Laradesk – Helpdesk Ticketing System Laradesk is a system for managing a helpdesk service. Where customers can submit tickets and agents can reply to customers. With a very clean and simple interface, where your customers can manage their tickets with just a few clicks and will receive a notification to their email in each response to their tickets. Support For any inquiries or feedback please send a request in this link: dacoto.zendesk.com/requests/new and we will try our best to assist you. Features Create & manage tickets Attach files to tickets Receive email notifications on each ticket response Organize tickets by status Organize tickets by label Organize tickets by department Assign specific us
Usługi instalacji i dostosowywania: Inne elementy: Czat na żywo z pomocą techniczną. Oparty na PHP i MySQL. Dla dowolnej strony internetowej. Brak opłat miesięcznych. Współpracuje z dowolną stroną internetową - statyczną, PHP, WordPress, Joomla, Drupal, OpenCart (dowolna strona internetowa z zapleczem PHP i MySQL)! Łatwa instalacja Kompatybilny nawet z IE8! Współpracuje z dowolną witryną PHP 5 i MySQL Formularz kontaktowy zastępstwo Wsparcie mobilne (responsywny widżet gościa) Powiadomienia na pulpicie Wielu operatorów i gości na czacie Czysty i nowoczesny wygląd Wysokiej jakości zestaw zdjęć awatarów Pole czatu z wysokiej jakości emotikonami Początkowa wiadomość „powitalna” po zalogowaniu gości w Operator wie, którą stronę aktualnie odwiedza gość! Widoki wiadomości automatycznie aktualizują swój względny czas dostawy Powiadomienie dźwiękowe
4.55/ 276
3422
Usługi instalacji i dostosowywania: czat wsparcia na żywo. Oparty na PHP i MySQL. Dla dowolnej strony internetowej. Brak opłat miesięcznych. Działa z dowolną stroną internetową - HTML, PHP, WordPress, Joomla, Drupal, OpenCart (dowolna strona internetowa z zapleczem PHP i MySQL)! Łatwa instalacja Działy Udostępnianie plików Rozmowy inicjowane przez operatora Mapa z gośćmi na czacie Pełna obsługa tłumaczeń Obrazy i filmy w oknie czatu Czarna lista wyświetlania widżetów Geolokalizacja Automatyczna zmiana języka Widżet może być wyświetlany w lewym / prawym dolnym rogu lub w ustawieniach wydajności (użytkownicy i częstotliwość odświeżania czatu , maksymalna liczba użytkowników na czacie) Kompatybilny nawet z IE9! Działa na dowolnym serwerze PHP 5 i MySQL Formularz kontaktowy Pomoc techniczna na urządzenia mobilne (elastyczne odpowiedzi)
4.13/ 114
2315
Centrum Wsparcia - Advanced PHP Ticket System to zaawansowany skrypt PHP, który pozwala użytkownikom tworzyć bilety i uzyskiwać wsparcie od swoich pracowników. Ma wbudowaną bazę wiedzy, dzięki czemu możesz tworzyć szczegółowe artykuły, aby zapewnić dodatkowe wsparcie. Twórz i ograniczaj swoich pracowników do określonych kategorii biletów, otrzymuj powiadomienia o nowo utworzonych biletach i więcej. Oferujemy świetne wsparcie i jest bardzo łatwy w instalacji. Ma również wbudowany opcjonalny system płatności, który umożliwia tworzenie planów premium dla użytkowników, którzy mogą kupować w celu uzyskania wsparcia. Jest obsługiwany przez MYSQL i PHP z CodeIgniter 3.1.9, co czyni go bardzo solidnym rozwiązaniem. Test Drive Befor
4.74/ 108
1090