TeamWork Laravel - Project Management System

TeamWork is a project management system that facilitates ease in keeping a on project progress. Maintenance of projects becomes easier by assigning leads to concerned staffs. Demo link: https://themeposh.net/demo/teamwork-laravel/ Admin: user: [email protected] pass: admin123456 Client: user: [email protected] pass: client123456 Staff: user: [email protected] pass: staff123456 Features Stripe Payment Gateway Realtime chat Realtime chat option One to One chat option Multiple files attach option Zoom Meeting New Meeting Create Upcoming Meeting List Live Meeting List Previous Meeting List You can create/edit/delete a zoom meeting

Zobacz również

Perfex - potężny CRM typu open source

Perfex CRM to kompletne oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami, które doskonale pasuje do prawie każdej firmy, freelancera lub wielu innych zastosowań. Dzięki czystemu i nowoczesnemu designowi Perfex CRM może pomóc Ci wyglądać bardziej profesjonalnie dla klientów i jednocześnie poprawić wydajność firmy. Zarządzanie klientami jest ważne, a Perfex CRM pomaga na kilka sposobów: Zarządzaj projektami i wystawiaj im faktury dzięki zaawansowanej funkcji zarządzania projektami. Połącz zadania z wieloma funkcjami Perfex CRM i zachowaj porządek. Twórz profesjonalne, świetnie wyglądające szacunki i faktury. Potężny system wsparcia z możliwością automatycznego importowania biletów. Śledź czas spędzony na zadaniach i rozliczaj klientów. Możliwość przypisania wielu członków personelu

211.99 zł

4.91/ 1070

14145

Freelance Cockpit 3 - Zarządzanie projektami i CRM

Kluczowe funkcje Pulpit nawigacyjny Pomocny przegląd otwartych projektów, otwartych faktur, otrzymanych i zaległych płatności, otwartych zadań, wiadomości i wydarzeń. Zarządzanie projektami Twórz i zarządzaj wszystkimi swoimi projektami. Zadania projektu Możesz dodawać zadania do dowolnego projektu. Zarządzanie potencjalnymi klientami Twórz i zarządzaj wszystkimi potencjalnymi klientami, a nawet importuj potencjalnych klientów za pomocą pliku .csv. Zadania klienta Możesz umożliwić klientom tworzenie zadań. Timery zadań Każdy agent może śledzić swój czas spędzony na zadaniach, a każde zadanie ma dedykowany grafik. Grafiki zadań Każde zadanie ma swój własny grafik. Kamienie milowe projektu Kamienie milowe pomogą ci zgrupować swoje zadania razem. Bilety pomocy technicznej Pozwól swoim klientom otwierać bilety, aby śledzić

89.83 zł

4.61/ 913

7063

Logowanie PHP i zarządzanie użytkownikami

Wydano wersję 4.1.4 - 2 kwietnia 2019 r. Sprawdź dziennik zmian poniżej, aby dowiedzieć się, co nowego w tej wersji. Opis Logowanie i zarządzanie użytkownikami PHP to skrypt logowania PHP oparty na MySQL, kolejny wysokiej jakości skrypt zaprojektowany i stworzony przez Jigowatt wyłącznie dla CodeCanyon. Kupując i integrując ten skrypt z istniejącą witryną, możesz utworzyć prywatny obszar użytkownika, w którym osoby odwiedzające Twoją witrynę muszą być zalogowane, aby wyświetlić zawartość strony. Posiada zmienne poziomy użytkownika za pośrednictwem Panelu sterowania, na wypadek gdyby Twoja witryna wymagała różnych poziomów bezpieczeństwa strony wśród wielu innych przydatnych funkcji! Prezentacja na żywo Można wyświetlić prezentację zarówno głównej instalacji, jak i panelu administracyjnego. Zaloguj się z adminem: admin Główne cechy Pan kontrolny

100.60 zł

4.25/ 651

4720

Ostatnio oglądane

Pickbazar Laravel - React, Next, REST & GraphQL Ecommerce With Multivendor

Pickbazar laravel ecommerce is implemented based on our popular react project pickbazar. It has both REST API & GraphQL API support. On the frontend we have used React, NextJS [ TypeScript ] & Tailwind. Full source code is available. It’s very easy to install and deploy. It’s very fast and your customer will love using it. It will help you to grow your business fast as it’s a very easy e-commerce solution. We have added good documentation and we tried to make everything extendable and reusable so you can edit as your own need. It has Omnipay support, we have added Omnipay Stripe but it’s easy to add others. It has cash on delivery support too. It has full admin support too to maintain and manage your order. You will get full source

715.01 zł

4.75/ 4

147

Advanced To do Manager Module for Perfex CRM

Note:This Module is for Perfex CRM Latest Version : 1.0.1 Brief Description “Advanced To do Manager”, module can be use in Perfex CRM to Extends its default functionality for To do. “ Advanced To do Manager ” you will be able to create new todo and manage it with Category and Priority. You can manage sequence/order and colour of category and Todo. You will be able to track pending to dos category wise. Preview 1. Add and Save To dos 2. Add To do Categories 3. Apply Settings 4. Manage from Dashboard Widget Added advantage: Add ne To do Category. Set Priority for To do. Manage To do by its Category. Check Pending to dos category wise. Show in Dashboard widget. Customized settings for each user. Useful for all staff members Docu

71.86 zł

0/ 0

34