Moduł Ubercart AWeber pomaga uzyskać nowe subskrypcje podczas realizacji transakcji. Po prostu umieszcza dodatkowe pole wyboru, dzięki czemu użytkownik może zarejestrować się na liście mailingowej AWeber. Wymagania: 1. Drupal 7 2. Zainstalowany Ubercart 3.x Instalacja i konfiguracja jest łatwa: 1. Skopiuj katalog uc_aweber do katalogu modułów Drupal 2. Zainstaluj go na stronie Moduły (będzie to sekcja „UBERCART - EXTRA”) 3. Przejdź do „Sklep”, a w panelu „Konfiguracja” znajdź „Integracja AWeber.com” 4. Najważniejsze jest, aby wpisać „Nazwa listy mailingowej” - tak jak wpisałeś ją na AWeber.com dla swojej listy. Możesz także wyłączyć wyświetlanie pola wyboru (jest ono domyślnie włączone) 5. Skonfiguruj
To rozszerzenie zapewnia podstawowy system raportowania kategorii potrzebny każdemu właścicielowi lub administratorowi sklepu internetowego. Wydajne raportowanie ilości kategorii i liczby produktów, które są widoczne dla klientów. Musi mieć rozszerzenie niezależnie od typu działalności. Popraw jakość obsługi klienta za pośrednictwem sklepu internetowego i upewnij się, że wystarczająca ilość zapasów wystarcza do zaspokojenia popytu. -Dwa muszą mieć raporty kategorii -Przegląd kategorii ilości produktów w magazynie i włączonych do zamówienia przez klienta -Przegląd kategorii produktów widocznych i włączonych do zamówienia przez klienta -Ustaw minimalną dozwoloną ilość zapasów dla kategorii -Ustaw minimalną dozwoloną liczbę produktów dla kategorii -Auto dostarczenie raportu pocztą elektroniczną z konfigurowalnym harmonogramem (wymaga cron do
0/ 0
4