Stock Management System | Inventory Manage & Transaction | Point of Sale 2021 with full project .NET & database SQL The Stock Management System software can be use by any small business owners who wants their inventory process to be automated. With the use of this Stock Management System software, you will be able to monitor the stock in and stock out of your product and their quantity which are the most important to make your business successful. 2 Years Support free for Extended License Main Features: Add Stock Return Stock Full Stock Management Add New Product List of Products Update Product details Add new customer Update customer details List of customer Adding User Updating User Listing Users Manage Category Mange Produ
Karenderia Point of Sale (POS) to aplikacja handlowa dla systemu Windows Point of Sale (POS) dla systemu restauracyjnego Karenderia Multiple Restaurant System. Posiada wszystkie funkcje potrzebne wszystkim restauracjom. Punkt sprzedaży Karenderia (POS) został zaprojektowany z interfejsem użytkownika Winform, który ma wyjątkowo przyjazny interfejs użytkownika, z którego każdy może korzystać bez żadnych trudności. Posiada pełne funkcje, których potrzebuje cała restauracja. Dołączony pełny kod źródłowy Point of Sale to dodatek do systemu restauracyjnego Karenderia Multiple, który możesz mieć w swoim punkcie handlowym, w skrócie - uczynić KMRS systemem POS. Punkt sprzedaży Karenderia (POS) łączy się z KRMS za pośrednictwem wywołań json api, wystarczy po prostu załadować pliki API dla api i zmienić plik konfiguracyjny i gotowe.
2.43/ 14
148
Podgląd na żywo Uwaga: Strefa czasowa używana w witrynie podglądu na żywo to UTC + 8 Szczegóły elementu Jest to system egzaminów online, który umożliwia wielu administratorom tworzenie nauczycieli i uczniów, przedmiotów, klas i tak dalej. Nauczyciel może zalogować się, aby utworzyć egzaminy, ustawić czas rozpoczęcia egzaminu i ustawić otwarte dla której klasy. Następnie nauczyciel może ogłosić uczniowi komunikat o terminie egzaminu. Uczniowie z klasą, na którą egzamin jest otwarty, mogą zdawać egzaminy przez system. Mogą również przeglądać poprzednie egzaminy, co umożliwia studentom dokonywanie zmian online. Jeśli uczeń nie zda egzaminu, może wyszukać adres e-mail nauczyciela na stronie katalogu użytkowników i skontaktować się z nauczycielem, aby poprosić o ponowne otwarcie egzaminu. Jest też dla
4.8/ 5
61
Jeśli szukasz narzędzia do szybkiego zarządzania użytkownikami, rolami i uprawnieniami, oprogramowanie do zarządzania użytkownikami jest narzędziem z wyboru. Ułatwia administratorom zarządzanie użytkownikami w dowolnej organizacji. Oferuje najprostszy sposób zarządzania informacjami o kontach użytkowników. Umożliwia także administratorowi resetowanie haseł użytkowników i włączanie lub wyłączanie statusu konta. Jako administrator możesz nawet zdalnie używać oprogramowania do wykonywania żądanych zadań. Ta aplikacja jest rozwijana w .NET Framework 4.5 przy użyciu ASP.Net, C #, JavaScript, jQuery, JSON, Bootstrap, HTML, CSS i SQL Server 2012 Zarządzanie użytkownikami obsługuje dwa typy ról, jedna to „Administrator”, a druga to „użytkownik” Wersja 2.1 Najważniejsze cechy Funkcje W pełni responsywny i przyjazny dla użytkownika Interakcja
3.2/ 5
98
Maxx Joomla to nowoczesny szablon Clean & Creative odpowiedni dla każdej firmy korporacyjnej lub portfela. Jest tworzony przy użyciu najnowszych technik: HTML5 i CSS3. Dzięki niezwykle responsywnej konstrukcji oznacza to, że będzie pasować do dowolnego urządzenia (komputer stacjonarny, tablet, smartfon?), Całkowicie zoptymalizowanego dla Twojego urządzenia dotykowego. Maxx ma wszystko, czego potrzebujesz do swojej witryny biznesowej. Maxx pochodzi z wysoce konfigurowalnego frameworka T3, który zapewnia motywowi dużą elastyczność, dzięki czemu możesz łatwo zmieniać skórkę lub definiować własny styl, krój pisma, włączać / wyłączać responsywność itp. Funkcje w skrócie Wymagania: Joomla 3.x i 2.5.x W pełni responsywny projekt i włączanie / wyłączanie responsywnej opcji T3 Framework używany, prosty w użyciu, potężny
3.4/ 5
135
Evio to elegancki i kreatywny szablon biznesowy Joomla, który ma wiele zaawansowanych funkcji, które pozwalają na bardzo łatwe tworzenie stron internetowych i nieograniczoną kreatywność, aby tworzyć imponujące strony internetowe. LISTA FUNKCJI Dokument ZT Evio 5 gotowy do użycia wstępnie przygotowany układ strony głównej Konstruktor układu przeciągnij i upuść Obsługiwany wiele języków Obsługiwany język od prawej do lewej (RTL) Obsługiwany język Zo2 Framework. Łatwo stworzyć nową skórkę / styl dla swojego sklepu w panelu administracyjnym bez znajomości kodowania. Elastyczne projektowanie stron internetowych: pokaż się świetnie na Macu, Windowsie, iPadzie, tabletach, iPhone'ach, telefonach z Androidem i Windows. Obsługiwane Mega Menu: Zezwól na dodawanie kategorii, niestandardowy blok statyczny (wideo, baner, linki ...) do menu Off Canvas obsługiwane Google Analytic inte
0/ 0
20
EasyGo - Travel App UI Kit to wysokiej jakości pakiet ponad 30 ekranów zaprojektowanych w celu rozpoczęcia projektów turystycznych i przyspieszenia procesu projektowania. Ten zestaw jest w 100% kompatybilny z systemami iOS i Android. Starannie wykonany interfejs użytkownika jest zgodny z nowoczesnymi trendami projektowymi, świeżymi kolorami i dynamicznym interfejsem użytkownika. Ten nowoczesny szablon można łatwo dostosować, co jeszcze bardziej ułatwia projektowanie następnej aplikacji. Kluczowe funkcje 30 Ekrany Premium Rozdzielczość 375 × 812 W pełni skalowalne wektory Płaskie standardy W pełni warstwowe i uporządkowane Łatwa zmiana stylu koloru Dobrze udokumentowany plik pomocy Kompatybilny ze stronami SketchS Zawiera 1_Witamy 2_Login z numerem telefonu 3_Weryfikacja telefonu 4_Login 5_Zapomniałem hasła 6_Obsługa 1 7_Onboarding
0/ 0
32