Szpital - system zarządzania szpitalem ze stroną internetową

Opis: System zarządzania szpitalem to internetowe zarządzanie pacjentami i wizyty, oprogramowanie aplikacyjne Scheduler umożliwiające bardzo łatwe umówienie się na wizytę przez Internet. To oprogramowanie do zarządzania szpitalem oparte jest na PHP z Codeigniter Framework Hospital może przyjmować wizyty pacjentów online, a pacjent może przyjmować harmonogramy lekarskie z dowolnego miejsca na świecie. Strona demonstracyjna: https://www.bdtask.com/hospital-management-system.php Strona internetowa szpitala: http://hospitalnew.bdtask.com/demo6/ Panel administracyjny szpitala: http://hospitalnew.bdtask.com/demo6 / login Szpital Główne cechy: System spotkań online Raport na poziomie użytkownika Raport Łatwy do dostosowania Lekarze Czas wolny Zarządzanie Lekarze Planowanie Zarządzanie Pacjenci Mężczyzna

Zobacz również

MailWizz - aplikacja e-mail marketingu

MailWizz - aplikacja e-mail marketingu (teraz w wersji 1.8.6) Dzięki MailWizz nie tylko będziesz w stanie poprawnie obsługiwać e-mail marketing dla własnych celów, ale możesz także zostać dostawcą usług e-mail dla swoich klientów, ponieważ MailWizz łatwo integruje się z płatnościami bramy takie jak Paypal i oferuje wszystkie potrzebne narzędzia do tworzenia planów cenowych, kodów promocyjnych oraz zarządzania zamówieniami i transakcjami tworzonymi przez klientów. Możesz wysyłać nieograniczoną liczbę kampanii e-mailowych (biuletyny) na nieograniczoną liczbę list zawierających nieograniczoną liczbę subskrybentów. Jeśli zajmujesz się biuletynem dla wielu stron internetowych, możesz traktować je jak klientów i mieć również nieograniczoną liczbę! Jeśli cię zainteresowaliśmy, spróbuj

297.70 zł

4.84/ 700

13149

Zaliczka Kierownika magazynu z modułem punktu sprzedaży

Stock Manager Advance with POS (Point of Sale) to oparta na PHP / jQuery aplikacja internetowa, która pozwala zarządzać sprzedażą i zapasami na miejscu. Zaktualizuj informacje o swoich zapasach, dokonuj zakupów i wyświetlaj dane sprzedaży z dowolnego miejsca - w biurze, w domu, w magazynie lub w podróży. Wszystko, czego potrzebujesz, aby uzyskać dostęp do tego urządzenia z dostępem do Internetu. Stock Manager Advance ma wbudowany system faktur i zapasów. System faktur ma podatki i rabaty. Będą one bardzo pomocne w automatycznym stosowaniu podatków i rabatów oraz możliwości generowania faktury na podstawie oferty. Responsywny motyw z 3 stylami, kalendarz do dodawania wydarzeń oraz dziennych / miesięcznych kwot sprzedaży i podatków. Zaawansowane i ulepszone raporty do przeglądu, wartość zapasów na

158.27 zł

4.7/ 609

5561

Aplikacja internetowa Acelle Email Marketing

Acelle Mail - aktualna wersja v3.0.21 (25 września 2019 r.) Acelle Mail to samoobsługowa, open source, w pełni funkcjonalna i łatwa w użyciu aplikacja e-mail marketingu napisana w PHP / Laravel 5, która umożliwia wysyłanie e-maili marketingowych o dużej objętości za pośrednictwem własnego serwera lub innych dostawców usług e-mail (SMTP). Acelle Mail jest produktem w pełni otwartym. Zainstaluj Acelle na swoim własnym serwerze internetowym i możesz korzystać z e-maili marketingowych / transakcyjnych bez żadnych ograniczeń. Możesz pozbyć się drogich usług e-mail, takich jak Mailchimp, ActiveCampaign… ponieważ teraz możesz mieć pełną kontrolę nad całym własnym systemem. Acelle można skonfigurować do wysyłania wiadomości e-mail za pośrednictwem własnych serwerów SMTP, takich jak Postfix, Exim, Sendmail lub Qmail. Może także integrować się z ot

241.18 zł

4.79/ 403

4032

Ostatnio oglądane

Ultimate Client Manager - edycja Lite

Najnowsze aktualizacje: Możesz teraz łatwo uaktualnić wersję Lite do Pro, przeczytaj więcej na ten temat tutaj. Ponadto: UCM Pro Edition został zaktualizowany, sprawdź wszystkie nowe funkcje! UCM: prosty system CRM i zarządzanie projektami typu open source Najbardziej kompletny i łatwy w użyciu system zarządzania fakturami, klientami i projektami. Hostuj aplikację na własnej stronie internetowej lub serwerze wewnętrznym. Płać raz, bezpłatne aktualizacje na zawsze! Ten bogaty w funkcje system pozwala łatwo przechowywać wszystkie szczegóły dotyczące klienta i projektu w jednym miejscu. Możesz przechowywać informacje o stronie internetowej (szczegóły ftp, daty odnowienia), informacje o projekcie (terminy, wymagania), faktury, prośby o pomoc (pomoc! Mój e-mail jest uszkodzony!), Historię płatności, przesyłanie plików klienta i wiele więcej w jednym miejscu.

105.52 zł

4.37/ 455

1805

Chariti - Charity & Donation WordPress

Chariti featured with the most complete donation system in the theme market. It comes with a user registration feature which allows users to view donation history, change their profile, manage wish list and view transaction receipt. Admin can easily view and manage transactions directly from the admin backend. Each transaction’s status can be marked as pending(ie. for manual transfer), approved, rejected. Also, admin can filter transactions by date range or individual project. CSV file exporting is also available from the admin transaction page. Chariti comes with the 3rd version of super powerful & customizable framework by GoodLayers. We have developed our theme’s core, gathered every feedback from customers

248.71 zł

4.71/ 21

904

CopyPress | Type Design & Printing Services WordPress Theme

Colorful Type Design & Printing Services WordPress Theme CURRENT VERSION 1.4.1 (see Change log at the bottom of this page) GDPR ready CopyPress is the elegant modern Printing Services WordPress Theme. Its stylish design especially fits printing and copying services, type design company, print shop, copy center, 3d printing agency. Also: typographies, newspaper, magazine firm, graphic design studio and individual designers bureau. Audience for Type Design WordPress Theme If you develop: font design, flyer design, banner, billboard, posters & business cards design or simply perform scanning, offset printing, booklets, photo printing or book printing – this theme is definitely for you. Printing Services WordPress Features CopyPress h

222.34 zł

4.79/ 33

849