Jest to bardzo prosty system zgłoszeń do pomocy technicznej, który został zaprojektowany, aby wspierać klientów, którzy kupili twoje produkty lub usługi. Ten skrypt został zbudowany przy użyciu programu Fuel PHP Framework. Ten skrypt jest odpowiedni tylko dla osób wykonujących wolny zawód, ponieważ ten skrypt ma bardzo ograniczone funkcje w porównaniu do pełny system wsparcia, ale cieszę się, że mogę dodać więcej funkcji do tego systemu w zależności od opinii od Ciebie Funkcje administracyjne Administrator Może zdefiniować produkty lub usługi Może utworzyć bilet, jeśli klient skontaktuje się z nim telefonicznie Administrator może zobaczyć status biletu i zmienić go Administrator może odpowiedzieć na bilet, a klient otrzyma powiadomienie e-mailem Administrator może zamknąć i ponownie otworzyć bilet Administrator zostanie powiadomiony e-mailem, gdy nowe t
Usługi instalacji i dostosowywania: Inne elementy: Czat na żywo z pomocą techniczną. Oparty na PHP i MySQL. Dla dowolnej strony internetowej. Brak opłat miesięcznych. Współpracuje z dowolną stroną internetową - statyczną, PHP, WordPress, Joomla, Drupal, OpenCart (dowolna strona internetowa z zapleczem PHP i MySQL)! Łatwa instalacja Kompatybilny nawet z IE8! Współpracuje z dowolną witryną PHP 5 i MySQL Formularz kontaktowy zastępstwo Wsparcie mobilne (responsywny widżet gościa) Powiadomienia na pulpicie Wielu operatorów i gości na czacie Czysty i nowoczesny wygląd Wysokiej jakości zestaw zdjęć awatarów Pole czatu z wysokiej jakości emotikonami Początkowa wiadomość „powitalna” po zalogowaniu gości w Operator wie, którą stronę aktualnie odwiedza gość! Widoki wiadomości automatycznie aktualizują swój względny czas dostawy Powiadomienie dźwiękowe
4.55/ 276
3422
Usługi instalacji i dostosowywania: czat wsparcia na żywo. Oparty na PHP i MySQL. Dla dowolnej strony internetowej. Brak opłat miesięcznych. Działa z dowolną stroną internetową - HTML, PHP, WordPress, Joomla, Drupal, OpenCart (dowolna strona internetowa z zapleczem PHP i MySQL)! Łatwa instalacja Działy Udostępnianie plików Rozmowy inicjowane przez operatora Mapa z gośćmi na czacie Pełna obsługa tłumaczeń Obrazy i filmy w oknie czatu Czarna lista wyświetlania widżetów Geolokalizacja Automatyczna zmiana języka Widżet może być wyświetlany w lewym / prawym dolnym rogu lub w ustawieniach wydajności (użytkownicy i częstotliwość odświeżania czatu , maksymalna liczba użytkowników na czacie) Kompatybilny nawet z IE9! Działa na dowolnym serwerze PHP 5 i MySQL Formularz kontaktowy Pomoc techniczna na urządzenia mobilne (elastyczne odpowiedzi)
4.13/ 114
2315
Centrum Wsparcia - Advanced PHP Ticket System to zaawansowany skrypt PHP, który pozwala użytkownikom tworzyć bilety i uzyskiwać wsparcie od swoich pracowników. Ma wbudowaną bazę wiedzy, dzięki czemu możesz tworzyć szczegółowe artykuły, aby zapewnić dodatkowe wsparcie. Twórz i ograniczaj swoich pracowników do określonych kategorii biletów, otrzymuj powiadomienia o nowo utworzonych biletach i więcej. Oferujemy świetne wsparcie i jest bardzo łatwy w instalacji. Ma również wbudowany opcjonalny system płatności, który umożliwia tworzenie planów premium dla użytkowników, którzy mogą kupować w celu uzyskania wsparcia. Jest obsługiwany przez MYSQL i PHP z CodeIgniter 3.1.9, co czyni go bardzo solidnym rozwiązaniem. Test Drive Befor
4.74/ 108
1090
1. Co to jest system zarządzania zapasami: System zarządzania zapasami jest regularnym procesem przepływu pracy w firmie. Firma zazwyczaj chce prowadzić rejestr codziennych transakcji, sprzedaży, zakupów i raportowania. System zarządzania zapasami przechowuje wszystkie dane przed Tobą oczy. 2. W jaki sposób możesz skorzystać z tego systemu zarządzania zapasami: zacznijmy od pokazania wspaniałego przykładu, w jaki sposób możesz skorzystać z tej aplikacji. Możesz zobaczyć księgę klienta i informacje o karcie debetowej. jeśli istnieje jakikolwiek płatny klient, co oznacza, że ma dla ciebie pieniądze i jeśli istnieje klient kredytowy, co oznacza, że jesteś mu winien pieniądze. Dodaj klienta Zarządzaj kredytem klienta Klient P
3.9/ 10
172
nDesk - Centrum wsparcia to kompletne oprogramowanie help desk oparte na biletach. nDesk jest w pełni wyposażony w automatyczny import biletów, automatyczną rejestrację użytkownika, bazę wiedzy, reguły eskalacji, predefiniowane odpowiedzi i wiele innych funkcji. GŁÓWNE FUNKCJE Pulpit nawigacyjny Omówienie Twojej aktywności, w tym aktywnych biletów i nieprzypisanych biletów. Bilety wsparcia Kompletny system wsparcia oparty na biletach - dział pomocy technicznej. Automatyczny import biletów Automatyczny import biletów z dowolnego konta e-mail obsługującego protokół IMAP. Automatyczna rejestracja użytkownika Automatycznie rejestruj konta użytkowników podczas tworzenia biletu. Reguły eskalacji Użyj Reguł eskalacji, aby eskalować bilety, jeśli nie zostaną rozwiązane w określonym czasie. Wstępnie zdefiniowane odpowiedzi
4.6/ 10
182
Documentation Builder to potężny skrypt PHP zaprojektowany do tworzenia pięknej dokumentacji dla twoich produktów lub projektów za pomocą narzędzi ułatwiających i zarządzających. Jest obsługiwany przez MySQL i PHP. Każdy tworzony projekt może mieć własną dokumentację, bazę wiedzy, sekcję aktualności i formularz kontaktowy. Możesz wyłączyć / włączyć sekcję dla konkretnych projektów, a także ograniczyć dostęp do niektórych użytkowników personelu korzystających z ról użytkownika w panelu administracyjnym. Widok klienta umożliwia każdemu użytkownikowi przeglądanie dokumentacji, bazy wiedzy, wiadomości i formularza kontaktowego. Przetestuj dysk przed zakupem Demo Link: http://docbuilder.patchesoft.com/ Demo Szczegóły logowania: Email: reklama
4.67/ 6
86