Przypomnij klientom, którzy mają niezapłacone zamówienie, wysyłając im przypomnienie e-mailem bezpośrednio z ekranu listy zamówień lub automatycznie. Wtyczka dodaje do Twojej instalacji WooCommerce 2.0 lub 2.1 lub 2.2 lub 2.3 następujące funkcje: - przycisk „Wyślij przypomnienie” na ekranie listy zamówień dla wstrzymanych zamówień - szablon „E-mail z przypomnieniem o płatności”, który możesz dostosować w domyślnych ustawieniach e-mail WooCommerce ekran. - Automatyczne przypomnienia Uwaga: Automatyczne przypomnienia używają natywnego crona WordPress. Jeśli ruch w Twojej witrynie nie jest wystarczający, aby dość często uruchamiać crony, powinieneś je uruchamiać w inny sposób, aby mieć pewność, że twoje crony zostaną uruchomione: - dodaj: zdefiniuj ('DISABLE_WP_CRON', prawda); do twojego wp-config.php - ustaw crona na swoim serwerze
Z łatwością twórz rabaty luzem, odmiany produktów, zmieniaj zapasy, edytuj atrybuty, zmieniaj obraz produktu w sklepie WooCommerce. Produkty i odmiany są wyświetlane w tabeli podobnej do arkusza kalkulacyjnego i mogą być edytowane zbiorczo lub w pojedynczych komórkach. Funkcje: Filtruj produkty według tytułu, kategorii, atrybutów, ceny regularnej i sprzedaży, SKU, znaczników, długich i krótkich opisów, statusu produktu, ilości i statusu towaru, rodzaju produktu, klasy wysyłki, autora postu, długości, szerokości, wysokości i wagi. Dołączaj, dodawaj i zastępuj tekst w polach tekstowych (zbiorczo). Zwiększ / zmniejsz wartość / procent (luzem). Wygeneruj cenę sprzedaży ze zwykłej (hurtowej). Ustaw, dodaj, usuń kategorie / atrybuty (zbiorczo). Skopiuj wartości z jednego pola do drugiego (zbiorczo). Wypełnij serię / SKU (nu
4.87/ 557
11429
Prześlij dowolny plik o dowolnym rozmiarze z produktu, koszyka, kasy, dziękuję i / lub strony szczegółów zamówienia! Przeglądaj zdjęcia, dodawaj dodatkowe koszty, opłaty i wiele innych opcji! LIVE DEMO (zgłoś, jeśli nie działa) adres URL: https://www.codecanyon.eu/wcuf/wp-admin/ użytkownik: demo pass: demo Jak automatycznie aktualizować wtyczkę Aby otrzymywać automatyczne aktualizacje, zainstaluj i skonfiguruj Wtyczka aktualizująca Envato: https://goo.gl/pkJS33. Oficjalny przewodnik wyjaśniający sposób konfiguracji można znaleźć pod następującym linkiem: https://envato.com/market-plugin. DOKUMENTACJA JAK TO DZIAŁA? Klient będzie mógł przesłać jeden lub więcej plików ze strony produktu, strony szczegółów zamówienia i / lub podczas procesu realizacji transakcji zgodnie z zakupionym produktem
4.91/ 497
5798
Faktura PDF WooCommerce jest najbardziej profesjonalnym i bogatym w funkcje rozszerzeniem fakturowania, oferującym wsparcie premium. Dla tych, którzy oznaczają biznes. Rozszerzenia fakturowania nie są zwykłymi rozszerzeniami - dokumenty muszą być zgodne ze standardami rachunkowości i przepisami, samo rozszerzenie musi być bardzo niezawodne, ponieważ pojedyncza wada może oznaczać dodatkowe koszty później. Mając to na uwadze, spędziliśmy niezliczone godziny na badaniu standardów rachunkowości i opracowywaniu produktu, który możemy z dumą nazwać najbardziej profesjonalnym rozszerzeniem fakturowania WooCommerce na świecie. W pełni automatyczne fakturowanie Faktury są generowane automatycznie dla każdego nowego zamówienia Ściśle zintegrowane z WooCommerce i jego funkcjonalności Faktura Dokumenty PDF są dołączane do
4.71/ 295
5971
Chcesz dać przewagę następnej aplikacji internetowej lub niestandardowemu pulpitowi cms? Jeśli tak, to zrobi to menu deski rozdzielczej jQuery w stylu akordeonu. Zaskocz swoich użytkowników nowoczesnym, ciemnym designem, jednocześnie zapewniając im najlepsze możliwe wrażenia. Ten skrypt ma do wyboru 6 różnych kolorów i jest bardzo prosty i łatwy do wdrożenia. Pamiętaj, aby zapisać się na moją listę mailingową, aby otrzymywać nowe wydania i aktualizacje przedmiotów! Chcesz stylizować pulpit Wordpress?
4.06/ 17
241
Nie jest idealnym rozwiązaniem pozostawianie klienta czekającego na jego towary, a większość firm internetowych zdaje sobie z tego sprawę i wysyła towary tak szybko, jak to możliwe. Jeśli jednak prowadzisz sklep za pomocą Woocommerce, zarządzanie tym może być koszmarem, ponieważ nie ma sposobu, aby zarejestrować, które pozycje w zamówieniu zostały wysłane, a które nie. Nigdy więcej! Wtyczka Częściowe zamówienia Woocommerce pozwala ustawić każdy poszczególny element w zamówionej kolejności. Data jego oznaczenia zostanie zapisana, abyś wiedział dokładnie, kiedy został wysłany, a status zamówienia zostanie zmieniony na Częściowo zrealizowany, abyś mógł szybko i łatwo zobaczyć, które zamówienia nie zostały jeszcze w pełni zrealizowane. Najważniejsze cechy Dodaj przesyłki do każdego elementu zamówienia Śledź zamówienie na podstawie
3.44/ 18
758
Omówienie TheSaaS to responsywny, profesjonalny i uniwersalny motyw SaaS, oprogramowania, uruchamiania i lądowania w aplikacji Drupal 8. TheSaaS to potężne i bardzo elastyczne narzędzie, które najlepiej pasuje do każdego rodzaju stron docelowych. TheSaaS to zdecydowanie świetny start dla twojego projektu internetowego. Projekt TheSaaS jest harmonijny, czysty i przyjazny dla użytkownika. Mimo że szablon ma dużo treści, nie wygląda na bałagan, a wszystkie pliki i kod są dobrze skonstruowane, skomentowane i podzielone. TheSaaS ma ogromną kolekcję wtyczek i komponentów interfejsu użytkownika i działa bezproblemowo na wszystkich głównych przeglądarkach internetowych, tabletach i telefonach. Zawiera prawidłową aplikację internetową HTML5 i CSS3, oprogramowanie, urządzenia mobilne, szablon SaaS oparty na produkcie Bootstrap 4 Bootstr
0/ 1
90