System zarządzania biblioteką został starannie opracowany w celu łatwego zarządzania wszelkiego rodzaju bibliotekami. To właściwie wirtualna wersja prawdziwej biblioteki. Jest to system internetowy, w którym możesz łatwo zarządzać książkami różnych kategorii, zarządzać członkami różnych typów oraz zarządzać wydawaniem / zwracaniem książek. Wydanie książki członkowi to tylko kwestia kliknięcia. Istnieją konfiguracje limitu dnia, aby prowadzić książkę, zarządzać systemem i zarządzać zagubionymi książkami. LMS będzie wydajnym i inteligentnym towarzyszem zarządzania biblioteką. Jeśli chcesz coś dodać do LMS. po prostu napisz do naszego programisty. [email protected]. Demo na żywo: http://www.otsglobal.org/lms/panel Administrator: [email protected]/password Członek: [email protected]/password
MailWizz - aplikacja e-mail marketingu (teraz w wersji 1.8.6) Dzięki MailWizz nie tylko będziesz w stanie poprawnie obsługiwać e-mail marketing dla własnych celów, ale możesz także zostać dostawcą usług e-mail dla swoich klientów, ponieważ MailWizz łatwo integruje się z płatnościami bramy takie jak Paypal i oferuje wszystkie potrzebne narzędzia do tworzenia planów cenowych, kodów promocyjnych oraz zarządzania zamówieniami i transakcjami tworzonymi przez klientów. Możesz wysyłać nieograniczoną liczbę kampanii e-mailowych (biuletyny) na nieograniczoną liczbę list zawierających nieograniczoną liczbę subskrybentów. Jeśli zajmujesz się biuletynem dla wielu stron internetowych, możesz traktować je jak klientów i mieć również nieograniczoną liczbę! Jeśli cię zainteresowaliśmy, spróbuj
4.84/ 700
13149
Stock Manager Advance with POS (Point of Sale) to oparta na PHP / jQuery aplikacja internetowa, która pozwala zarządzać sprzedażą i zapasami na miejscu. Zaktualizuj informacje o swoich zapasach, dokonuj zakupów i wyświetlaj dane sprzedaży z dowolnego miejsca - w biurze, w domu, w magazynie lub w podróży. Wszystko, czego potrzebujesz, aby uzyskać dostęp do tego urządzenia z dostępem do Internetu. Stock Manager Advance ma wbudowany system faktur i zapasów. System faktur ma podatki i rabaty. Będą one bardzo pomocne w automatycznym stosowaniu podatków i rabatów oraz możliwości generowania faktury na podstawie oferty. Responsywny motyw z 3 stylami, kalendarz do dodawania wydarzeń oraz dziennych / miesięcznych kwot sprzedaży i podatków. Zaawansowane i ulepszone raporty do przeglądu, wartość zapasów na
4.7/ 609
5561
Acelle Mail - aktualna wersja v3.0.21 (25 września 2019 r.) Acelle Mail to samoobsługowa, open source, w pełni funkcjonalna i łatwa w użyciu aplikacja e-mail marketingu napisana w PHP / Laravel 5, która umożliwia wysyłanie e-maili marketingowych o dużej objętości za pośrednictwem własnego serwera lub innych dostawców usług e-mail (SMTP). Acelle Mail jest produktem w pełni otwartym. Zainstaluj Acelle na swoim własnym serwerze internetowym i możesz korzystać z e-maili marketingowych / transakcyjnych bez żadnych ograniczeń. Możesz pozbyć się drogich usług e-mail, takich jak Mailchimp, ActiveCampaign… ponieważ teraz możesz mieć pełną kontrolę nad całym własnym systemem. Acelle można skonfigurować do wysyłania wiadomości e-mail za pośrednictwem własnych serwerów SMTP, takich jak Postfix, Exim, Sendmail lub Qmail. Może także integrować się z ot
4.79/ 403
4032
RespoSlider Informacje o RespoSlider RespoSlider został opracowany tak, aby obsługiwać najlepiej reagujący suwak jQuery. Planujemy utrzymać tę wtyczkę i zapewnić wsparcie użytkownikom wdrażającym RespoSlider na swoich stronach. Responsywne projektowanie stron internetowych może być trudne, ale mam nadzieję, że RespoSlider służy nieskomplikowanym procesom. Niesamowite animacje RespoSlider ma niesamowite animacje przesuwane. Użytkownik może łatwo zarządzać animacjami zgodnie z ich życzeniem. Obsługa przeglądarki RespoSlider został zweryfikowany w Safari 4+, Chrome 4+, Firefox 3.6+, Opera 10+ i IE9 +. Obsługiwane są również urządzenia z iOS i Androidem. Obsługiwane są wersje jQuery w wersji 1.4+. Dziennik zmian 1. v1.0 - Pierwsze wydanie
0/ 0
20
Masz sklep, w którym sprzedajesz swój produkt, i masz wielu klientów, często oczywiście musisz dostarczyć do klientów. Będziesz jednak musiał poświęcić dużo kosztów i czasu klientom, którzy są zbyt daleko, więc musisz ponieść dodatkowe koszty wysyłki, ale masz problem, jeśli naliczasz opłatę stałą, więc nie będzie to uczciwe i dokładne, czasem niekorzystne dla klientów znajdujących się bliżej, nie można również obliczyć dla każdego klienta, każdego zamówienia, ponieważ zajmuje to dużo czasu, a czasem nie można dokładnie określić odległości, jaką należy dla nich dostarczyć. Przyjdź z „Kalkulacją ceny na odległość dla Virtuemart”, potężna wtyczka pomoże ci to zrobić w pełni automatycznie. Automatycznie oblicza odległość od sklepu do dostawy
0/ 0
5