Inteligentny grafik - system zarządzania czasem i obecnością

Smart Timesheet to przyjazny dla użytkownika i intuicyjny system, który zapewnia płynną integrację podstawowych funkcji związanych z czasem i frekwencją, zarządzanie pracownikami, zarządzanie urlopami, planowanie, śledzenie czasu, rozwiązanie do zarządzania czasem i wiele innych. Lista funkcji Zarządzanie pracownikami (HRIS) Zarządzanie czasem i frekwencją Monitorowanie obecności w czasie rzeczywistym Planowanie Zarządzanie urlopami Raportowanie i analityka Menedżer wielu firm i samoobsługa pracowników Nieograniczona liczba pracowników i kont Rola użytkownika i system uprawnień użytkownika Pobierz gotowy, Import / Eksport Firmy, działy , Stanowiska pracy i więcej Obsługa responsywnych interfejsów na komputery stacjonarne, tablety i urządzenia mobilne Pełna personalizacja Bezpłatne dożywotnie aktualizacje D

Zobacz również

Perfex - potężny CRM typu open source

Perfex CRM to kompletne oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami, które doskonale pasuje do prawie każdej firmy, freelancera lub wielu innych zastosowań. Dzięki czystemu i nowoczesnemu designowi Perfex CRM może pomóc Ci wyglądać bardziej profesjonalnie dla klientów i jednocześnie poprawić wydajność firmy. Zarządzanie klientami jest ważne, a Perfex CRM pomaga na kilka sposobów: Zarządzaj projektami i wystawiaj im faktury dzięki zaawansowanej funkcji zarządzania projektami. Połącz zadania z wieloma funkcjami Perfex CRM i zachowaj porządek. Twórz profesjonalne, świetnie wyglądające szacunki i faktury. Potężny system wsparcia z możliwością automatycznego importowania biletów. Śledź czas spędzony na zadaniach i rozliczaj klientów. Możliwość przypisania wielu członków personelu

216.54 zł

4.91/ 1070

14145

Freelance Cockpit 3 - Zarządzanie projektami i CRM

Kluczowe funkcje Pulpit nawigacyjny Pomocny przegląd otwartych projektów, otwartych faktur, otrzymanych i zaległych płatności, otwartych zadań, wiadomości i wydarzeń. Zarządzanie projektami Twórz i zarządzaj wszystkimi swoimi projektami. Zadania projektu Możesz dodawać zadania do dowolnego projektu. Zarządzanie potencjalnymi klientami Twórz i zarządzaj wszystkimi potencjalnymi klientami, a nawet importuj potencjalnych klientów za pomocą pliku .csv. Zadania klienta Możesz umożliwić klientom tworzenie zadań. Timery zadań Każdy agent może śledzić swój czas spędzony na zadaniach, a każde zadanie ma dedykowany grafik. Grafiki zadań Każde zadanie ma swój własny grafik. Kamienie milowe projektu Kamienie milowe pomogą ci zgrupować swoje zadania razem. Bilety pomocy technicznej Pozwól swoim klientom otwierać bilety, aby śledzić

91.76 zł

4.61/ 913

7063

Logowanie PHP i zarządzanie użytkownikami

Wydano wersję 4.1.4 - 2 kwietnia 2019 r. Sprawdź dziennik zmian poniżej, aby dowiedzieć się, co nowego w tej wersji. Opis Logowanie i zarządzanie użytkownikami PHP to skrypt logowania PHP oparty na MySQL, kolejny wysokiej jakości skrypt zaprojektowany i stworzony przez Jigowatt wyłącznie dla CodeCanyon. Kupując i integrując ten skrypt z istniejącą witryną, możesz utworzyć prywatny obszar użytkownika, w którym osoby odwiedzające Twoją witrynę muszą być zalogowane, aby wyświetlić zawartość strony. Posiada zmienne poziomy użytkownika za pośrednictwem Panelu sterowania, na wypadek gdyby Twoja witryna wymagała różnych poziomów bezpieczeństwa strony wśród wielu innych przydatnych funkcji! Prezentacja na żywo Można wyświetlić prezentację zarówno głównej instalacji, jak i panelu administracyjnego. Zaloguj się z adminem: admin Główne cechy Pan kontrolny

102.77 zł

4.25/ 651

4720

Ostatnio oglądane

Help Desk - Obsługa klienta - System biletów

PROSZĘ KLIKNIJ TUTAJ, ABY DEMO Obsługiwane wsparcie e-mail i jQuery obsługiwane dział pomocy technicznej, obsługa klienta online, system biletów. Zapewnij swoim klientom wysyłanie pytań lub problemów do Ciebie przez profesjonalny system. System szablonów jest w pełni konfigurowalny. Funkcje Widok z przodu 1. Użytkownicy • Twoi klienci mogą zarejestrować się i dodać swoje dane kontaktowe. • Aktywacja adresu e-mail po rejestracji. • Logowanie użytkownika 2. Zarządzanie biletami • Użytkownicy mogą przesyłać bilety, • Dodawać załączniki do swoich biletów (oparte na jQuery i AJAX) • Obsługiwane typy plików: JPG, PNG, GIF, DOC, DOCX, PDF, XLS, XLSX, PPT, PPS, PPTX i PPSX • Zapisz bilety jako wersje robocze, aby kontynuować później • Weź udział w rozmowie z administratorem

33.03 zł

3.92/ 38

221

TITAN - System zarządzania projektami

TITAN - Project Management System to potężny skrypt PHP przeznaczony do zarządzania projektami, zadaniami, wydarzeniami i wiele więcej. Udostępniliśmy wiele doskonałych funkcji, które ułatwią Ci życie, życie Twojego klienta i sprawność Twojego biznesu. Aplikacja to świetny sposób na utrzymanie porządku, bardzo prosta instalacja i zapewniamy świetne wsparcie. Jest obsługiwany przez MYSQL i PHP z CodeIgniter, dzięki czemu jest to bardzo solidne rozwiązanie. Testuj dysk przed zakupem Link do wersji demo: http://titan.patchesoft.com/ Szczegóły logowania do wersji demo: Adres e-mail użytkownika administratora: [email protected] Hasło: test123 Adres e-mail użytkownika klienta: [email protected] Passwor

143.14 zł

4.89/ 53

926

Cyfrowa Paybox - samodzielny skrypt

Digital Paybox (wcześniej Universal Digital Shop) to potężny skrypt, który pozwala sprzedawać produkty cyfrowe bezpośrednio na twojej stronie internetowej (nawet jeśli jest to zwykła strona HTML). Obsługuje płatności za pośrednictwem wielu bram płatniczych (PayPal, Payza / AlertPay, Skrill / Moneybookers, Authorize.Net, InterKassa, Perfect Money, BitPay, Blockchain.info i Stripe) i może być łatwo zintegrowany z dowolną stroną internetową (wystarczy wkleić JS / HTML- skrawek). Dzięki temu widgetowi nie musisz instalować skomplikowanych koszyków i tworzyć ich projektu pasującego do Twojej witryny. Cyfrowa Paybox to najprostszy i idealny sposób na dystrybucję produktów cyfrowych i zarabianie na stronie. Jest to pakiet panelu administracyjnego Halfdata i wtyczki Digital Paybox. Pozwala na korzystanie z wtyczki

77.07 zł

4.52/ 46

445