Twój najlepszy wybór w edycji plików online! Obejmuje również edytor DB, po prostu przełącz się do Administratora bazy danych w edytorze i edytuj bazę danych, jednocześnie podczas tworzenia plików. Po prostu prześlij jeden katalog i edytuj swoje pliki online. W tym: Podświetlacz składni obsługuje języki podobne do C, PHP, JS, CSS, XML i więcej. Jednoczesna edycja wielu plików. Edytuj / utwórz / usuń / zmień nazwę swoich plików. Edytor bazy danych Obecnie pracuję nad optymalizacjami, lepszym interfejsem użytkownika, lepszymi komunikatami o błędach i nie tylko! Przyjdzie w wersji 0.4! Rzeczywista drobna aktualizacja! Zaktualizowano błąd w service.php przy dłuższych plikach (który nadal został rozwiązany przez e-mail) Nowa wersja (v0.3)! Funkcje V0.3: - Funkcja ZAPISZ JAKO - możesz teraz edytować plik a
Perfex CRM to kompletne oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami, które doskonale pasuje do prawie każdej firmy, freelancera lub wielu innych zastosowań. Dzięki czystemu i nowoczesnemu designowi Perfex CRM może pomóc Ci wyglądać bardziej profesjonalnie dla klientów i jednocześnie poprawić wydajność firmy. Zarządzanie klientami jest ważne, a Perfex CRM pomaga na kilka sposobów: Zarządzaj projektami i wystawiaj im faktury dzięki zaawansowanej funkcji zarządzania projektami. Połącz zadania z wieloma funkcjami Perfex CRM i zachowaj porządek. Twórz profesjonalne, świetnie wyglądające szacunki i faktury. Potężny system wsparcia z możliwością automatycznego importowania biletów. Śledź czas spędzony na zadaniach i rozliczaj klientów. Możliwość przypisania wielu członków personelu
4.91/ 1070
14145
Kluczowe funkcje Pulpit nawigacyjny Pomocny przegląd otwartych projektów, otwartych faktur, otrzymanych i zaległych płatności, otwartych zadań, wiadomości i wydarzeń. Zarządzanie projektami Twórz i zarządzaj wszystkimi swoimi projektami. Zadania projektu Możesz dodawać zadania do dowolnego projektu. Zarządzanie potencjalnymi klientami Twórz i zarządzaj wszystkimi potencjalnymi klientami, a nawet importuj potencjalnych klientów za pomocą pliku .csv. Zadania klienta Możesz umożliwić klientom tworzenie zadań. Timery zadań Każdy agent może śledzić swój czas spędzony na zadaniach, a każde zadanie ma dedykowany grafik. Grafiki zadań Każde zadanie ma swój własny grafik. Kamienie milowe projektu Kamienie milowe pomogą ci zgrupować swoje zadania razem. Bilety pomocy technicznej Pozwól swoim klientom otwierać bilety, aby śledzić
4.61/ 913
7063
Wydano wersję 4.1.4 - 2 kwietnia 2019 r. Sprawdź dziennik zmian poniżej, aby dowiedzieć się, co nowego w tej wersji. Opis Logowanie i zarządzanie użytkownikami PHP to skrypt logowania PHP oparty na MySQL, kolejny wysokiej jakości skrypt zaprojektowany i stworzony przez Jigowatt wyłącznie dla CodeCanyon. Kupując i integrując ten skrypt z istniejącą witryną, możesz utworzyć prywatny obszar użytkownika, w którym osoby odwiedzające Twoją witrynę muszą być zalogowane, aby wyświetlić zawartość strony. Posiada zmienne poziomy użytkownika za pośrednictwem Panelu sterowania, na wypadek gdyby Twoja witryna wymagała różnych poziomów bezpieczeństwa strony wśród wielu innych przydatnych funkcji! Prezentacja na żywo Można wyświetlić prezentację zarówno głównej instalacji, jak i panelu administracyjnego. Zaloguj się z adminem: admin Główne cechy Pan kontrolny
4.25/ 651
4720
Wsparcie / Pomoc zapewnia Bilet wsparcia. Wyślij do nas e-mail na adres [email protected] lub kliknij, aby utworzyć bilet. Co to jest vRent? vRent to internetowa strona internetowa umożliwiająca rezerwację wynajmu wakacyjnego, zaprojektowana specjalnie dla wypożyczalni wakacyjnych na całym świecie. vRent został zaprojektowany wyłącznie w celu zaspokojenia potrzeb właścicieli, którzy chcą poważnie zarabiać, wymieniając oferty wynajmu wakacyjnego z całego świata. vRent pozwala stworzyć własną platformę wynajmu wakacyjnego, aby pomóc gościom znaleźć miejsce za opłatą. Demo Informacje o stronie: Administrator Login: URL: https://vrent.techvill.org/admin nazwa użytkownika: [email protected] hasło: 123456 H
4.68/ 31
336
Wtyczka grupowa Ta prosta wtyczka daje możliwość przypisania klientów, stron internetowych, biletów pomocy technicznej i ofert pracy do grup. Pomaga utrzymać porządek. Integruje się również z innymi narzędziami, takimi jak import (przypisz importowane elementy do grupy), eksport (nazwy grup pojawiają się w pliku eksportu csv) i system newslettera (wysyłaj e-maile do grup osób). Funkcje wtyczek grupowych Przypisywanie grupowe grupom z wyników wyszukiwania Twórz, edytuj i usuwaj grupy Lista funkcji i porównanie produktów: Jak zainstalować Pobierz i zainstaluj Ultimate Client Manager na swojej stronie Kup tę wtyczkę Znajdź kod licencji dla tej wtyczki (kliknij tutaj, aby uzyskać instrukcje) Przejdź do Ustawienia> Uaktualnij w swoim systemie Kliknij przycisk +, aby dodać dodatkową licencję
4.67/ 18
97