Menedżer klientów WooCommerce

WCCM rozszerza instalację WooCommerce, umożliwiając łatwe pobieranie statystyk wszystkich klientów, danych osobowych, importowanie, eksportowanie, konwersję gości itp. I wiele innych funkcji! DEMO NA ŻYWO https://www.codecanyon.eu/wccm/wp-admin użytkownik: demo pass: demo Jak automatycznie aktualizować wtyczkę Aby otrzymywać automatyczne aktualizacje, zainstaluj i skonfiguruj wtyczkę aktualizującą Envato: https://goo.gl/ pkJS33. Oficjalny przewodnik wyjaśniający sposób konfiguracji można znaleźć pod następującym linkiem: https://envato.com/market-plugin. SZCZEGÓŁOWA LISTA DOKUMENTACJI (DO POBRANIA W FORMACIE CSV) Możesz łatwo odkryć wszystkie dane osobowe, takie jak adres, adres e-mail, czas rejestracji, łączna kwota, liczba zamówień itp. Dla każdego zarejestrowanego klienta

Zobacz również

WooCommerce Amazon Affiliates - Wtyczka Wordpress

WZone V12.5 zawiera nowy moduł, który pozwala synchronizować produkty bez potrzeby używania kluczy PA API (Product Advertising)! Synchronizacja odbywa się automatycznie co 15 minut, a nawrót co 24 godziny. Cronjobs działa co minutę i może zsynchronizować maksymalnie 99 produktów. A co 15 minut drugi kronika sprawdza, czy są jakieś produkty, które nie są zsynchronizowane w Twojej witrynie i synchronizuje je luzem - 99 produktów na masę. Co nowego w tym głównym wydaniu? Jak wiesz, jeśli chcesz zostać nowym partnerem Amazon, bardzo trudno jest zdobyć parę kluczy PA API. Dlatego ulepszyliśmy rozszerzenie bezpośredniego importu Chrome + dodaliśmy NOWY moduł w WZone. To c

220.50 zł

4.18/ 1549

32726

Dynamiczne ceny i rabaty WooCommerce

Dynamiczne ceny i rabaty WooCommerce to uniwersalne narzędzie do ustalania cen i promocji dla sprzedawców internetowych. Jego siła tkwi w elastyczności - mnóstwo metod i warunków ustalania cen można łączyć w celu dopasowania do praktycznie każdej strategii cenowej. To aktywnie utrzymywane rozszerzenie może z łatwością zastąpić wiele narzędzi - używaj go do regularnej sprzedaży, promocji, ofert specjalnych, cen hurtowych, warstwowych, pakietowych, ofert dnia, szybkiej sprzedaży, cen hurtowych, cen członków, cen indywidualnych, programów lojalnościowych, ceny behawioralne, ceny oparte na lokalizacji itp. Możesz także warunkowo podnieść ceny lub w razie potrzeby naliczyć dodatkowe opłaty. Prosta i prosta konfiguracja skomplikowanych reguł. Próbowałem sporo innych, ale ten jest najlepszy

310.50 zł

4.59/ 537

19965

Punkty premiowe SUMO - system premiowy WooCommerce

SUMO Reward Points to kompletny system punktów lojalnościowych WooCommerce oraz najbardziej wszechstronna wtyczka punktów i nagród WooCommerce. Nagradzaj swoich klientów za pomocą punktów premiowych za zakup produktu, pisanie recenzji, rejestrację, polecenia, promocję społecznościową (np. Facebook, udostępnianie na Facebooku, tweet na Twitterze, udostępnianie w Google+ i VK.com) na swojej stronie itp. Zdobyte punkty premiowe można wymienić na przyszłe zakupy. Punkty premiowe SUMO oferują elastyczność w oferowaniu punktów premiowych na poziomie produktu, kategorii i globalnym. Punkty premiowe SUMO obsługują proste, proste subskrypcje, zmienne i zmienne produkty subskrypcyjne. Obsługuje stałe punkty premiowe za zakup produktu lub nagrodę według procentu ceny produktu. Kupon powinien być włączony

220.50 zł

4.6/ 279

5853

Ostatnio oglądane

Wyzwalacze sprzedaży XL WooCommerce

Zawsze jesteś na nogach, próbując skierować ruch do sklepu WooCommerce. Ale twój sklep ma małe współczynniki konwersji. Kupujący okna i czyhający nie zamieniają się w kupujących. Odbijają się od Twojej witryny bez przeprowadzania transakcji. Problem polega na tym, że Twój sklep NIE jest zoptymalizowany pod kątem przekształcania kupujących w kupujących. A gdy w twoim sklepie brakuje haków konwersyjnych, bez względu na to, jak bardzo się starasz, odwiedzający będą prześlizgnąć się przez te pęknięcia. Pieniądze, które mieli ci zapłacić, pójdą na marne. Wyzwalacze sprzedaży XL WooCommerce zwiększają współczynnik konwersji, wdrażając 7 wyzwalaczy konwergentnych z pakietem mocy Wyzwalacze wdrożone w sklepach o dużej sprzedaży, takich jak Amazon, Zappos, Ebay, Sears, są teraz dostępne. Najlepsza część: nie potrzebujesz żadnej wiedzy na temat kodowania

130.50 zł

4.68/ 121

1803

Karta podarunkowa WooCommerce

Karta podarunkowa WooCommerce v2.4 Jeśli znasz poprzednie wersje kart podarunkowych Woocommerce poniżej 1.6, zapoznaj się z dokumentacją załączoną we wtyczce. Zmieniono wiele. Strona ustawień została przeniesiona do karty „Karta podarunkowa” w ustawieniach Woocommerce. Meta box produktu został przeniesiony do metaboksu Woocommerce na stronach produktu. Ustawienia umożliwiające wyświetlanie kart upominkowych na stronie sklepu lub na innej stronie za pomocą krótkiego kodu [strona kuponu] Pole daty ma teraz wybór kalendarza Obsługa zintegrowanych produktów Barcode39. Możesz wysłać kod kreskowy do kart upominkowych za pomocą [kod kreskowy] w szablonie wiadomości e-mail. Karta podarunkowa Woocommerce Wtyczka podarunkowa Woocommerce pozwala sprzedawać wymienialne karty podarunkowe w sklepie Woocommerce. G

135.00 zł

3.15/ 59

1616