PHP SCRUD Data Management Tool Version 1.4.1

Opis SCRUD to potężna aplikacja, która pozwala na stworzenie strony zaplecza z pełną funkcjonalnością crud (tworzenie, czytanie, aktualizacja, usuwanie) w mniej niż minutę bez pisania ani jednego wiersza kodu. Używasz menu konfiguracyjnego do konfiguracji tabeli, będziesz witryną zaplecza z pełną funkcjonalnością w menu przeglądarki. Szybki start 1) przejdź do strony Menedżera tabel, aby utworzyć tabelę. 2) przejdź do strony Menedżera uprawnień, aby ustawić dla tabeli uprawnienia „Odczyt i zapis i konfiguracja”. 3) przejdź do strony głównej i kliknij przycisk konfiguracji, aby uzyskać dostęp do strony konfiguracji (lub menu konfiguracji). 4) Na stronie konfiguracji dodaj pola tabeli do formularza (dodaj / edytuj formularz) i skonfiguruj typ pola (pole tekstowe, pole wyboru, edytor…). Dołącz do następnej konfiguracji

Zobacz również

Perfex - potężny CRM typu open source

Perfex CRM to kompletne oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami, które doskonale pasuje do prawie każdej firmy, freelancera lub wielu innych zastosowań. Dzięki czystemu i nowoczesnemu designowi Perfex CRM może pomóc Ci wyglądać bardziej profesjonalnie dla klientów i jednocześnie poprawić wydajność firmy. Zarządzanie klientami jest ważne, a Perfex CRM pomaga na kilka sposobów: Zarządzaj projektami i wystawiaj im faktury dzięki zaawansowanej funkcji zarządzania projektami. Połącz zadania z wieloma funkcjami Perfex CRM i zachowaj porządek. Twórz profesjonalne, świetnie wyglądające szacunki i faktury. Potężny system wsparcia z możliwością automatycznego importowania biletów. Śledź czas spędzony na zadaniach i rozliczaj klientów. Możliwość przypisania wielu członków personelu

265.50 zł

4.91/ 1070

14145

Freelance Cockpit 3 - Zarządzanie projektami i CRM

Kluczowe funkcje Pulpit nawigacyjny Pomocny przegląd otwartych projektów, otwartych faktur, otrzymanych i zaległych płatności, otwartych zadań, wiadomości i wydarzeń. Zarządzanie projektami Twórz i zarządzaj wszystkimi swoimi projektami. Zadania projektu Możesz dodawać zadania do dowolnego projektu. Zarządzanie potencjalnymi klientami Twórz i zarządzaj wszystkimi potencjalnymi klientami, a nawet importuj potencjalnych klientów za pomocą pliku .csv. Zadania klienta Możesz umożliwić klientom tworzenie zadań. Timery zadań Każdy agent może śledzić swój czas spędzony na zadaniach, a każde zadanie ma dedykowany grafik. Grafiki zadań Każde zadanie ma swój własny grafik. Kamienie milowe projektu Kamienie milowe pomogą ci zgrupować swoje zadania razem. Bilety pomocy technicznej Pozwól swoim klientom otwierać bilety, aby śledzić

112.50 zł

4.61/ 913

7063

Logowanie PHP i zarządzanie użytkownikami

Wydano wersję 4.1.4 - 2 kwietnia 2019 r. Sprawdź dziennik zmian poniżej, aby dowiedzieć się, co nowego w tej wersji. Opis Logowanie i zarządzanie użytkownikami PHP to skrypt logowania PHP oparty na MySQL, kolejny wysokiej jakości skrypt zaprojektowany i stworzony przez Jigowatt wyłącznie dla CodeCanyon. Kupując i integrując ten skrypt z istniejącą witryną, możesz utworzyć prywatny obszar użytkownika, w którym osoby odwiedzające Twoją witrynę muszą być zalogowane, aby wyświetlić zawartość strony. Posiada zmienne poziomy użytkownika za pośrednictwem Panelu sterowania, na wypadek gdyby Twoja witryna wymagała różnych poziomów bezpieczeństwa strony wśród wielu innych przydatnych funkcji! Prezentacja na żywo Można wyświetlić prezentację zarówno głównej instalacji, jak i panelu administracyjnego. Zaloguj się z adminem: admin Główne cechy Pan kontrolny

126.00 zł

4.25/ 651

4720

Ostatnio oglądane

CodeIgniter Admin Pro

Opis CodeIgniterAdminPro to potężna aplikacja, która ma wszystkie funkcje CodeIgniter CRUD Data Management Tool. Pomaga Ci stworzyć stronę administratora bez pisania ani jednego wiersza kodu. Ten film (http://vimeo.com/64547919) został stworzony dla PHP Admin Pro, jest także używany do CodeIgniter Admin Pro Szybki start 1) przejdź do Menedżera tabel w menu Narzędzia, aby utworzyć tabelę. 2) Uzyskaj dostęp do Konstruktora komponentów w menu Narzędzia, aby utworzyć komponent dla tabeli, którą możesz utworzyć powyżej (możesz utworzyć wiele komponentów dla tabeli). 3) W Konstruktorze komponentów kliknij przycisk „buduj”, aby budować komponent poprzez przeciąganie i upuszczanie. 4) Menedżer uprawnień dostępu w menu użytkownika, aby ustawić uprawnienia dla komponentów. 5) Zakończono, przejdź do komponentu w menu Komponenty, aby się nim cieszyć.

108.00 zł

4.3/ 37

368

Advanced Domain Manager

Advanced domain manager 2.0 to narzędzie do zarządzania klientami i domenami, które pomoże Ci nigdy nie zapomnieć o nadchodzącym odnowieniu nazwy domeny. Regulowany skrypt cron pozwala ustawić powiadomienia na dowolną liczbę dni, nawet jeśli chcesz, aby skrypt przypominał o przedłużeniach w ciągu 5, 10, 20, X dni, można to łatwo osiągnąć. Przypomnienia są wysyłane na administracyjny adres e-mail, który można edytować na ekranie ustawień skryptu. Skrypt ma narzędzie do zarządzania bazami danych, które pozwala tworzyć kopie zapasowe / przywracać bazę danych skryptów, a także bazy danych hostowane przez klientów (jeśli baza klientów znajduje się na tym samym serwerze co skrypt). Skrypt wymaga do działania bazy danych PHP5 i MySQL i zawiera zaktualizowany skrypt WHOIS! Cechy: - automatyczne przypomnienia na e-mail (cron) - pass

72.00 zł

4.18/ 66

414

Ultimate PHP Site Backup v2.3

Nowości w wersji 2.3 we wrześniu 2015 r. - Naprawiłem teraz problemy z wersją PHP 5.3 i nowszą! Zacznę teraz zapewniać ograniczoną pomoc techniczną i aktualizacje dla tego produktu. Dla właścicieli witryn do tworzenia kopii zapasowych różnych zestawów plików i baz danych znajdujących się na tym samym serwerze. Samo oprogramowanie jest napisane w języku PHP i działa na serwerze WWW. Po prostu prześlij go na swój serwer, skonfiguruj zestaw plików lub (zdalne lub lokalne) bazy danych MySQL, których kopię zapasową potrzebujesz, i ustaw przycisk. UPSB zajmie się resztą, zapisując te pliki do formatu zip, klasyfikując je według daty, zgodnie z niestandardowym harmonogramem. Możesz określić różne harmonogramy dla różnych zestawów plików / dbs. Kopie zapasowe można teraz przechowywać na zdalnych serwerach FTP lub wysyłać jako załączniki wiadomości e-mail. (nowość w wersji 2.0)

76.50 zł

3.63/ 54

327