Zamykanie sklepu Woocommerce

Zamknij internetowy sklep sprzedaży WooCommerce w wybrane dni i godziny. Ta wtyczka działa pod wtyczką sprzedaży internetowej „WooCommerce”. W dniach i godzinach, które określisz, wtyczka sprawi, że przyciski dodawania koszyka i zamówienia będą niewidoczne dla klientów i wyświetli komunikat powiadomienia, który możesz określić w ustawieniach administratora. Funkcje Ustaw osobno godziny otwarcia i zamknięcia dla każdego dnia tygodnia. Ustaw dwa różne czasy otwarcia i zamknięcia dla każdego dnia. Pokaż powiadomienie w całym sklepie. Pokaż aktualnie wybrane czasy w powiadomieniu. Zamknij sklep bez wyświetlania powiadomienia. Ustaw daty otwarcia i zamknięcia na nadchodzące święta. Jednym kliknięciem zamknij yo

Zobacz również

Filtr produktów dla WooCommerce

Filtr produktu dla WooCommerce Najlepsza i najszybsza wtyczka filtra produktu dla Twojego sklepu WooCommerce, z niesamowitymi funkcjami dla Ciebie i Twoich klientów. Współpracuje ze sklepem, kategorią, markami i stronami taksonomii WooCommerce. Dodaje filtry produktów do skrótów WooCommerce - [produkty], [wyróżnione produkty], [produkty sprzedażowe], [produkty najlepiej sprzedające], [produkty ostatnio], [atrybut produktu] i [produkty najwyższej jakości] Działa na stronach niestandardowych Korzystanie ze skrótów WooCommerce Automatycznie przyjmuje dane produktu i wyświetla tylko pozostałe warunki Filtruje według dowolnych kryteriów, taksonomii, meta-kluczy lub innych danych produktu. Dostępne są filtry zakresów dla taksonomii i klawiszy meta, a to obejmuje odpowiednie zakresy liczbowe. Może obsługiwać niestandardowe ustawienia filtrów według kategorii, b

153.00 zł

4.35/ 584

16206

WOOF - Filtr produktów WooCommerce

WOOF to potężna, elastyczna, łatwa i niezawodna wtyczka filtrująca produkty WooCommerce, która rozszerza funkcjonalność wtyczki WooCommerce, umożliwiając odwiedzającym Twoją witrynę wyszukiwanie produktów według kategorii, atrybutów, tagów, taksonomii produktów i ceny. Sugestie marketingowe ograniczone w czasie: jeśli chcesz otrzymać tę wtyczkę ZA DARMO (z ograniczonym wsparciem 14 dni i bez dalszych aktualizacji) kup naszą nową wtyczkę WPBE - WordPress Posts Bulk Editor Professional tylko za 19 $, przetestuj ją i polub z 5-gwiazdką ocena. O podarunku po ocenie napisz prośbę tutaj Proszę ta wtyczka e-commerce ma wiele rozszerzeń: Wyszukiwanie taksonomii Moduł STATISTIC wewnątrz, Kolor, Obraz, Filtr meta, Szukaj według tekstu, Szukaj według

175.50 zł

4.86/ 335

12457

Lokalizator sklepów (Google Maps) dla WordPress

Prezentacje Agile Store Locator | Szablon 0 Demo | Szablon 1 Demo | Szablon 2 Lokalizator sklepów demonstracyjnych WordPress | Wyszukiwarka sklepów WordPress | Wyszukiwarka lokalizacji WordPress Agile Store Locator to zaawansowana wtyczka WordPress do Google Maps, zaprojektowana w celu zapewnienia natychmiastowego dostępu do wszystkich najlepszych sklepów w Twojej okolicy. Wtyczka może być używana do wyświetlania sklepów, ofert, hoteli, nieruchomości, restauracji, ofert pracy i tak dalej. Umożliwia wyszukiwanie najlepszych sklepów i ich lokalizacji dzięki mocy Map Google. Nasza wtyczka Lokalizatora sklepów korzysta z Google Maps API V3, aby zaoferować natychmiastowe, dokładne informacje o każdym sklepie, które odpowiadają zapytaniu klienta. Lokalizator sklepów (Google Maps) :: Funkcje li

153.00 zł

4.94/ 278

6443

Ostatnio oglądane

Suwak obrazu przed i po dla programu WPBakery Page Builder (wcześniej Visual Composer)

Najlepszy sposób na dodanie suwaka obrazu przed / po do swojej witryny Stwórz niesamowity suwak, aby zaprezentować swoje zdjęcia przed i po tym łatwym w użyciu skrócie do elementu. Przesuń suwak „przed / po” po najechaniu myszą, kliknij i przeciągnij lub za pomocą paska przewijania. Możesz także dodać strzałki lub kolorowe podzielone obramowanie. Wtyczka jest przyspieszana sprzętowo i responsywna i dostosowuje się w zależności od rozmiaru ekranu. Najbardziej niesamowite jest to, że działa błyskawicznie na urządzeniach mobilnych i staje się suwakiem dotykowym. Ta wtyczka jest idealna do prezentacji: makijaż lub makijaż przed i po zdjęciach, przed i po ujęciach punktów orientacyjnych i miejsc, fotografowanie lub projektowanie przed i po zrzutach ekranu, my

58.50 zł

4.52/ 23

888

Super użytkownik

Co eksperymentuje użytkownik przed, w trakcie i po interakcji z Twoim e-commerce? Wszystkie informacje o Twoich klientach na wyciągnięcie ręki! Co robi Będziesz mógł zachowywać się jak klient, abyś mógł uzyskać jego doświadczenie, dowiedzieć się, czy Twoje produkty są identyfikowalne, zaobserwować, czy nie wystąpił błąd, którego nie widziałeś jeszcze jako administrator itp. Pomaga to zrozumieć pozycja użytkowników oraz ich prawdziwe motywacje i potrzeby podczas poruszania się po interfejsie, przeglądania zawartości i rozróżniania, które interakcje z witryną są bardziej przydatne. Wszystko w celu poznania wyników, jakie Twój e-commerce ma dla przeciętnego użytkownika. Dzięki temu modułowi będziesz mógł łączyć się jako zwykły użytkownik bezpośrednio z reklamy

40.50 zł

0/ 0

8