System zarządzania biblioteką został starannie opracowany w celu łatwego zarządzania wszelkiego rodzaju bibliotekami. To właściwie wirtualna wersja prawdziwej biblioteki. Jest to system internetowy, w którym możesz łatwo zarządzać książkami różnych kategorii, zarządzać członkami różnych typów oraz zarządzać wydawaniem / zwracaniem książek. Wydanie książki członkowi to tylko kwestia kliknięcia. Istnieją konfiguracje limitu dnia, aby prowadzić książkę, zarządzać systemem i zarządzać zagubionymi książkami. LMS będzie wydajnym i inteligentnym towarzyszem zarządzania biblioteką. Jeśli chcesz coś dodać do LMS. po prostu napisz do naszego programisty. [email protected]. Demo na żywo: http://www.otsglobal.org/lms/panel Administrator: [email protected]/password Członek: [email protected]/password
MailWizz - aplikacja e-mail marketingu (teraz w wersji 1.8.6) Dzięki MailWizz nie tylko będziesz w stanie poprawnie obsługiwać e-mail marketing dla własnych celów, ale możesz także zostać dostawcą usług e-mail dla swoich klientów, ponieważ MailWizz łatwo integruje się z płatnościami bramy takie jak Paypal i oferuje wszystkie potrzebne narzędzia do tworzenia planów cenowych, kodów promocyjnych oraz zarządzania zamówieniami i transakcjami tworzonymi przez klientów. Możesz wysyłać nieograniczoną liczbę kampanii e-mailowych (biuletyny) na nieograniczoną liczbę list zawierających nieograniczoną liczbę subskrybentów. Jeśli zajmujesz się biuletynem dla wielu stron internetowych, możesz traktować je jak klientów i mieć również nieograniczoną liczbę! Jeśli cię zainteresowaliśmy, spróbuj
4.84/ 700
13149
Stock Manager Advance with POS (Point of Sale) to oparta na PHP / jQuery aplikacja internetowa, która pozwala zarządzać sprzedażą i zapasami na miejscu. Zaktualizuj informacje o swoich zapasach, dokonuj zakupów i wyświetlaj dane sprzedaży z dowolnego miejsca - w biurze, w domu, w magazynie lub w podróży. Wszystko, czego potrzebujesz, aby uzyskać dostęp do tego urządzenia z dostępem do Internetu. Stock Manager Advance ma wbudowany system faktur i zapasów. System faktur ma podatki i rabaty. Będą one bardzo pomocne w automatycznym stosowaniu podatków i rabatów oraz możliwości generowania faktury na podstawie oferty. Responsywny motyw z 3 stylami, kalendarz do dodawania wydarzeń oraz dziennych / miesięcznych kwot sprzedaży i podatków. Zaawansowane i ulepszone raporty do przeglądu, wartość zapasów na
4.7/ 609
5561
Acelle Mail - aktualna wersja v3.0.21 (25 września 2019 r.) Acelle Mail to samoobsługowa, open source, w pełni funkcjonalna i łatwa w użyciu aplikacja e-mail marketingu napisana w PHP / Laravel 5, która umożliwia wysyłanie e-maili marketingowych o dużej objętości za pośrednictwem własnego serwera lub innych dostawców usług e-mail (SMTP). Acelle Mail jest produktem w pełni otwartym. Zainstaluj Acelle na swoim własnym serwerze internetowym i możesz korzystać z e-maili marketingowych / transakcyjnych bez żadnych ograniczeń. Możesz pozbyć się drogich usług e-mail, takich jak Mailchimp, ActiveCampaign… ponieważ teraz możesz mieć pełną kontrolę nad całym własnym systemem. Acelle można skonfigurować do wysyłania wiadomości e-mail za pośrednictwem własnych serwerów SMTP, takich jak Postfix, Exim, Sendmail lub Qmail. Może także integrować się z ot
4.79/ 403
4032
MenorahMarket is the Best Multi Vendor Market Place for Digital Goods built on Laravel 5.4 , it supports PayPal and admin have complete control over system. How can you use this? If you want to start a market place to sell digital goods like Fonts, WordPress Themes, HTML Templates, PHP Softwares, Images , Graphics, Vector Logos or anything , Menorah Market is good option, it has multi vendor option also, where multiple authors will register and submit their items for sale, so you will get commision. Check the Demo Now Owner: [email protected] / password Admin : [email protected] / password Executive : [email protected] / password Vendor : [email protected] / password Customer : [email protected] / password List
3/ 6
43
Jak korzystać z oprogramowania (skrócona instrukcja dla lekarzy) Zainstaluj aplikację zgodnie z instrukcjami w Podręczniku programisty Zaloguj się do aplikacji przy użyciu domyślnych poświadczeń lekarza. Domyślny adres e-mail: [email protected] Domyślne hasło: 1234 Przejdź do komory menu i domyślnie jest już tam komora, która może być twoją komnatą podstawową, możesz także dodać wiele. Kliknij przycisk zarządzaj. Ustaw harmonogram dla konkretnej izby Przejdź do ustawień i zmień dane uwierzytelniające na określone Przejdź do menu spotkań, aby dodać nowe spotkania, a także możesz zobaczyć spotkania w kalendarzu, możesz kliknąć dowolną datę lub dowolne wydarzenie, aby wyświetlić listę spotkań dzień po prawej stronie tej strony Od spotkania l
1.67/ 6
65