CO TO JEST WOOMOBIFY? Woomobify to wtyczka mobilna Woocommerce, która wykrywa, kiedy odwiedzający z urządzenia mobilnego odwiedza twoją witrynę, i zastępuje istniejący motyw zoptymalizowanym i wysoko konwertującym motywem mobilnym woocommerce. Odwiedzający komputery stacjonarne i laptopy zaprezentują istniejący motyw Woocommerce. Możesz przełączać między domyślnym motywem mobilnym a zoptymalizowanym mobilnym motywem woocommerce z woomobify, przełączając przełącznik na zapleczu wordpress. DLACZEGO POTRZEBUJESZ WOOMOBIFY? Posiadanie interaktywnej mobilnej witryny eCommerce jest ważne dla każdego, kto poważnie myśli o sprzedaży produktów online. Jest to duża część każdej strategii e-commerce i pozwala uzyskać towar przed ogromnym odrętwieniem
Z łatwością twórz rabaty luzem, odmiany produktów, zmieniaj zapasy, edytuj atrybuty, zmieniaj obraz produktu w sklepie WooCommerce. Produkty i odmiany są wyświetlane w tabeli podobnej do arkusza kalkulacyjnego i mogą być edytowane zbiorczo lub w pojedynczych komórkach. Funkcje: Filtruj produkty według tytułu, kategorii, atrybutów, ceny regularnej i sprzedaży, SKU, znaczników, długich i krótkich opisów, statusu produktu, ilości i statusu towaru, rodzaju produktu, klasy wysyłki, autora postu, długości, szerokości, wysokości i wagi. Dołączaj, dodawaj i zastępuj tekst w polach tekstowych (zbiorczo). Zwiększ / zmniejsz wartość / procent (luzem). Wygeneruj cenę sprzedaży ze zwykłej (hurtowej). Ustaw, dodaj, usuń kategorie / atrybuty (zbiorczo). Skopiuj wartości z jednego pola do drugiego (zbiorczo). Wypełnij serię / SKU (nu
4.87/ 557
11429
Prześlij dowolny plik o dowolnym rozmiarze z produktu, koszyka, kasy, dziękuję i / lub strony szczegółów zamówienia! Przeglądaj zdjęcia, dodawaj dodatkowe koszty, opłaty i wiele innych opcji! LIVE DEMO (zgłoś, jeśli nie działa) adres URL: https://www.codecanyon.eu/wcuf/wp-admin/ użytkownik: demo pass: demo Jak automatycznie aktualizować wtyczkę Aby otrzymywać automatyczne aktualizacje, zainstaluj i skonfiguruj Wtyczka aktualizująca Envato: https://goo.gl/pkJS33. Oficjalny przewodnik wyjaśniający sposób konfiguracji można znaleźć pod następującym linkiem: https://envato.com/market-plugin. DOKUMENTACJA JAK TO DZIAŁA? Klient będzie mógł przesłać jeden lub więcej plików ze strony produktu, strony szczegółów zamówienia i / lub podczas procesu realizacji transakcji zgodnie z zakupionym produktem
4.91/ 497
5798
Faktura PDF WooCommerce jest najbardziej profesjonalnym i bogatym w funkcje rozszerzeniem fakturowania, oferującym wsparcie premium. Dla tych, którzy oznaczają biznes. Rozszerzenia fakturowania nie są zwykłymi rozszerzeniami - dokumenty muszą być zgodne ze standardami rachunkowości i przepisami, samo rozszerzenie musi być bardzo niezawodne, ponieważ pojedyncza wada może oznaczać dodatkowe koszty później. Mając to na uwadze, spędziliśmy niezliczone godziny na badaniu standardów rachunkowości i opracowywaniu produktu, który możemy z dumą nazwać najbardziej profesjonalnym rozszerzeniem fakturowania WooCommerce na świecie. W pełni automatyczne fakturowanie Faktury są generowane automatycznie dla każdego nowego zamówienia Ściśle zintegrowane z WooCommerce i jego funkcjonalności Faktura Dokumenty PDF są dołączane do
4.71/ 295
5971
Oferujemy pełne wsparcie dla naszych wtyczek - jeśli nie jesteś zadowolony z niczego lub utknąłeś, napisz do nas, klikając naszą nazwę użytkownika. Nie możemy odpowiadać na recenzje, ponieważ są one anonimowe. Przetestowane i działające na WooCommerce 2.0+ Dodaj niestandardowy komunikat, gdy Twój produkt nie ma ceny, prostą, ale brakującą funkcję WooCommerce, która zapewnia lepsze wrażenia dla użytkownika, dzięki czemu klienci są na bieżąco i na bieżąco. Chcesz, aby klienci zadzwonili do Ciebie po cenie? nie ma problemu! Chcesz jakieś inne wiadomości? nie ma problemu! dzięki wtyczce Custom Zero Price dla WooCommerce możesz dodać niestandardowy komunikat o zerowej cenie dla dowolnego produktu. Wyposażony jest w łatwy w użyciu interfejs administratora z próbnikiem kolorów, który pozwala wybrać niestandardowy kolor wiadomości
4.18/ 11
266
Kivicare is a complete Clinic/Hospital Appointment and Record Management for doctors and Patients app. It helps patients to book their doctor appointment easily at any point of time. Using Kivicare app you can build, manage and track all your patient records such as personal information, medical reports, medication, visit history, clinical notes, patient history, and other notes. Appointments for your patients can be easily managed using Kivicare app. All your patient medical records will be available for you to look at it immediately. So no more juggling through papers to see the previous history of your patients, everything is readily available for your diagnosis. Kivicare is all-from-one-source. You need no
0/ 1
53