GuiCMS 2 to nowa ulepszona wersja GuiCMS. Użytkownicy mogą teraz przesyłać obrazy. GuiCMS to system zarządzania treścią, za pomocą którego można łatwo konwertować statyczne strony HTML na strony dynamiczne. Nie potrzebujesz żadnej wiedzy o PHP lub SQL. GuiCMS jest lekki, bezpieczny i bardzo łatwy w użyciu. Wystarczy dodać stronę w GuiCMS. GuiCMS wygeneruje pagetag, który można skopiować i wkleić bezpośrednio w kodzie HTML. Treść dynamiczna pojawi się w kodzie HTML. Istnieją 2 rodzaje treści, które mogą zawierać tagi. Treść tekstowa i obrazy. Jeśli dodasz znacznik obrazu do swojego HTML, HTML dla tych obrazów pojawi się automatycznie. GuiCMS ma również możliwość zarządzania użytkownikami. Istnieją dwa typy użytkowników: administratorzy i edito
Perfex CRM to kompletne oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami, które doskonale pasuje do prawie każdej firmy, freelancera lub wielu innych zastosowań. Dzięki czystemu i nowoczesnemu designowi Perfex CRM może pomóc Ci wyglądać bardziej profesjonalnie dla klientów i jednocześnie poprawić wydajność firmy. Zarządzanie klientami jest ważne, a Perfex CRM pomaga na kilka sposobów: Zarządzaj projektami i wystawiaj im faktury dzięki zaawansowanej funkcji zarządzania projektami. Połącz zadania z wieloma funkcjami Perfex CRM i zachowaj porządek. Twórz profesjonalne, świetnie wyglądające szacunki i faktury. Potężny system wsparcia z możliwością automatycznego importowania biletów. Śledź czas spędzony na zadaniach i rozliczaj klientów. Możliwość przypisania wielu członków personelu
4.91/ 1070
14145
Kluczowe funkcje Pulpit nawigacyjny Pomocny przegląd otwartych projektów, otwartych faktur, otrzymanych i zaległych płatności, otwartych zadań, wiadomości i wydarzeń. Zarządzanie projektami Twórz i zarządzaj wszystkimi swoimi projektami. Zadania projektu Możesz dodawać zadania do dowolnego projektu. Zarządzanie potencjalnymi klientami Twórz i zarządzaj wszystkimi potencjalnymi klientami, a nawet importuj potencjalnych klientów za pomocą pliku .csv. Zadania klienta Możesz umożliwić klientom tworzenie zadań. Timery zadań Każdy agent może śledzić swój czas spędzony na zadaniach, a każde zadanie ma dedykowany grafik. Grafiki zadań Każde zadanie ma swój własny grafik. Kamienie milowe projektu Kamienie milowe pomogą ci zgrupować swoje zadania razem. Bilety pomocy technicznej Pozwól swoim klientom otwierać bilety, aby śledzić
4.61/ 913
7063
Wydano wersję 4.1.4 - 2 kwietnia 2019 r. Sprawdź dziennik zmian poniżej, aby dowiedzieć się, co nowego w tej wersji. Opis Logowanie i zarządzanie użytkownikami PHP to skrypt logowania PHP oparty na MySQL, kolejny wysokiej jakości skrypt zaprojektowany i stworzony przez Jigowatt wyłącznie dla CodeCanyon. Kupując i integrując ten skrypt z istniejącą witryną, możesz utworzyć prywatny obszar użytkownika, w którym osoby odwiedzające Twoją witrynę muszą być zalogowane, aby wyświetlić zawartość strony. Posiada zmienne poziomy użytkownika za pośrednictwem Panelu sterowania, na wypadek gdyby Twoja witryna wymagała różnych poziomów bezpieczeństwa strony wśród wielu innych przydatnych funkcji! Prezentacja na żywo Można wyświetlić prezentację zarówno głównej instalacji, jak i panelu administracyjnego. Zaloguj się z adminem: admin Główne cechy Pan kontrolny
4.25/ 651
4720
Magento SEOSpace jest jednym z najbardziej kompletnych rozszerzeń Magento SEO, które istnieje obecnie dla właścicieli sklepów Magento. Składa się z różnych funkcji SEO, które pomagają zoptymalizować zawartość stron, tytuły obrazów, opisy meta, kanoniczne adresy URL i wiele więcej. Poprawia wynik SEO SEOSpace pomaga organicznie poprawić ranking SEO Twojego sklepu Magento z mnóstwem optymalizacji poprzez wstawienie ważnych informacji, np. Tytułów, meta opisu, słów kluczowych, kanonicznego adresu URL itp. Na początku różnych stron sklepu. Wydajne metatagi SEOSpace tworzy metatagi dla CMS, kategorii i stron produktów. Możesz użyć zmiennych, aby zdefiniować metatagi dla całego sklepu. Optymalizacja mapy witryny SEOSpace pomaga tworzyć mapę witryny HTML
0/ 0
13
TeamWork is a project management system that facilitates ease in keeping a on project progress. Maintenance of projects becomes easier by assigning leads to concerned staffs. Demo link: https://themeposh.net/demo/teamwork/ Admin: user: [email protected] pass: admin123456 Client: user: [email protected] pass: client123456 Staff: user: [email protected] pass: staff123456 Videos Link: How to install Teamwork – Project Management System. See the video: https://www.youtube.com/watch?v=rCa7icB6q_I How to manually install Teamwork – Project Management System. See the video: https://www.youtube.com/watch?v=8p7VGJ-eCVc How to create a project. See the video: https://www.youtube.com/watch?v=YH83W0R1bAI How to cre
5/ 3
72
Overview Workgo is a project management software that facilitates ease in keeping a tab on project progress. Maintenance of projects becomes easier by assigning leads to concerned clients. Achieve a clear and efficient workflow with this effective project management tool with lead and sales management. Demo Url : Demo Link Admin : [email protected] / 1234 User : [email protected] / 123456789 Client : [email protected] / 123456789 What to expect from WorkGo – Lead and Project Management Tool A visually attractive dashboard to understand business activities Restriction on client and user permissions Cura
5/ 7
50