Utwórz wyprzedaną plakietkę dla sklepu Woocommerce - wersja 3.0 Backend Konfiguruj wyprzedane odznakę Opcje wyświetlania dla pojedynczego produktu Opcje wyświetlania w katalogu Wyświetl niestandardowy tekstowy znaczek tekstowy Niestandardowy kolor tła Niestandardowy wstępnie ustawiony kolor Odznaka Obrazy Niestandardowy obraz Odznaka Podgląd na żywo Próbnik kolorów Łatwe pozycjonowanie - poprzez przeciąganie i Drop Easy Pełna kontrola poprzez ręczne wprowadzanie dla: pozycji, wypełnienia, promienia, krycia. Jeśli podoba Ci się wtyczka, nie zapomnij jej ocenić. Pełna dokumentacja: http://gema75.com/woocommerce-sold-out-badge-documentation/ Utwórz wyprzedaną wstępnie ustawioną plakietkę obrazu Utwórz wyprzedaną niestandardową plakietkę obrazu Utwórz niestandardową tekst Wyprzedaną odznakę Zobacz katalog Wyświetl pojedynczy produkt
Filtr produktu dla WooCommerce Najlepsza i najszybsza wtyczka filtra produktu dla Twojego sklepu WooCommerce, z niesamowitymi funkcjami dla Ciebie i Twoich klientów. Współpracuje ze sklepem, kategorią, markami i stronami taksonomii WooCommerce. Dodaje filtry produktów do skrótów WooCommerce - [produkty], [wyróżnione produkty], [produkty sprzedażowe], [produkty najlepiej sprzedające], [produkty ostatnio], [atrybut produktu] i [produkty najwyższej jakości] Działa na stronach niestandardowych Korzystanie ze skrótów WooCommerce Automatycznie przyjmuje dane produktu i wyświetla tylko pozostałe warunki Filtruje według dowolnych kryteriów, taksonomii, meta-kluczy lub innych danych produktu. Dostępne są filtry zakresów dla taksonomii i klawiszy meta, a to obejmuje odpowiednie zakresy liczbowe. Może obsługiwać niestandardowe ustawienia filtrów według kategorii, b
4.35/ 584
16206
WOOF to potężna, elastyczna, łatwa i niezawodna wtyczka filtrująca produkty WooCommerce, która rozszerza funkcjonalność wtyczki WooCommerce, umożliwiając odwiedzającym Twoją witrynę wyszukiwanie produktów według kategorii, atrybutów, tagów, taksonomii produktów i ceny. Sugestie marketingowe ograniczone w czasie: jeśli chcesz otrzymać tę wtyczkę ZA DARMO (z ograniczonym wsparciem 14 dni i bez dalszych aktualizacji) kup naszą nową wtyczkę WPBE - WordPress Posts Bulk Editor Professional tylko za 19 $, przetestuj ją i polub z 5-gwiazdką ocena. O podarunku po ocenie napisz prośbę tutaj Proszę ta wtyczka e-commerce ma wiele rozszerzeń: Wyszukiwanie taksonomii Moduł STATISTIC wewnątrz, Kolor, Obraz, Filtr meta, Szukaj według tekstu, Szukaj według
4.86/ 335
12457
Prezentacje Agile Store Locator | Szablon 0 Demo | Szablon 1 Demo | Szablon 2 Lokalizator sklepów demonstracyjnych WordPress | Wyszukiwarka sklepów WordPress | Wyszukiwarka lokalizacji WordPress Agile Store Locator to zaawansowana wtyczka WordPress do Google Maps, zaprojektowana w celu zapewnienia natychmiastowego dostępu do wszystkich najlepszych sklepów w Twojej okolicy. Wtyczka może być używana do wyświetlania sklepów, ofert, hoteli, nieruchomości, restauracji, ofert pracy i tak dalej. Umożliwia wyszukiwanie najlepszych sklepów i ich lokalizacji dzięki mocy Map Google. Nasza wtyczka Lokalizatora sklepów korzysta z Google Maps API V3, aby zaoferować natychmiastowe, dokładne informacje o każdym sklepie, które odpowiadają zapytaniu klienta. Lokalizator sklepów (Google Maps) :: Funkcje li
4.94/ 278
6443
Filtr Hierarchiczny widok taksonomii rozszerza Widoki z opcją użycia hierarchicznej selekcji taksonomicznej jako pojemności odsłoniętego filtra. Moduł dodaje do widoków specjalny filtr, który umożliwia kolejno wybieranie terminów taksonomii określonego słownictwa. Wybór uwzględnia hierarchię terminów i wykorzystuje AJAX do zestawu pól typu „wybierz”, w których wartość każdego następnego zależy od wartości poprzedniego. Działa w połączeniu z innymi filtrami taksonomii, w tym z tym samym filtrem, używanym dla innego słownictwa. ———— Ważne! Obecna wersja nie działa na widokach z załącznikami. Moduł jest dostarczany AS / IS. Działa doskonale przy użyciu węzłów i taksonomii. Nie mogę przetestować wszystkich kombinacji modułów, konfiguracji
3/ 3
118
Spraw, aby Twój sklep wyglądał spójnie i profesjonalnie! Jeśli masz obrazy z tłem lub tło w sklepie nie jest białe, domyślna metoda przetwarzania obrazu może Ci się nie podobać. Domyślnie obrazy w Prestashop są wypełnione dodatkową spacją. Ten moduł pozwala zmienić to domyślne zachowanie na kadrowanie lub zachować proporcje oryginalnego obrazu. Możesz wybrać, który narożnik ma być używany do kadrowania, w zależności od rodzaju obrazu (inne kadrowanie będzie miało zastosowanie do osób stojących, inne do rzeczy leżących na ziemi). Możesz także wybrać rodzaje zdjęć do przycięcia. Na przykład - tylko miniatury używane na liście lub siatce, a nie na stronie produktu. Przytnij zdjęcia Wyodrębnij produkt z tła (wymaga ho
4.96/ 26
416