Ticky Helpdesk is exclusively sold on Envato Version : 1.7.0 Ticky is a self-hosted Help Desk Software with a very clean and simple user interface that will help you to manage your customers’ support tickets and your online knowledge base in an efficient way. Features Tickets Management Knowledge Base Management Customers and Employees Management Categories Management Knowledge base rating Knowledge base friendly URLs Knowledge base search Social Login, users can signin with Envato, facebook and google. Multilingual you can add / translate the app to your own language just from the Dashboard Receive Email notifications on each new Ticket or Ticket reply Auto close ticket, Resolved tickets ca
Usługi instalacji i dostosowywania: Inne elementy: Czat na żywo z pomocą techniczną. Oparty na PHP i MySQL. Dla dowolnej strony internetowej. Brak opłat miesięcznych. Współpracuje z dowolną stroną internetową - statyczną, PHP, WordPress, Joomla, Drupal, OpenCart (dowolna strona internetowa z zapleczem PHP i MySQL)! Łatwa instalacja Kompatybilny nawet z IE8! Współpracuje z dowolną witryną PHP 5 i MySQL Formularz kontaktowy zastępstwo Wsparcie mobilne (responsywny widżet gościa) Powiadomienia na pulpicie Wielu operatorów i gości na czacie Czysty i nowoczesny wygląd Wysokiej jakości zestaw zdjęć awatarów Pole czatu z wysokiej jakości emotikonami Początkowa wiadomość „powitalna” po zalogowaniu gości w Operator wie, którą stronę aktualnie odwiedza gość! Widoki wiadomości automatycznie aktualizują swój względny czas dostawy Powiadomienie dźwiękowe
4.55/ 276
3422
Usługi instalacji i dostosowywania: czat wsparcia na żywo. Oparty na PHP i MySQL. Dla dowolnej strony internetowej. Brak opłat miesięcznych. Działa z dowolną stroną internetową - HTML, PHP, WordPress, Joomla, Drupal, OpenCart (dowolna strona internetowa z zapleczem PHP i MySQL)! Łatwa instalacja Działy Udostępnianie plików Rozmowy inicjowane przez operatora Mapa z gośćmi na czacie Pełna obsługa tłumaczeń Obrazy i filmy w oknie czatu Czarna lista wyświetlania widżetów Geolokalizacja Automatyczna zmiana języka Widżet może być wyświetlany w lewym / prawym dolnym rogu lub w ustawieniach wydajności (użytkownicy i częstotliwość odświeżania czatu , maksymalna liczba użytkowników na czacie) Kompatybilny nawet z IE9! Działa na dowolnym serwerze PHP 5 i MySQL Formularz kontaktowy Pomoc techniczna na urządzenia mobilne (elastyczne odpowiedzi)
4.13/ 114
2315
Centrum Wsparcia - Advanced PHP Ticket System to zaawansowany skrypt PHP, który pozwala użytkownikom tworzyć bilety i uzyskiwać wsparcie od swoich pracowników. Ma wbudowaną bazę wiedzy, dzięki czemu możesz tworzyć szczegółowe artykuły, aby zapewnić dodatkowe wsparcie. Twórz i ograniczaj swoich pracowników do określonych kategorii biletów, otrzymuj powiadomienia o nowo utworzonych biletach i więcej. Oferujemy świetne wsparcie i jest bardzo łatwy w instalacji. Ma również wbudowany opcjonalny system płatności, który umożliwia tworzenie planów premium dla użytkowników, którzy mogą kupować w celu uzyskania wsparcia. Jest obsługiwany przez MYSQL i PHP z CodeIgniter 3.1.9, co czyni go bardzo solidnym rozwiązaniem. Test Drive Befor
4.74/ 108
1090
PHPClips jest teraz w wersji V2.0. Jest to potężna platforma udostępniania wideo, obsługująca przesyłanie z komputera PC lub YouTube, motywy, wtyczki, przetwarzanie wideo za pomocą ffmpeg i wiele innych funkcji. Logowanie do wersji demo na https://phpclips.com/demo Ważna uwaga: zapewniamy wsparcie i odpowiedzi na pytania przez system biletów. Umieść swoje odpowiedzi na https://phpclips.com/support Dokumentacja na https://phpclips.com/documentation Aby uzyskać lepszą pomoc, zalecamy wysłanie wiadomości e-mail na [email protected] Wymagania PHP 5.3.X lub nowszy MySQL 5 .X PHP-GD Library PHP MCrypt Library FFMpeg / Avconv (wymagany tylko, jeśli chcesz przesyłać filmy z komputera) Linux cronjobs Przesyłanie filmów
4/ 12
105
StocLab is a very easy and advance Microstock photo sharing application that has dynamic frontend and backend features. comes with Subscriber package, Contributor Access, and Reviewer panel to Review photos which is submitted by a contributor. The site is very secure, responsive, clean and the process is very user-friendly. there is an admin panel, admin able to handle all sites, lots of payment gateways, SEO manager, Plugins, photos, users, contributors, Reviewers, and more on a more contextual Frontend. The application has: - Secure user registration system. - Reviewer, contributor and Subscriber Access. - Automatic & Manual Payment gateway. - 100% anti-fraud system with unbeatable facilities. StocLab is a very easy and advance M
0/ 2
32
Larastus – Status Page Software Larastus is a system to record incidents and show your clients the status of the service. Will be able to see the details of the incident, the status and the progress. In addition to appearing a graph with the latest incidents and being able to quickly view the general status of the services or components. Support For any inquiries or feedback please send a request in this link: dacoto.zendesk.com/requests/new and we will try our best to assist you. Features Create & manage incidents Create & manage components or services Assign incident to component and change the status of the component Manage users & user roles Set settings from visual interface Translate the stri
4.4/ 5
68