Ekattor Student ID Card Addon

Introduction This addon provides school admin to print student ID card. While you are managing your school with Ekattor School Erp, installing this addon will give you opportunity to print any student’s ID card of your school. How it works Ekattor school erp should be pre-installed in your server Purchase student id card addon for ekattor erp from codecanyon Download and install the addon to your ekattor erp application Navigate to student managing page and select a class and section. From option menu of a specific student, click “Generate Id Card” Now preview and print the id card to your printer or save as pdf for printing later Bind the printed id card with appropriate plastic cover Distribute the ID cards to your school students fo

Zobacz również

Perfex - potężny CRM typu open source

Perfex CRM to kompletne oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami, które doskonale pasuje do prawie każdej firmy, freelancera lub wielu innych zastosowań. Dzięki czystemu i nowoczesnemu designowi Perfex CRM może pomóc Ci wyglądać bardziej profesjonalnie dla klientów i jednocześnie poprawić wydajność firmy. Zarządzanie klientami jest ważne, a Perfex CRM pomaga na kilka sposobów: Zarządzaj projektami i wystawiaj im faktury dzięki zaawansowanej funkcji zarządzania projektami. Połącz zadania z wieloma funkcjami Perfex CRM i zachowaj porządek. Twórz profesjonalne, świetnie wyglądające szacunki i faktury. Potężny system wsparcia z możliwością automatycznego importowania biletów. Śledź czas spędzony na zadaniach i rozliczaj klientów. Możliwość przypisania wielu członków personelu

265.50 zł

4.91/ 1070

14145

Freelance Cockpit 3 - Zarządzanie projektami i CRM

Kluczowe funkcje Pulpit nawigacyjny Pomocny przegląd otwartych projektów, otwartych faktur, otrzymanych i zaległych płatności, otwartych zadań, wiadomości i wydarzeń. Zarządzanie projektami Twórz i zarządzaj wszystkimi swoimi projektami. Zadania projektu Możesz dodawać zadania do dowolnego projektu. Zarządzanie potencjalnymi klientami Twórz i zarządzaj wszystkimi potencjalnymi klientami, a nawet importuj potencjalnych klientów za pomocą pliku .csv. Zadania klienta Możesz umożliwić klientom tworzenie zadań. Timery zadań Każdy agent może śledzić swój czas spędzony na zadaniach, a każde zadanie ma dedykowany grafik. Grafiki zadań Każde zadanie ma swój własny grafik. Kamienie milowe projektu Kamienie milowe pomogą ci zgrupować swoje zadania razem. Bilety pomocy technicznej Pozwól swoim klientom otwierać bilety, aby śledzić

112.50 zł

4.61/ 913

7063

Logowanie PHP i zarządzanie użytkownikami

Wydano wersję 4.1.4 - 2 kwietnia 2019 r. Sprawdź dziennik zmian poniżej, aby dowiedzieć się, co nowego w tej wersji. Opis Logowanie i zarządzanie użytkownikami PHP to skrypt logowania PHP oparty na MySQL, kolejny wysokiej jakości skrypt zaprojektowany i stworzony przez Jigowatt wyłącznie dla CodeCanyon. Kupując i integrując ten skrypt z istniejącą witryną, możesz utworzyć prywatny obszar użytkownika, w którym osoby odwiedzające Twoją witrynę muszą być zalogowane, aby wyświetlić zawartość strony. Posiada zmienne poziomy użytkownika za pośrednictwem Panelu sterowania, na wypadek gdyby Twoja witryna wymagała różnych poziomów bezpieczeństwa strony wśród wielu innych przydatnych funkcji! Prezentacja na żywo Można wyświetlić prezentację zarówno głównej instalacji, jak i panelu administracyjnego. Zaloguj się z adminem: admin Główne cechy Pan kontrolny

126.00 zł

4.25/ 651

4720

Ostatnio oglądane

NEXT - MULTIPURPOSE LANDING PAGE

NEXT LANDIN is a modern multipurposes landing page template. It can be used by a creative agency, a coorporate compagny for introducing a new product, marketing purposes, new products show cases.The template is responsive, sow you can view it also in the mobile/tablets devices and it looks very nice in thoose devices.NEXT LANDIN is retina ready that means it looks great and very sharp in high resolution devices. All the html ,css, javascript code are well organized and commented to make any change easy to do without any problems. The template have : Responsive layout Retina Ready Multiple section to feat every needs One page navigation Html 5 & CSS3 Unique design Product Slideshow Full width and

112.50 zł

0/ 1

24

Pay POS - Sales and Inventory Management System

Description Pay POS – Sales and Inventory Management System - is a Modern, simple and easy-to-use management system which is developed by C# using WPF and SQL Server. This system allows you to manage Sales and Inventory of your Company. Pay POS – Sales and Inventory Management System - – has an easy Admin and User(Cashier) Dashboard pages that gives you Full Control to Manage Employees, Users, Products, Categories, Dealers(Suppliers), Customers, Inventory, Transactions, Purchases and Sales.   You will get Full WPF Project with Source Code SQL Server DB File Main Features Manage Employees, Users, Dealers and Customers Manage Pr

112.50 zł

4.29/ 7

39