Mysql Database Backup & Restore script – DbackupeX Ajax Fast and simple Mysql Database Backup & Restore script for you website. With this Mysql Database Backup & Restore script you will be able to add to your Site a option to create Mysql Database Backups of your site. Very simple and easy to install! You just need to upload the files to the server, set the Database Credentials and the Folder you want to save your Backups with our simple and intuitive installation wizard. One-Click Database Backup & Restore Some Important Features ✔ 1 click Restore or Create a backup ✔ 1 Click Purge or Download Backup ✔ Max. number of Backups to keep (Oldest Backups are automatically deleted) ✔ Ajax Drag &
MailWizz - aplikacja e-mail marketingu (teraz w wersji 1.8.6) Dzięki MailWizz nie tylko będziesz w stanie poprawnie obsługiwać e-mail marketing dla własnych celów, ale możesz także zostać dostawcą usług e-mail dla swoich klientów, ponieważ MailWizz łatwo integruje się z płatnościami bramy takie jak Paypal i oferuje wszystkie potrzebne narzędzia do tworzenia planów cenowych, kodów promocyjnych oraz zarządzania zamówieniami i transakcjami tworzonymi przez klientów. Możesz wysyłać nieograniczoną liczbę kampanii e-mailowych (biuletyny) na nieograniczoną liczbę list zawierających nieograniczoną liczbę subskrybentów. Jeśli zajmujesz się biuletynem dla wielu stron internetowych, możesz traktować je jak klientów i mieć również nieograniczoną liczbę! Jeśli cię zainteresowaliśmy, spróbuj
4.84/ 700
13149
Stock Manager Advance with POS (Point of Sale) to oparta na PHP / jQuery aplikacja internetowa, która pozwala zarządzać sprzedażą i zapasami na miejscu. Zaktualizuj informacje o swoich zapasach, dokonuj zakupów i wyświetlaj dane sprzedaży z dowolnego miejsca - w biurze, w domu, w magazynie lub w podróży. Wszystko, czego potrzebujesz, aby uzyskać dostęp do tego urządzenia z dostępem do Internetu. Stock Manager Advance ma wbudowany system faktur i zapasów. System faktur ma podatki i rabaty. Będą one bardzo pomocne w automatycznym stosowaniu podatków i rabatów oraz możliwości generowania faktury na podstawie oferty. Responsywny motyw z 3 stylami, kalendarz do dodawania wydarzeń oraz dziennych / miesięcznych kwot sprzedaży i podatków. Zaawansowane i ulepszone raporty do przeglądu, wartość zapasów na
4.7/ 609
5561
Acelle Mail - aktualna wersja v3.0.21 (25 września 2019 r.) Acelle Mail to samoobsługowa, open source, w pełni funkcjonalna i łatwa w użyciu aplikacja e-mail marketingu napisana w PHP / Laravel 5, która umożliwia wysyłanie e-maili marketingowych o dużej objętości za pośrednictwem własnego serwera lub innych dostawców usług e-mail (SMTP). Acelle Mail jest produktem w pełni otwartym. Zainstaluj Acelle na swoim własnym serwerze internetowym i możesz korzystać z e-maili marketingowych / transakcyjnych bez żadnych ograniczeń. Możesz pozbyć się drogich usług e-mail, takich jak Mailchimp, ActiveCampaign… ponieważ teraz możesz mieć pełną kontrolę nad całym własnym systemem. Acelle można skonfigurować do wysyłania wiadomości e-mail za pośrednictwem własnych serwerów SMTP, takich jak Postfix, Exim, Sendmail lub Qmail. Może także integrować się z ot
4.79/ 403
4032
Setup Video on YouTube https://youtu.be/Sh3blpFTwtw What’s new in version r7 The Angular 12 version of the app is released Angular 12 Admin Backend Angular Admin Backend is a creative material design admin template built with Angular 10+ and the Angular-CLI it offers you everything you need to get started with your next Admin Backend, Admin Backend or dashboard based project.Implemented all data interaction with firebase, as well as authorized login. This template can be released directly as a production version. Online Demo Angular 12 Backend Admin – (user: [email protected] password: 123456) Angular Backend Admin Features Sign In/ Sign U
0/ 1
13
This module allows you to easily mangage products’ images in your shop. It can be usefull for shop owners, who import many products from various wholesale distributors. Instead of going into every product to manage images, this module allows you to display all images on one page, product by product. Benefits You can use this module to for example: review all images without a need to visit every product’s page easily remove duplicate images qickly find and delete images with watermarks effectively set product’s best image as it’s cover Features You have the following operations available: set as cover – set current image as product’s cover, cover is highlighted by a blue underline delete image – delete the image and all
5/ 3
12
InfyProjects is an easy to use Project Management Tool with Task Management and Time Tracking that completes all your day to day project management needs. It provides very simple task management with features like Clients and Projects, Tasks management with time entries, Team management along with Roles and Permissions, and a very nice Web Timer to track the time for the particular task. Support You can also send us an email at [email protected] Features: Demo: Admin: URL: https://infyprojects.infyom.com/login Username: [email protected] Password: admin@12345 Username: [email protected] Password: 123456 Documentation: https://infyom.com/infyprojects/docs/introduction Release Notes: https://infyom.com/infyprojects/docs/releases
5/ 8
100