LARAOFFICE ULTIMATE CRM LaraOffice Ultimate CRM and Project Management System is complete dynamic multi-login software which manages the daily sales, customer follow-ups, meetings, invoices, marketing, services & orders. LaraOffice Ultimate CRM (Customer Relationship Management) and Project Management software solution is best suitable for managing customers & their requirements. LaraOffice CRM can help you look more professional to your customers. The customer lead is properly tracked through work history maintained by salesperson assigned to work on it. Every order invoices and payments are very well managed by the software. Further software is enabled for notifications for today & missed follow-ups through mails (auto send
Perfex CRM to kompletne oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami, które doskonale pasuje do prawie każdej firmy, freelancera lub wielu innych zastosowań. Dzięki czystemu i nowoczesnemu designowi Perfex CRM może pomóc Ci wyglądać bardziej profesjonalnie dla klientów i jednocześnie poprawić wydajność firmy. Zarządzanie klientami jest ważne, a Perfex CRM pomaga na kilka sposobów: Zarządzaj projektami i wystawiaj im faktury dzięki zaawansowanej funkcji zarządzania projektami. Połącz zadania z wieloma funkcjami Perfex CRM i zachowaj porządek. Twórz profesjonalne, świetnie wyglądające szacunki i faktury. Potężny system wsparcia z możliwością automatycznego importowania biletów. Śledź czas spędzony na zadaniach i rozliczaj klientów. Możliwość przypisania wielu członków personelu
4.91/ 1070
14145
Kluczowe funkcje Pulpit nawigacyjny Pomocny przegląd otwartych projektów, otwartych faktur, otrzymanych i zaległych płatności, otwartych zadań, wiadomości i wydarzeń. Zarządzanie projektami Twórz i zarządzaj wszystkimi swoimi projektami. Zadania projektu Możesz dodawać zadania do dowolnego projektu. Zarządzanie potencjalnymi klientami Twórz i zarządzaj wszystkimi potencjalnymi klientami, a nawet importuj potencjalnych klientów za pomocą pliku .csv. Zadania klienta Możesz umożliwić klientom tworzenie zadań. Timery zadań Każdy agent może śledzić swój czas spędzony na zadaniach, a każde zadanie ma dedykowany grafik. Grafiki zadań Każde zadanie ma swój własny grafik. Kamienie milowe projektu Kamienie milowe pomogą ci zgrupować swoje zadania razem. Bilety pomocy technicznej Pozwól swoim klientom otwierać bilety, aby śledzić
4.61/ 913
7063
Wydano wersję 4.1.4 - 2 kwietnia 2019 r. Sprawdź dziennik zmian poniżej, aby dowiedzieć się, co nowego w tej wersji. Opis Logowanie i zarządzanie użytkownikami PHP to skrypt logowania PHP oparty na MySQL, kolejny wysokiej jakości skrypt zaprojektowany i stworzony przez Jigowatt wyłącznie dla CodeCanyon. Kupując i integrując ten skrypt z istniejącą witryną, możesz utworzyć prywatny obszar użytkownika, w którym osoby odwiedzające Twoją witrynę muszą być zalogowane, aby wyświetlić zawartość strony. Posiada zmienne poziomy użytkownika za pośrednictwem Panelu sterowania, na wypadek gdyby Twoja witryna wymagała różnych poziomów bezpieczeństwa strony wśród wielu innych przydatnych funkcji! Prezentacja na żywo Można wyświetlić prezentację zarówno głównej instalacji, jak i panelu administracyjnego. Zaloguj się z adminem: admin Główne cechy Pan kontrolny
4.25/ 651
4720
FileBox to kompaktowy, niezawodny i wysokowydajny silnik hostujący pliki, który nie koncentruje się na zasobach serwera i jest łatwy w instalacji. Mianowicie, możesz ustawić własną usługę wymiany plików w zaledwie 10 minut. Kluczowe cechy: Całkowicie zbudowany na technologii AJAX W pełni funkcjonalna i wygodna wersja mobilna z obsługą WebApp dla iPhone'a Wbudowana funkcja do tworzenia statycznych stron Zapewnia wysokie bezpieczeństwo i niezawodną ochronę przed masowym ładowaniem plików Ogromna i elastyczna konfiguracja Wygodne zarządzanie przesyłanymi plikami pliki Łatwa instalacja i aktualizacja SMARTY-podobna składnia szablonu Obszerna dokumentacja Wymagania: Apache (z mod_rewrite) PHP 5.3+ MySQL 5+ PHP M
4/ 16
116
iHostel – iNiLabs Multi-branch Hostel Management System is for manage multi branch or single hostel in a cloud platform. Demo Click Here Login Option Super Admin username: superadmin password: 123456 Branch Admin username: admin password: 123456 Accountant Username: accountant Password: 123456 Branch Member username: member password: 123456 Change Log Version 2.0 (15th Jan 2020) + [Feature] Auto update + [Feature] Account ledger report + [Feature] Backup + [Feature] Bill + [Feature] Bill payment + [Feature] Email setting + [Feature] Permission + [Feature] Role + [Fix] User bug fixed + [Fix] Member bug fixed + [Fix] Bed assign bug fixed + [Fix] POS bug fixed + [Fix] Order bug
0/ 1
58
Description: Wasabi Hot Cloud Storage is an enterprise-class and tier-free bit-bucket storage provider that’s compatible with and comparable to Amazon’s S3 business cloud storage solution. With a price of $5.99 per terabyte (TB) per month (based on $.0059 gigabyte or GB per month) and with server farms in 6 regions, Wasabi Hot Cloud Storage has a minimum monthly charge associated with 1 TB of storage ($5.99 per month). If you store less than 1 TB of active storage in your account, then your total charge will still be $5.99 per month.Clearly designed to compete with Amazon’s popular S3 cloud storage solution for enterprise users, Wasabi Hot Cloud Storage’s lower cost (80 percent cheaper) and no additional charges for ingress or egress and
5/ 6
46