System zakupów Codeigniter to internetowa platforma, która pomaga firmom różnej wielkości podnieść cały proces zamówień, aby lepiej zarządzać zapotrzebowaniami, generować zamówienia i monitorować wydatki z pełną widocznością i kontrolą w odpowiednim cyklu zakupów. Ma płynny przepływ danych i niestandardowe przepływy pracy. Automatyzacja funkcji zakupowych może sprawić, że Twoja firma stanie się konkurencyjna w swojej branży, nie tylko transakcyjnie, ale wystarczająco strategicznie, aby zmienić sposób prowadzenia działalności. Dokumentacje GitHub Live Schemat demonstracyjny na żywo Funkcje i funkcje System zakupów Codeigniter może realizować następujące funkcje: Obsługa wielu języków Zarządzanie użytkownikami Dodaj
MailWizz - aplikacja e-mail marketingu (teraz w wersji 1.8.6) Dzięki MailWizz nie tylko będziesz w stanie poprawnie obsługiwać e-mail marketing dla własnych celów, ale możesz także zostać dostawcą usług e-mail dla swoich klientów, ponieważ MailWizz łatwo integruje się z płatnościami bramy takie jak Paypal i oferuje wszystkie potrzebne narzędzia do tworzenia planów cenowych, kodów promocyjnych oraz zarządzania zamówieniami i transakcjami tworzonymi przez klientów. Możesz wysyłać nieograniczoną liczbę kampanii e-mailowych (biuletyny) na nieograniczoną liczbę list zawierających nieograniczoną liczbę subskrybentów. Jeśli zajmujesz się biuletynem dla wielu stron internetowych, możesz traktować je jak klientów i mieć również nieograniczoną liczbę! Jeśli cię zainteresowaliśmy, spróbuj
4.84/ 700
13149
Stock Manager Advance with POS (Point of Sale) to oparta na PHP / jQuery aplikacja internetowa, która pozwala zarządzać sprzedażą i zapasami na miejscu. Zaktualizuj informacje o swoich zapasach, dokonuj zakupów i wyświetlaj dane sprzedaży z dowolnego miejsca - w biurze, w domu, w magazynie lub w podróży. Wszystko, czego potrzebujesz, aby uzyskać dostęp do tego urządzenia z dostępem do Internetu. Stock Manager Advance ma wbudowany system faktur i zapasów. System faktur ma podatki i rabaty. Będą one bardzo pomocne w automatycznym stosowaniu podatków i rabatów oraz możliwości generowania faktury na podstawie oferty. Responsywny motyw z 3 stylami, kalendarz do dodawania wydarzeń oraz dziennych / miesięcznych kwot sprzedaży i podatków. Zaawansowane i ulepszone raporty do przeglądu, wartość zapasów na
4.7/ 609
5561
Acelle Mail - aktualna wersja v3.0.21 (25 września 2019 r.) Acelle Mail to samoobsługowa, open source, w pełni funkcjonalna i łatwa w użyciu aplikacja e-mail marketingu napisana w PHP / Laravel 5, która umożliwia wysyłanie e-maili marketingowych o dużej objętości za pośrednictwem własnego serwera lub innych dostawców usług e-mail (SMTP). Acelle Mail jest produktem w pełni otwartym. Zainstaluj Acelle na swoim własnym serwerze internetowym i możesz korzystać z e-maili marketingowych / transakcyjnych bez żadnych ograniczeń. Możesz pozbyć się drogich usług e-mail, takich jak Mailchimp, ActiveCampaign… ponieważ teraz możesz mieć pełną kontrolę nad całym własnym systemem. Acelle można skonfigurować do wysyłania wiadomości e-mail za pośrednictwem własnych serwerów SMTP, takich jak Postfix, Exim, Sendmail lub Qmail. Może także integrować się z ot
4.79/ 403
4032
Okrągłe menu Pure CSS3 to czyste, konfigurowalne rozwiązanie do tworzenia różnych menu i nawigacji. Menu opiera się wyłącznie na CSS / HTML i zawiera wiele opcji dostosowywania, nieograniczoną liczbę kombinacji kolorów i wiele więcej. Jeśli podobało Ci się okrągłe menu, nie zapomnij go ocenić! Zawiera 16 pięknych efektów animacji bez javascript. Nieograniczona liczba kombinacji kolorów. Podpowiedzi z 6 dostępnymi pozycjami. 4 różne kształty przycisków. 249 pięknych skalowalnych ikon. 12 predefiniowanych kolorów. 9 opcji pozycji. 34 przykłady. Zoptymalizowany dla urządzeń mobilnych. Testowany we wszystkich nowoczesnych przeglądarkach. Niezwykle czysty i bardzo łatwy w użyciu. Kompatybilność Mac: Safari, Chrome, Opera, Firefox Win: Safari,
4.53/ 17
189