CECHY Klienci: Możesz dodać nieograniczoną nazwę klienta i jego dane, takie jak adres, numer telefonu komórkowego, adres e-mail itp. Przedmioty: Możesz dodać tutaj nieograniczoną liczbę posiłków lub produktów z informacjami o zapasach, nazwą dostawcy, informacjami o zapasach, numerem kodu kreskowego itp. Dostawcy: Możesz zapisz tutaj informacje o dostawcy wraz z danymi kontaktowymi. Odbieranie: Jeśli klient poprze twój produkt, ta opcja pomoże ci otrzymać produkt, który trafi do twojego magazynu. Sprzedaż: Ta opcja pomaga sprzedającemu w sprzedaży produktu z magazynu i otrzymaniu płatności gotówką lub kartą Pracownicy: Możesz dodać nieograniczoną liczbę rzeczy z indywidualnym poziomem dostępu. Pracownik może korzystać z tego oprogramowania zgodnie z poziomem dostępu. UDOGODNIENIA: nieograniczony dostęp użytkownika z dowolnego miejsca
Karenderia Point of Sale (POS) to aplikacja handlowa dla systemu Windows Point of Sale (POS) dla systemu restauracyjnego Karenderia Multiple Restaurant System. Posiada wszystkie funkcje potrzebne wszystkim restauracjom. Punkt sprzedaży Karenderia (POS) został zaprojektowany z interfejsem użytkownika Winform, który ma wyjątkowo przyjazny interfejs użytkownika, z którego każdy może korzystać bez żadnych trudności. Posiada pełne funkcje, których potrzebuje cała restauracja. Dołączony pełny kod źródłowy Point of Sale to dodatek do systemu restauracyjnego Karenderia Multiple, który możesz mieć w swoim punkcie handlowym, w skrócie - uczynić KMRS systemem POS. Punkt sprzedaży Karenderia (POS) łączy się z KRMS za pośrednictwem wywołań json api, wystarczy po prostu załadować pliki API dla api i zmienić plik konfiguracyjny i gotowe.
2.43/ 14
148
Podgląd na żywo Uwaga: Strefa czasowa używana w witrynie podglądu na żywo to UTC + 8 Szczegóły elementu Jest to system egzaminów online, który umożliwia wielu administratorom tworzenie nauczycieli i uczniów, przedmiotów, klas i tak dalej. Nauczyciel może zalogować się, aby utworzyć egzaminy, ustawić czas rozpoczęcia egzaminu i ustawić otwarte dla której klasy. Następnie nauczyciel może ogłosić uczniowi komunikat o terminie egzaminu. Uczniowie z klasą, na którą egzamin jest otwarty, mogą zdawać egzaminy przez system. Mogą również przeglądać poprzednie egzaminy, co umożliwia studentom dokonywanie zmian online. Jeśli uczeń nie zda egzaminu, może wyszukać adres e-mail nauczyciela na stronie katalogu użytkowników i skontaktować się z nauczycielem, aby poprosić o ponowne otwarcie egzaminu. Jest też dla
4.8/ 5
61
Jeśli szukasz narzędzia do szybkiego zarządzania użytkownikami, rolami i uprawnieniami, oprogramowanie do zarządzania użytkownikami jest narzędziem z wyboru. Ułatwia administratorom zarządzanie użytkownikami w dowolnej organizacji. Oferuje najprostszy sposób zarządzania informacjami o kontach użytkowników. Umożliwia także administratorowi resetowanie haseł użytkowników i włączanie lub wyłączanie statusu konta. Jako administrator możesz nawet zdalnie używać oprogramowania do wykonywania żądanych zadań. Ta aplikacja jest rozwijana w .NET Framework 4.5 przy użyciu ASP.Net, C #, JavaScript, jQuery, JSON, Bootstrap, HTML, CSS i SQL Server 2012 Zarządzanie użytkownikami obsługuje dwa typy ról, jedna to „Administrator”, a druga to „użytkownik” Wersja 2.1 Najważniejsze cechy Funkcje W pełni responsywny i przyjazny dla użytkownika Interakcja
3.2/ 5
98
Urban to szablon administratora aplikacji sieciowej bootstrap 3. Jest wyposażony w mnóstwo różnych układów, wstępnie zbudowane skórki (pasek boczny i nagłówek), wersje angularJS i HTML, procesy kompilacji Grunt i Bower oraz wiele innych opcji. Urban daje ci wszystko, czego potrzebujesz, aby rozpocząć tworzenie nowej aplikacji internetowej, CRM, CMS, administratora lub projektu opartego na desce rozdzielczej. Zawiera wersje HTML i Angular Online Customizer do generowania niestandardowego CSS i mniej Zawiera wersję kompilacji Bower i chrząknięcia / wersje bez bower i chrząstek Zawsze aktualna dokumentacja online Elastyczny projekt Nieograniczone możliwości dostosowywania Czysty projekt i kod z komentarzem Dostosowanie online Dostosuj szablon do własnych potrzeb. Styl w dowolny sposób Generuj cu
4.52/ 23
833
JSN MeetUp - Profesjonalne i responsywne wydarzenie Szablon Joomla JSN Meetup jest znany jako idealny wybór, jeśli tworzysz witrynę na profesjonalną konferencję, wydarzenie, spotkanie lub inne podobne spotkanie ludzi o dobrze reagującym projekcie. Specjalnie opracowany z solidnym rozszerzeniem zarządzania zdarzeniami, możesz łatwo wyświetlać informacje o zdarzeniach z oszałamiającym designem, aby zwiększyć komfort użytkownika. Główne cechy Więcej funkcji Bezpłatne wbudowane rozszerzenia
0/ 0
0
CECHY ELEMENT / PRODUKT Nazwa produktu Cena produktu Kategoria produktu Podkategoria produktu Obraz produktu Cechy produktu Wszystkie informacje o produkcie (dodawanie, edycja, usuwanie, aktualizacja) Eksport listy produktów do programu Excel KLIENT Automatyczne generowanie identyfikatora Nazwa, adres, numer kontaktowy miasta, numer telefonu komórkowego, e-mail, Uwaga Wszystkie informacje - Dodaj, Edytuj, Usuń i aktualizuj Pokaż wszystko Lista klientów DOSTAWCA Automatyczne generowanie identyfikatora Nazwa, adres, miasto Numer kontaktowy, E-mail Numer telefonu komórkowego, Uwaga Wszystkie informacje - Dodaj, Edytuj, Usuń i aktualizuj Pokaż wszystkie listy dostawców ZARZĄDZANIE MAGAZYNEM (Automatyczne generowanie) Data zapasu Nazwa pozycji Kategoria produktu Ilość produktu Całkowita cena Nazwa dostawcy Wyszukaj według nazwy produktu Wszystkie informacje Dodaj, edytuj, usuń, aktualizuj Uzyskaj wszystkie informacje o magazynie
0/ 0
3