WAŻNA UWAGA: WOOCOMMERCE 3.0+ MOŻE WPŁYWAĆ NA ZACHOWANIE WTYKU. PRACUJEMY NAPRAWIONO, ABY UTRZYMAĆ KOMPATYBILNOŚĆ Z TYŁU. WSZYSTKO ZOSTANIE ZAKOŃCZONE DO KOŃCA TYGODNIA (IE 21 kwietnia) WooCommerce Export Plugin: eksportuj zamówienie woocommerce oraz klientów i kupony do csv i excel xls Eksportuj zamówienia WooCommerce, klientów i kupony do .csv z wtyczką Quick Export WooCommerce. Teraz kompatybilny z WooCommerce 2.6+ i WordPress 4.6+ [Przykłady] Domyślnym eksportem zamówień csv / excel jest to, co otrzymujesz zaraz po instalacji wtyczki minutowej: https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AoNeeRkio6I8dDByMEFBNjB4QW9iblRSEx2 [Opis] WooCommerce Quick Export Plugin daje
Z łatwością twórz rabaty luzem, odmiany produktów, zmieniaj zapasy, edytuj atrybuty, zmieniaj obraz produktu w sklepie WooCommerce. Produkty i odmiany są wyświetlane w tabeli podobnej do arkusza kalkulacyjnego i mogą być edytowane zbiorczo lub w pojedynczych komórkach. Funkcje: Filtruj produkty według tytułu, kategorii, atrybutów, ceny regularnej i sprzedaży, SKU, znaczników, długich i krótkich opisów, statusu produktu, ilości i statusu towaru, rodzaju produktu, klasy wysyłki, autora postu, długości, szerokości, wysokości i wagi. Dołączaj, dodawaj i zastępuj tekst w polach tekstowych (zbiorczo). Zwiększ / zmniejsz wartość / procent (luzem). Wygeneruj cenę sprzedaży ze zwykłej (hurtowej). Ustaw, dodaj, usuń kategorie / atrybuty (zbiorczo). Skopiuj wartości z jednego pola do drugiego (zbiorczo). Wypełnij serię / SKU (nu
4.87/ 557
11429
Prześlij dowolny plik o dowolnym rozmiarze z produktu, koszyka, kasy, dziękuję i / lub strony szczegółów zamówienia! Przeglądaj zdjęcia, dodawaj dodatkowe koszty, opłaty i wiele innych opcji! LIVE DEMO (zgłoś, jeśli nie działa) adres URL: https://www.codecanyon.eu/wcuf/wp-admin/ użytkownik: demo pass: demo Jak automatycznie aktualizować wtyczkę Aby otrzymywać automatyczne aktualizacje, zainstaluj i skonfiguruj Wtyczka aktualizująca Envato: https://goo.gl/pkJS33. Oficjalny przewodnik wyjaśniający sposób konfiguracji można znaleźć pod następującym linkiem: https://envato.com/market-plugin. DOKUMENTACJA JAK TO DZIAŁA? Klient będzie mógł przesłać jeden lub więcej plików ze strony produktu, strony szczegółów zamówienia i / lub podczas procesu realizacji transakcji zgodnie z zakupionym produktem
4.91/ 497
5798
Faktura PDF WooCommerce jest najbardziej profesjonalnym i bogatym w funkcje rozszerzeniem fakturowania, oferującym wsparcie premium. Dla tych, którzy oznaczają biznes. Rozszerzenia fakturowania nie są zwykłymi rozszerzeniami - dokumenty muszą być zgodne ze standardami rachunkowości i przepisami, samo rozszerzenie musi być bardzo niezawodne, ponieważ pojedyncza wada może oznaczać dodatkowe koszty później. Mając to na uwadze, spędziliśmy niezliczone godziny na badaniu standardów rachunkowości i opracowywaniu produktu, który możemy z dumą nazwać najbardziej profesjonalnym rozszerzeniem fakturowania WooCommerce na świecie. W pełni automatyczne fakturowanie Faktury są generowane automatycznie dla każdego nowego zamówienia Ściśle zintegrowane z WooCommerce i jego funkcjonalności Faktura Dokumenty PDF są dołączane do
4.71/ 295
5971
Softone to oprogramowanie / aplikacja Szablon HTML Funkcje 3 warianty układu strony głównej Suwak Flex suwak Nivo ładny Wtyczka cyklu foto dla referencji na Twitterze Kanał roboczy Formularz kontaktowy W3C uwzględniono prawidłowe pliki PSD 4 style kolorów Aktualizacje 19 czerwca 2013 - wersja 1.07 - Aktualizacja dla kanału twitter 30 maja 2013 - wersja 1.06 - Dodanie elastycznego suwaka - Zaktualizowana główna biblioteka jquery - Zaktualizowana jquery interfejsu użytkownika i css - Zaktualizowana funkcja akordeonu w custom.js - Zaktualizowana czcionka „twitter.js” Wykorzystana czcionka Arial Georgia Arimo - czcionka internetowa Google Obrazy do celów demonstracyjnych http://creattica.com/mobile/bzzy-app/57623 http: // crea
4.7/ 23
312
Co to Zaoszczędź czas i uprość swoje życie dzięki możliwości tworzenia nowego klienta bezpośrednio na ekranie zamówienia WooCommerce. Ta wtyczka jest niezbędna w każdym sklepie WooCommerce; my również jesteśmy kierownikami sklepów i opracowaliśmy to, aby znacznie uprościć nasz przepływ pracy. Obecna sytuacja Obecnie, aby ręcznie utworzyć nowe Zamówienie dla nowego Klienta, Shop Manager musi przejść do sekcji Użytkownik, utworzyć nowego Użytkownika, wybrać losową nazwę użytkownika, ręcznie dodać tymczasowe hasło, wysłać hasło pocztą e-mail w sposób wyraźny ( zagrożenie dla bezpieczeństwa). Po utworzeniu użytkownika Menedżer może przejść Z POWROTEM do ekranu zamówienia, aby utworzyć nowe zamówienie dla tego klienta. (Hassle) Nasza wtyczka Teraz dzięki tej wtyczce wystarczy dodać nowe zamówienie i kliknąć Utwórz
4.33/ 36
1686