Laradesk - Helpdesk Ticketing System

Laradesk – Helpdesk Ticketing System Laradesk is a system for managing a helpdesk service. Where customers can submit tickets and agents can reply to customers. With a very clean and simple interface, where your customers can manage their tickets with just a few clicks and will receive a notification to their email in each response to their tickets. Support For any inquiries or feedback please send a request in this link: dacoto.zendesk.com/requests/new and we will try our best to assist you. Features Create & manage tickets Attach files to tickets Receive email notifications on each ticket response Organize tickets by status Organize tickets by label Organize tickets by department Assign specific us

Zobacz również

Czat PHP Live Support

Usługi instalacji i dostosowywania: Inne elementy: Czat na żywo z pomocą techniczną. Oparty na PHP i MySQL. Dla dowolnej strony internetowej. Brak opłat miesięcznych. Współpracuje z dowolną stroną internetową - statyczną, PHP, WordPress, Joomla, Drupal, OpenCart (dowolna strona internetowa z zapleczem PHP i MySQL)! Łatwa instalacja Kompatybilny nawet z IE8! Współpracuje z dowolną witryną PHP 5 i MySQL Formularz kontaktowy zastępstwo Wsparcie mobilne (responsywny widżet gościa) Powiadomienia na pulpicie Wielu operatorów i gości na czacie Czysty i nowoczesny wygląd Wysokiej jakości zestaw zdjęć awatarów Pole czatu z wysokiej jakości emotikonami Początkowa wiadomość „powitalna” po zalogowaniu gości w Operator wie, którą stronę aktualnie odwiedza gość! Widoki wiadomości automatycznie aktualizują swój względny czas dostawy Powiadomienie dźwiękowe

104.38 zł

4.55/ 276

3422

PHP Live Chat Pro

Usługi instalacji i dostosowywania: czat wsparcia na żywo. Oparty na PHP i MySQL. Dla dowolnej strony internetowej. Brak opłat miesięcznych. Działa z dowolną stroną internetową - HTML, PHP, WordPress, Joomla, Drupal, OpenCart (dowolna strona internetowa z zapleczem PHP i MySQL)! Łatwa instalacja Działy Udostępnianie plików Rozmowy inicjowane przez operatora Mapa z gośćmi na czacie Pełna obsługa tłumaczeń Obrazy i filmy w oknie czatu Czarna lista wyświetlania widżetów Geolokalizacja Automatyczna zmiana języka Widżet może być wyświetlany w lewym / prawym dolnym rogu lub w ustawieniach wydajności (użytkownicy i częstotliwość odświeżania czatu , maksymalna liczba użytkowników na czacie) Kompatybilny nawet z IE9! Działa na dowolnym serwerze PHP 5 i MySQL Formularz kontaktowy Pomoc techniczna na urządzenia mobilne (elastyczne odpowiedzi)

146.13 zł

4.13/ 114

2315

Centrum wsparcia - zaawansowany system biletów PHP

Centrum Wsparcia - Advanced PHP Ticket System to zaawansowany skrypt PHP, który pozwala użytkownikom tworzyć bilety i uzyskiwać wsparcie od swoich pracowników. Ma wbudowaną bazę wiedzy, dzięki czemu możesz tworzyć szczegółowe artykuły, aby zapewnić dodatkowe wsparcie. Twórz i ograniczaj swoich pracowników do określonych kategorii biletów, otrzymuj powiadomienia o nowo utworzonych biletach i więcej. Oferujemy świetne wsparcie i jest bardzo łatwy w instalacji. Ma również wbudowany opcjonalny system płatności, który umożliwia tworzenie planów premium dla użytkowników, którzy mogą kupować w celu uzyskania wsparcia. Jest obsługiwany przez MYSQL i PHP z CodeIgniter 3.1.9, co czyni go bardzo solidnym rozwiązaniem. Test Drive Befor

162.83 zł

4.74/ 108

1090