DOSTOSOWYWANIE I WSPARCIE Napisz do nas na adres [email protected] WSPARCIE DEMO WSPARCIE W WIELU JĘZYKACH Dodaj dowolny wymagany język Dodaj własne tłumaczenia Aktywuj / Dezaktywuj Języki 70 ++ Dostępne języki ZEGAREK ZEGARA Pracownik Sprawdzanie obecności pracowników Zarządzaj czasem Zarządzaj zmianami Prośby o generowanie raportów obecności GODZINY PŁATNOŚCI I PŁATNOŚCI Generuj / Ustaw szablony listy płac Określ wynagrodzenie pracownika - godzinowy szczur
Perfex CRM to kompletne oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami, które doskonale pasuje do prawie każdej firmy, freelancera lub wielu innych zastosowań. Dzięki czystemu i nowoczesnemu designowi Perfex CRM może pomóc Ci wyglądać bardziej profesjonalnie dla klientów i jednocześnie poprawić wydajność firmy. Zarządzanie klientami jest ważne, a Perfex CRM pomaga na kilka sposobów: Zarządzaj projektami i wystawiaj im faktury dzięki zaawansowanej funkcji zarządzania projektami. Połącz zadania z wieloma funkcjami Perfex CRM i zachowaj porządek. Twórz profesjonalne, świetnie wyglądające szacunki i faktury. Potężny system wsparcia z możliwością automatycznego importowania biletów. Śledź czas spędzony na zadaniach i rozliczaj klientów. Możliwość przypisania wielu członków personelu
4.91/ 1070
14145
Kluczowe funkcje Pulpit nawigacyjny Pomocny przegląd otwartych projektów, otwartych faktur, otrzymanych i zaległych płatności, otwartych zadań, wiadomości i wydarzeń. Zarządzanie projektami Twórz i zarządzaj wszystkimi swoimi projektami. Zadania projektu Możesz dodawać zadania do dowolnego projektu. Zarządzanie potencjalnymi klientami Twórz i zarządzaj wszystkimi potencjalnymi klientami, a nawet importuj potencjalnych klientów za pomocą pliku .csv. Zadania klienta Możesz umożliwić klientom tworzenie zadań. Timery zadań Każdy agent może śledzić swój czas spędzony na zadaniach, a każde zadanie ma dedykowany grafik. Grafiki zadań Każde zadanie ma swój własny grafik. Kamienie milowe projektu Kamienie milowe pomogą ci zgrupować swoje zadania razem. Bilety pomocy technicznej Pozwól swoim klientom otwierać bilety, aby śledzić
4.61/ 913
7063
Wydano wersję 4.1.4 - 2 kwietnia 2019 r. Sprawdź dziennik zmian poniżej, aby dowiedzieć się, co nowego w tej wersji. Opis Logowanie i zarządzanie użytkownikami PHP to skrypt logowania PHP oparty na MySQL, kolejny wysokiej jakości skrypt zaprojektowany i stworzony przez Jigowatt wyłącznie dla CodeCanyon. Kupując i integrując ten skrypt z istniejącą witryną, możesz utworzyć prywatny obszar użytkownika, w którym osoby odwiedzające Twoją witrynę muszą być zalogowane, aby wyświetlić zawartość strony. Posiada zmienne poziomy użytkownika za pośrednictwem Panelu sterowania, na wypadek gdyby Twoja witryna wymagała różnych poziomów bezpieczeństwa strony wśród wielu innych przydatnych funkcji! Prezentacja na żywo Można wyświetlić prezentację zarówno głównej instalacji, jak i panelu administracyjnego. Zaloguj się z adminem: admin Główne cechy Pan kontrolny
4.25/ 651
4720
WORKSUITE SAAS - System zarządzania projektem Zachowaj wszystkie zadania swojego zespołu w jednym miejscu. Współpracuj i pracuj w czasie rzeczywistym, aby uzyskać realne wyniki. Worksuite: najskuteczniejszy i najprostszy sposób współpracy ze swoim zespołem. Zbudowany przy użyciu Laravel Server Wymagania PHP> = 7.1.3 Rozszerzenie PHP OpenSSL PDO Rozszerzenie PHP Mbstring Rozszerzenie PHP GD Rozszerzenie PHP Informacje o pliku Rozszerzenie PHP FAQ https://envato-froiden.freshdesk.com/a/solutions/folders/43000172893 $ 20 (USD) dodatkowe do instalacji. Funkcje Zarządzanie klientem Zarządzanie pracownikami Zarządzanie projektami Zarządzanie zadaniami Zarządzanie fakturami Pracownicy Czat Timer projektu Notatki osobiste Notatki Opublikuj powiadomienie dla zespołu Generuj raporty Wielojęzyczny eksport danych do Excela Ustawienia motywu dla
4.85/ 104
847
Nexo Print Server to kompilacja aplikacji Windows z Electron, która ułatwia proces drukowania za pomocą NexoPOS i Gastro. To rozwiązanie jest bardzo przydatne, jeśli chcesz: Pozbyć się wyskakującego okienka przeglądarki Pozbądź się opóźnień Google Cloud Print Coś, co działa offline Automatyczne uruchamianie w systemie Windows Obsługa uruchamiania Logo Wymagania systemowe Wymagana architektura x64 i x86 Windows 8, Windows 8.1, Windows 10 Działa Tylko z drukarką termiczną o cali 80 mm: zalecany jest TM-T20II = v2.5.3: 2019.08.20 - Dodano: sprawia, że serwer druku Nexo działa na tacy = v2.5.2 - Dodano: sprawia, że NPS obsługuje drukowanie obrazów base64 png. = v2.4: 2019.06.04 - Naprawiono: druk zawsze idzie do domyślnej drukarki - Zaktualizowano: wersja i około = v2.2: 2019
4.73/ 15
380
ICO to platforma początkowej oferty monet. korzystając z naszej platformy ICO możesz zebrać fundusze na swoją własną kryptowalutę. nasz system jest w pełni responsywny i całkowicie dynamiczny. obsługuje prawie 7 automatycznych metod płatności online. Nasze ICO obejmowało: kalendarz ICO, mapę drogową, białą sekcję, zespół i referencje. został opracowany z wykorzystaniem PHP Laravel i jest łatwy w użyciu i instalacji. Teraz możesz założyć własną stronę internetową ICO (Initial Coin Offering) w ciągu następnych pięciu minut bez znajomości programowania. UŻYTKOWNIK: W pełni responsywny projekt. Kalendarz ICO. Mapa drogowa oferty monet. Biały papier. Łatwa rejestracja i logowanie. Panel użytkownika Premium. Zarządzanie profilem. DZIAŁ REFERENCYJNY. DZIENNIK ZAKUPU MONET. Konfiguracja HASŁA. BEZPIECZEŃSTWO Zarządzanie.
3.06/ 18
216