Wybór czasu dostawy WooCommerce - łatwe i szybkie konfigurowanie Wybór czasu dostawy Woocommerce do wysyłki jest dodatkiem WooCommerce, który pozwala klientom wybrać datę i godzinę dostawy przy wysyłce na stronie kasy. Klienci mogą wybrać datę i godzinę wysyłki w intuicyjnym i przyjaznym dla użytkownika widżecie. Czas dostawy będzie widoczny dla administratorów witryny podczas przeglądania zamówienia w obszarze administracyjnym. Zostanie również wysłany e-mailem do administratorów. Wtyczka została odświeżona i jest kompatybilna z najnowszą wersją WooCommerce! W 100% kompatybilny z WPML! Jeśli chcesz zezwolić klientom na wybór TYLKO WSTĘPNIE OKREŚLONYCH przedziałów czasowych, sprawdź przedziały czasowe dostawy WooCommerce (są one podobne w każdej specyfikacji, z wyjątkiem
Ta metoda stawek tabeli dla WooCommerce ma możliwość dodawania wielu stawek dla danego klienta na podstawie różnych warunków określonych przez administratora. Mogą to być miejsce docelowe wysyłki, suma częściowa koszyka, klasa wysyłki przedmiotu, cena, waga i wiele więcej. Lista funkcji Oparte warunki i ceny na grupy produktów w oparciu o: Zamów pojedyncze produkty Koszyk Elementy zamówienia Klasa wysyłki Współpracuje ze strefami wysyłkowymi WooCommerce W każdej strefie dozwolonych jest wiele wystąpień Obszerna lista warunków: Suma częściowa Waga Wysokość Szerokość Długość Powierzchnia Powierzchnia Objętość Klasa wysyłki Produkt Kategoria Zakres dat Dzień tygodnia Dozwolone wiele warunków w każdym wierszu tabeli Liczne opcje kosztów: Cena stała Procent sumy częściowej pomnożony przez
4.67/ 738
19784
Najbardziej zaawansowana wtyczka WooCommerce Shipping Dzięki WooCommerce Advanced Shipping możesz tworzyć własne stawki wysyłki na podstawie warunków. Pozwala to uzyskać maksymalną elastyczność w zakresie tego, co chcesz obciążyć, którym ludziom. Co najważniejsze, nie musisz nic kodować, aby rozpocząć! Za pomocą prostego interfejsu użytkownika możesz ustawić warunki w zależności od potrzeb wysyłkowych. Możesz stworzyć własną tabelę stawek za wysyłkę na podstawie warunków. Aby podać kilka przykładów, możesz użyć warunków „Waga”, „Objętość”, „Kraj”, „Stan”, aby ustawić stawki wysyłki tabeli. Zalecane lektury; Przedstawiamy zaawansowaną wysyłkę WooCommerce Wiele metod wysyłki WooCommerce Na tych warunkach możesz utworzyć tyle przesyłek
4.9/ 475
13805
Łatwe śledzenie przesyłek, wysyłka produktów i szacowanie dostaw! URL NA ŻYWO DEMO: https://www.codecanyon.eu/wcst/wp-admin/ użytkownik: przepustka demo: demo UWAGA dla wiadomości z powiadomieniem sprawdź folder spam. Raportowanie adresu URL śledzenia W przypadku, gdy którykolwiek adres URL śledzenia przestanie działać, zgłoś mnie! DOKUMENTACJA WCST umożliwia Twoim klientom łatwe śledzenie zamówień. Do każdego zamówienia będzie można przypisać firmę przewozową i numer śledzenia. WCST wyświetli informacje o śledzeniu (adres URL firmy i kod śledzenia) bezpośrednio w wiadomości e-mail „Complete Order” i na stronie „View Order”. Twoi klienci po prostu klikając link wygenerowany przez WCST z łatwością śledzą swoje zamówienia. Śledzący adres URL (jeśli to możliwe, jeśli firma na to zezwala) automatycznie przekieruje do ko
4.91/ 183
2345
Ceny według użytkownika Rola Opis Ceny według użytkownika Rola to wtyczka cenowa i hurtowa oparta na rolach WooCommerce, która umożliwia również włączenie trybu katalogowania w sklepie internetowym. Ceny według roli użytkownika zapewnia dynamiczne ceny dla klientów, dzięki czemu produkty mogą być oferowane w różnych cenach dla różnych grup klientów. Na przykład, jeśli chcesz obciążyć hurtowników i klientów detalicznych różnymi cenami lub chcesz dodać zniżkę dla określonej grupy ról - wtyczka Ceny według użytkownika idealnie pasuje do twoich potrzeb. Ta wtyczka ma również na celu ukrycie cen WooCommerce i / lub przycisku „Dodaj do koszyka” przed niezarejestrowanymi użytkownikami lub indywidualnymi grupami ról w sklepie internetowym i wiele więcej. Ceny według roli użytkownika są fantastyczne
4.37/ 159
4778
SUMO Reward Points to kompletny system punktów lojalnościowych WooCommerce oraz najbardziej wszechstronna wtyczka punktów i nagród WooCommerce. Nagradzaj swoich klientów za pomocą punktów premiowych za zakup produktu, pisanie recenzji, rejestrację, polecenia, promocję społecznościową (np. Facebook, udostępnianie na Facebooku, tweet na Twitterze, udostępnianie w Google+ i VK.com) na swojej stronie itp. Zdobyte punkty premiowe można wymienić na przyszłe zakupy. Punkty premiowe SUMO oferują elastyczność w oferowaniu punktów premiowych na poziomie produktu, kategorii i globalnym. Punkty premiowe SUMO obsługują proste, proste subskrypcje, zmienne i zmienne produkty subskrypcyjne. Obsługuje stałe punkty premiowe za zakup produktu lub nagrodę według procentu ceny produktu. Kupon powinien być włączony
4.6/ 279
5853
Charytatywny motyw WordPress Charity to potężny, responsywny motyw WordPress na cele charytatywne / darowizny / fundacja / pozyskiwanie funduszy, oparty na Bootstrap Framework, pełen funkcji. Motyw jest bardzo wydajny, ale łatwy w użyciu i dostosowywalny, niezależnie od tego, czy jesteś profesjonalistą WordPress, czy początkującym bez umiejętności kodowania. Ultra Responsive Charity zmieści się na dużym ekranie komputera, aż po iPhone'a - i oczywiście na każdym tablecie lub iPadzie. SEO (optymalizacja pod kątem wyszukiwarek): Organizacja charytatywna jest zoptymalizowana pod kątem SEO i podąża za najnowszymi trendami i najlepszymi praktykami optymalizacji na miejscu. Organizacja charytatywna oferuje nieograniczoną liczbę stylów kolorów, niestandardowe widżety, włączoną funkcję dotykania i przesuwania, RevSlider (o wartości 16 USD) i wiele więcej. Rozszerzona dokumentacja
4.1/ 29
1122