MyLawyer is a complete solution for searching Lawyers according to location and category. Users of this system can contact each lawyer by personal email for consultation. This CMS Includes almost everything you need to find the right Lawyer. Lawyer can register themselves for small fee. Fee can be setup from admin panel. MyLawyer is fully responsive for any device. Admin can manage complete website without single line of coding knowledge. It has strong SQL injection protection system which will keep away this system from hackers. Key Features Easy Installation. 100% Dynamic Management System. Bootstrap based fully responsive design for any device. Clean code and secure PHP script Cross Browser Sup
MailWizz - aplikacja e-mail marketingu (teraz w wersji 1.8.6) Dzięki MailWizz nie tylko będziesz w stanie poprawnie obsługiwać e-mail marketing dla własnych celów, ale możesz także zostać dostawcą usług e-mail dla swoich klientów, ponieważ MailWizz łatwo integruje się z płatnościami bramy takie jak Paypal i oferuje wszystkie potrzebne narzędzia do tworzenia planów cenowych, kodów promocyjnych oraz zarządzania zamówieniami i transakcjami tworzonymi przez klientów. Możesz wysyłać nieograniczoną liczbę kampanii e-mailowych (biuletyny) na nieograniczoną liczbę list zawierających nieograniczoną liczbę subskrybentów. Jeśli zajmujesz się biuletynem dla wielu stron internetowych, możesz traktować je jak klientów i mieć również nieograniczoną liczbę! Jeśli cię zainteresowaliśmy, spróbuj
4.84/ 700
13149
Stock Manager Advance with POS (Point of Sale) to oparta na PHP / jQuery aplikacja internetowa, która pozwala zarządzać sprzedażą i zapasami na miejscu. Zaktualizuj informacje o swoich zapasach, dokonuj zakupów i wyświetlaj dane sprzedaży z dowolnego miejsca - w biurze, w domu, w magazynie lub w podróży. Wszystko, czego potrzebujesz, aby uzyskać dostęp do tego urządzenia z dostępem do Internetu. Stock Manager Advance ma wbudowany system faktur i zapasów. System faktur ma podatki i rabaty. Będą one bardzo pomocne w automatycznym stosowaniu podatków i rabatów oraz możliwości generowania faktury na podstawie oferty. Responsywny motyw z 3 stylami, kalendarz do dodawania wydarzeń oraz dziennych / miesięcznych kwot sprzedaży i podatków. Zaawansowane i ulepszone raporty do przeglądu, wartość zapasów na
4.7/ 609
5561
Acelle Mail - aktualna wersja v3.0.21 (25 września 2019 r.) Acelle Mail to samoobsługowa, open source, w pełni funkcjonalna i łatwa w użyciu aplikacja e-mail marketingu napisana w PHP / Laravel 5, która umożliwia wysyłanie e-maili marketingowych o dużej objętości za pośrednictwem własnego serwera lub innych dostawców usług e-mail (SMTP). Acelle Mail jest produktem w pełni otwartym. Zainstaluj Acelle na swoim własnym serwerze internetowym i możesz korzystać z e-maili marketingowych / transakcyjnych bez żadnych ograniczeń. Możesz pozbyć się drogich usług e-mail, takich jak Mailchimp, ActiveCampaign… ponieważ teraz możesz mieć pełną kontrolę nad całym własnym systemem. Acelle można skonfigurować do wysyłania wiadomości e-mail za pośrednictwem własnych serwerów SMTP, takich jak Postfix, Exim, Sendmail lub Qmail. Może także integrować się z ot
4.79/ 403
4032
Welcome to Taskhub SaaS – Project Management Tool, Finance & CRM Tool. Your search ends here. Why let us explain you here? Taskhub SaaS is the modern and powerful tool for your Project Management, Finance & Customer Relationship Management ( CRM ) purposes. This is a SaaS version of our previous successful Taskhub – Project Manager system with new enormous and exciting features to offer to all valuable customers. SaaS version is mainly made for those customers or businesses who are willing to start their own startup or small business which offers a software solution for project management , Tasks Management and CRM solutions to the small, medium or large scale companies or organizations. Explore our demo to check how does everythin
4.91/ 11
116
Active Workdesk CMS is an online platform where resourceful clients and skillful freelancers can be connected. The site helps professionals find projects, communicate with clients and get paid. It is a marketplace for clients and freelancers in fields like web development, application development, writing, graphic design or any other scope. Key Features 2 types of project – Fixed & Long term Private project request to freelancer Ajax based realtime chat between freelancer & client Advanced admin dashboard Dynamic freelancer package Dynamic client package Unlimited project category with parent, child tree Freelancer skill option Dynamic freelancer profile Package based freelancer job experience, education
4.13/ 8
131
Overview WorkGo is a project management software that facilitates ease in keeping a tab on project progress. Maintenance of projects becomes easier by assigning leads to concerned clients. Achieve a clear and efficient workflow with this effective project management tool with lead and sales management. With a SAAS version create plans using a super admin login. Demo Url : Demo Link Super Admin : [email protected] / 1234 Company : [email protected] / 1234 User : [email protected] / 1234 Client : [email protected] / 1234 What to expect from WorkGo SaaS – Lead and Project Management Tool A v
4.94/ 17
84