konfiguracja jest naprawdę łatwa i szybka
4.46/ 221
3789
Szablon logowania i rejestracji SnowAge jest przeznaczony dla szablonu platformy społecznościowej oobenn w stylu Instagram. oobenn to platforma społecznościowa w stylu Instagram, umożliwiająca użytkownikom natychmiastowe udostępnianie zdjęć, udostępnianie historii w stylu instagram, filtrowane zdjęcia, komentarze, jak, udostępnianie filmów, audycji, czatowanie z przyjaciółmi takimi jak Facebook, udostępnianie linków jak tumblr i wiele innych funkcji. Funkcje SnowAge: Snow: SnowFall jest najlepszym pomysłem na Twój świąteczny projekt Formularz logowania: Użytkownik może zalogować się do projektu oobenn Formularz rejestracji: Użytkownik może zarejestrować swój projekt oobenn. To takie łatwe w użyciu. Potrzebujesz tylko dwóch kliknięć. Chętnie Ci pomożemy, jeśli masz pytania dotyczące naszego skryptu. Zrobimy co w naszej mocy, aby Ci pomóc. prosimy o przesłanie wiadomości e-mail za pośrednictwem
0/ 0
0