Filtr meta danych WordPress i filtr taksonomii - MDTF - wtyczka do wyszukiwania i filtrowania treści WordPress - posty i ich niestandardowe typy według taksonomii i pól metadanych. Wtyczka ma bardzo wysoką elastyczność dzięki bogatym elementom filtrującym i wbudowanemu konstruktorowi metadanych! Sugestie marketingowe ograniczone w czasie: jeśli chcesz otrzymać tę wtyczkę ZA DARMO (z ograniczonym wsparciem 14 dni i bez dalszych aktualizacji) kup naszą nową wtyczkę WPBE - WordPress Posts Bulk Editor Professional tylko za 19 $, przetestuj ją i polub z 5-gwiazdką ocena. O podarunku po ocenie napisz prośbę tutaj Główną ideą wtyczki - spraw, aby zawartość witryny WordPress była filtrowalna i można ją wyszukiwać według pól meta i taksonów
Z łatwością twórz rabaty luzem, odmiany produktów, zmieniaj zapasy, edytuj atrybuty, zmieniaj obraz produktu w sklepie WooCommerce. Produkty i odmiany są wyświetlane w tabeli podobnej do arkusza kalkulacyjnego i mogą być edytowane zbiorczo lub w pojedynczych komórkach. Funkcje: Filtruj produkty według tytułu, kategorii, atrybutów, ceny regularnej i sprzedaży, SKU, znaczników, długich i krótkich opisów, statusu produktu, ilości i statusu towaru, rodzaju produktu, klasy wysyłki, autora postu, długości, szerokości, wysokości i wagi. Dołączaj, dodawaj i zastępuj tekst w polach tekstowych (zbiorczo). Zwiększ / zmniejsz wartość / procent (luzem). Wygeneruj cenę sprzedaży ze zwykłej (hurtowej). Ustaw, dodaj, usuń kategorie / atrybuty (zbiorczo). Skopiuj wartości z jednego pola do drugiego (zbiorczo). Wypełnij serię / SKU (nu
4.87/ 557
11429
Prześlij dowolny plik o dowolnym rozmiarze z produktu, koszyka, kasy, dziękuję i / lub strony szczegółów zamówienia! Przeglądaj zdjęcia, dodawaj dodatkowe koszty, opłaty i wiele innych opcji! LIVE DEMO (zgłoś, jeśli nie działa) adres URL: https://www.codecanyon.eu/wcuf/wp-admin/ użytkownik: demo pass: demo Jak automatycznie aktualizować wtyczkę Aby otrzymywać automatyczne aktualizacje, zainstaluj i skonfiguruj Wtyczka aktualizująca Envato: https://goo.gl/pkJS33. Oficjalny przewodnik wyjaśniający sposób konfiguracji można znaleźć pod następującym linkiem: https://envato.com/market-plugin. DOKUMENTACJA JAK TO DZIAŁA? Klient będzie mógł przesłać jeden lub więcej plików ze strony produktu, strony szczegółów zamówienia i / lub podczas procesu realizacji transakcji zgodnie z zakupionym produktem
4.91/ 497
5798
Faktura PDF WooCommerce jest najbardziej profesjonalnym i bogatym w funkcje rozszerzeniem fakturowania, oferującym wsparcie premium. Dla tych, którzy oznaczają biznes. Rozszerzenia fakturowania nie są zwykłymi rozszerzeniami - dokumenty muszą być zgodne ze standardami rachunkowości i przepisami, samo rozszerzenie musi być bardzo niezawodne, ponieważ pojedyncza wada może oznaczać dodatkowe koszty później. Mając to na uwadze, spędziliśmy niezliczone godziny na badaniu standardów rachunkowości i opracowywaniu produktu, który możemy z dumą nazwać najbardziej profesjonalnym rozszerzeniem fakturowania WooCommerce na świecie. W pełni automatyczne fakturowanie Faktury są generowane automatycznie dla każdego nowego zamówienia Ściśle zintegrowane z WooCommerce i jego funkcjonalności Faktura Dokumenty PDF są dołączane do
4.71/ 295
5971
Karta podarunkowa WooCommerce Pro Karta podarunkowa Pro dla WooCommerce umożliwia handlowcom łatwe tworzenie i sprzedaż kart podarunkowych w ich sklepie, a to tylko jedna z genialnych funkcji tego rozszerzenia. Dowiedzmy Się! Po pierwsze, dlaczego klienci chcą kupować karty podarunkowe? Podarowywanie kart podarunkowych staje się obecnie bardzo popularne i staje się biznesem o wartości 100 mld USD. Według ostatniej ankiety przeprowadzonej przez Card Cash ponad 50% respondentów stwierdziło, że karty podarunkowe pozwalają odbiorcom wybrać prezenty, które chcą kupić, a około 25% stwierdziło, że łatwiej jest kupić karty podarunkowe niż klasyczne prezenty. Większość klientów kupuje karty podarunkowe w okresie świątecznym i na urodziny. 75% klientów stwierdziło, że kupuje kartę podarunkową jako prezent urodzinowy, a 64% klientów
4.05/ 121
1817
Rozszerzenie WooCommerce Social Login pozwala użytkownikom logować się i kasować w sieciach społecznościowych takich jak Facebook, Twitter, Google, Yahoo, LinkedIn, Foursquare, Windows Live, VKontakte (VK.com), Instagram, PayPal, Amazon. Co raporty mówią o logowaniu społecznościowym? Ponad 77% konsumentów preferuje logowanie społecznościowe podczas korzystania ze strony eCommerce. Logowanie społecznościowe może zatem prowadzić do wzrostu współczynników konwersji - oto przykład z ponad 10% wzrostem. Klienci preferują logowanie społecznościowe dla bezpieczeństwa i personalizacji. 90% osób zetknęło się już z logowaniem społecznościowym i korzysta z niego ponad połowa osób. Włącz logowanie społecznościowe, aby bezproblemowo realizować transakcje i zakładanie konta Jeśli masz konto
4.78/ 81
2986
Szczegóły Demo Dokumentacja Demo Youtube Woocommerce Miejsca odbioru umożliwiają właścicielom sklepów definiowanie różnych punktów odbioru i pozwalają klientom przyjść i odebrać zakupiony produkt, odwiedzając miejsca odbioru. Uwaga: w związku z ostatnimi zmianami zasad Google Maps, daliśmy nową opcję ustawienia, aby wprowadzić własny klucz API Google Maps. Należy również pamiętać, że ostatnia wersja woocommerce ma konflikt z naszą wtyczką z powodu select2 (rozwijanie automatycznego sugerowania). Przesłaliśmy nową wersję, która pozwala wyłączyć select2. Proszę użyć najnowszej wersji. Szczegóły Możesz utworzyć jedną lub więcej lokalizacji odbioru (oddziały), a klient może wybrać najbliższą lokalizację odbioru. Dla każdej lokalizacji odbioru możesz zdefiniować kompletny a
4.08/ 24
869