Jest to kompletna gra logiczna typu Piętnaście. Jak zapewne już wiesz, Piętnastka to gra oparta na kafelkach, w której są one losowo umieszczane na kwadratowej planszy. Celem gracza jest przywrócenie początkowej konfiguracji, przenosząc płytki obok pustej komórki. Kod źródłowy gry jest w pełni komentowany i daje programiście możliwość skonfigurowania wielu aspektów, takich jak: - Rozmiar planszy, nie tylko pod względem szerokości i wysokości pikseli, ale także liczby wierszy i kolumn, co daje możliwość tworzyć nowe wymagające gry. - Obraz tła planszy. - Obraz tekstury używany do tworzenia podregionów dla płytek. - Wartości kolorów i alfa dla planszy i płytek. - Cień planszy, aby uzyskać bardzo imponujące wyniki.
Potrzebujesz wersji Androida? http://activeden.net/item/cave-run-game-unity-3d-mobile/5343151 AKTUALIZACJA 29 MAJA 2013: Napraw UDID (ze względu na nowe zasady Apple) AKTUALIZACJA 26 MAR 2013: Dodaj iPhone5 (rozdzielczość 4 cali) AKTUALIZACJA 24 września 2012: Naprawiono problem z orientacją na iOS6 (Xcode 4.5) AKTUALIZACJA 10 lipca 2012: Naprawiono błąd awarii Jeśli używasz najnowszego Xcode 5.1, powinieneś ustawić kompilator na domyślny film demonstracyjny „Apple LLVM 5.1” Wideo: http: // www.youtube.com/watch_popup? . Przytrzymaj przycisk myszy
4.03/ 60
479
10 kwietnia 2018 r. • Zaktualizowano do Xcode 9.3 29 września 2017 r. • Zaktualizowano do Xcode 9, Swift 4, iOS 11 • Ustaw Wnioskowanie Swift 3 @objc jako Domyślne w Ustawieniach kompilacji • Usunięto etykietę scoreLbl z kontrolera GameBoard w serii ujęć i w jej względnym pliku szybkim , a także SCORE, przetłumaczone ciągi w plikach Localizable.strings • Dodano obraz png 1125x2436px (obraz startowy iPhone'a X) do Images.xcassets -> Zestaw obrazów LaunchImage • Dostosowano niektóre widoki w Storyboard ze względu na układ iPhone'a X • Edytowano metody „func showBanner ()” w celu poprawnego wyświetlania banerów reklamowych w iPhonie X • Odznaczono Runtime API Checking | Główny moduł sprawdzania wątków w schemacie edycji -> Diagnostyka, zgoda
4.88/ 25
233
Fun Memory Match Game for Kids Fun Memory Game to aplikacja na iOS. Ten projekt kodu umożliwia tworzenie różnych gier dopasowanych do pamięci. Możesz tworzyć gry pamięciowe, takie jak pamięć owoców, pamięć samochodów, pamięć dla dzieci i wiele innych. Gra jest pełna różnych trybów gry i poziomów. Gry pamięciowe są niezwykle popularne w Apple App Store i powodują ogromną liczbę pobrań. Aplikacja jest dostarczana z gotowym kodem AdMob, aby od razu zacząć zarabiać. Musisz tylko podać swój identyfikator wydawcy. Funkcje Tryb casual i tryb prędkości / czasu Ponad 10 poziomów gry Najlepsze wyniki Tabela Obsługuje iOS 4.0, 5.0, 6.0 Obsługuje iPhone i iPod Touch, w tym nowy iPhone 5 Obsługuje wyświetlanie siatkówki Natychmiastowe reklamy AdMob Bardzo dobre wsparcie
4.32/ 22
142
Dziennik zmian Przewodnik po linkach, jak zaktualizować 9 stycznia 2019 +, Napraw po dodaniu przedmiotów pokaż liczbę przedmiotów na ikonie koszyka 8 stycznia 2019 +, Napraw dodawanie jedzenia i dodatków Jedzenie (wystarczy zastąpić dwa pliki add.php i edit.php w aplikacji / views / backend / folder z jedzeniem) 14 grudnia 2018 +, zmień nowy sposób pokaż walutę +, naprawiono oblicz całkowitą cenę 5 sierpnia 2018 +, zaktualizuj wszystkie paczki do ostatniej stabilnej +, Naprawiono: Drobne błędy +, Konwertuj aplikację na moduł Lazy Load (Utwórz aplikację działa szybciej) +, Zezwalaj na włączanie, wyłączanie push +, Zmień język w aplikacji +, Naprawiono: Drobne błędy +, Dodano: Płatność Paypal +, Dodano: Motywy administracyjne LTE administratora +, Naprawiono: Drobne błędy +, Dodano: Zaloguj się, Zarejestruj się, Zaloguj się przez Facebook +, Dodano: Kolejność śledzenia +, Naprawiono: Drobne błędy +, Dodano: Użyj powiadomienia push
5/ 5
152
AKTUALIZACJA 21.10.2013: Zgodność z iOS 7 To jest wersja flashowej wersji Flash <Rocket Man Flash Game> To moja wersja niesamowitego Mega Jump. Poruszaj się za pomocą myszy. Zbieraj klejnoty i przedmioty, aby zwiększyć prędkość i uważaj na przeszkody i stale podnoszącą się wodę! Baw się dobrze http://activeden.net/item/rocket-man-flash-game/411142 Ważne: domyślną metodą sterowania jest „UIAccelerometer” (machnięcie iPhone'a), więc nie możesz kontrolować rakiety podczas korzystania z symulatora), jeśli chcesz używać dotyku - zmień „useTouch” na YES (InGame.m - (void) setup, pierwsza linia) Dźwięki są dzięki uprzejmości darmowego projektu dźwiękowego. http://www.freesound.org/index.php Kredyty trafiają do tych aut
3.86/ 14
115
To prosty IMAP WebMailclient specjalnie zaprojektowany dla smartfonów. SmartMail 1.1 2017-08-21 Nowość od wersji 1.1. załączniki do otrzymanych wiadomości - więcej szczegółów można znaleźć szczegółowo w dzienniku zmian Nowość od wersji 1.11: mała poprawka CSS do wyświetlania usuniętych wiadomości e-mail, dodana nowa ikona poczty na każdej stronie, dodane generowanie adresów FROM - wszystkie aktualizacje można znaleźć szczegółowe w dalszej części dziennika zmian szukałem czegoś takiego i niestety nic nie było dla mnie odpowiednie. Wbudowana aplikacja Mailclient na moim smartfonie nie była wystarczająco przydatna. Zacząłem więc programować własnego klienta pocztowego i tutaj jest on testowany na Firefoksie i jak dotąd - Samsung S5230 - LG KU990i - Nokia expres
3.75/ 12
98