Kompletne źródło gry „Macao Jump” z trzema poziomami, trzema różnymi typami reklam, integracją GameCenter i powiadomieniami push (z parse.com). Ta aplikacja zawiera dokumentację dotyczącą tego kroku: Opis Struktura aplikacji Twórz poziomy z listy zadań Załaduj tło Integracja PNG AD: iAd, RevMob, AdBuddiz Powiadomienie push Integracja z Game Center Testuj aplikację na symulatorze Dzięki tej aplikacji będziesz mógł po prostu stworzyć swój własny „Jump” App ”. Pobierz z App Store, to nic nie kosztuje: https://itunes.apple.com/us/app/macaco-jump/id858551829?l=it&ls=1&mt=8 Utwórz skaczącą platformówkę na iPhone'a, dostosowując grafikę gra i aktualizacja identyfikatorów usług zewnętrznych, takich jak Ad i push not
Potrzebujesz wersji Androida? http://activeden.net/item/cave-run-game-unity-3d-mobile/5343151 AKTUALIZACJA 29 MAJA 2013: Napraw UDID (ze względu na nowe zasady Apple) AKTUALIZACJA 26 MAR 2013: Dodaj iPhone5 (rozdzielczość 4 cali) AKTUALIZACJA 24 września 2012: Naprawiono problem z orientacją na iOS6 (Xcode 4.5) AKTUALIZACJA 10 lipca 2012: Naprawiono błąd awarii Jeśli używasz najnowszego Xcode 5.1, powinieneś ustawić kompilator na domyślny film demonstracyjny „Apple LLVM 5.1” Wideo: http: // www.youtube.com/watch_popup? . Przytrzymaj przycisk myszy
4.03/ 60
479
10 kwietnia 2018 r. • Zaktualizowano do Xcode 9.3 29 września 2017 r. • Zaktualizowano do Xcode 9, Swift 4, iOS 11 • Ustaw Wnioskowanie Swift 3 @objc jako Domyślne w Ustawieniach kompilacji • Usunięto etykietę scoreLbl z kontrolera GameBoard w serii ujęć i w jej względnym pliku szybkim , a także SCORE, przetłumaczone ciągi w plikach Localizable.strings • Dodano obraz png 1125x2436px (obraz startowy iPhone'a X) do Images.xcassets -> Zestaw obrazów LaunchImage • Dostosowano niektóre widoki w Storyboard ze względu na układ iPhone'a X • Edytowano metody „func showBanner ()” w celu poprawnego wyświetlania banerów reklamowych w iPhonie X • Odznaczono Runtime API Checking | Główny moduł sprawdzania wątków w schemacie edycji -> Diagnostyka, zgoda
4.88/ 25
233
Fun Memory Match Game for Kids Fun Memory Game to aplikacja na iOS. Ten projekt kodu umożliwia tworzenie różnych gier dopasowanych do pamięci. Możesz tworzyć gry pamięciowe, takie jak pamięć owoców, pamięć samochodów, pamięć dla dzieci i wiele innych. Gra jest pełna różnych trybów gry i poziomów. Gry pamięciowe są niezwykle popularne w Apple App Store i powodują ogromną liczbę pobrań. Aplikacja jest dostarczana z gotowym kodem AdMob, aby od razu zacząć zarabiać. Musisz tylko podać swój identyfikator wydawcy. Funkcje Tryb casual i tryb prędkości / czasu Ponad 10 poziomów gry Najlepsze wyniki Tabela Obsługuje iOS 4.0, 5.0, 6.0 Obsługuje iPhone i iPod Touch, w tym nowy iPhone 5 Obsługuje wyświetlanie siatkówki Natychmiastowe reklamy AdMob Bardzo dobre wsparcie
4.32/ 22
142
Zalety 35+ ekranów 6 kategorii Zbudowany z Sass Dożywotnie bezpłatne aktualizacje Świetna obsługa klienta Aplikacja początkowa Deco Ionic 3 to dobrze skonstruowany i bogaty w funkcje szablon aplikacji, który zawiera wszystkie składniki potrzebne nowoczesnej aplikacji. Ekrany są podzielone na 6 popularnych kategorii: przewodnik, rejestracja, serwis społecznościowy, profil, e-commerce i media. Dlaczego warto wybrać uniwersalną aplikację początkową Deco? Poniżej omówimy główne funkcje zawarte w tej żywej aplikacji startowej, które razem stanowią doskonałe narzędzie do budowania niesamowitej aplikacji dla Ciebie lub Twojego klienta. Backbend Firebase Aplikacje budowane za pomocą Deco będą obsługiwane przez Firebase, chmurową platformę należącą do Google. Oznacza to, że możesz korzystać z Firebas
0/ 1
36
POBIERZ GRĘ: http://bit.ly/FastTap (Google Play) Fast Tap! to bardzo wciągająca gra, w której musisz nacisnąć wszystkie przyciski tego samego koloru, co pokazuje wskaźnik. Ta gra jest napisana w Javie przy użyciu Android Studio, ponieważ Google nie obsługuje Eclipse (możesz zaimportować na Eclipse). Gra została wykonana przy użyciu frameworku LibGDX, który jest również wykonany w czystej Javie. Fast Tap! został zaprojektowany tak, abyś mógł zmienić wszystko w grze, przyciski, czcionki, dźwięki, wszystkie obrazy i kolory, których użyłem, aby to zrobić… Stworzyliśmy plik konfiguracyjny, w którym możesz zmienić wszystkie wartości w kodzie i zobaczyć wynik w grze znajdziesz wszystkie identyfikatory, które należy zmienić. Dokumentacja online będzie dostępna w języku angielskim
4.24/ 21
181
27 sierpnia 2019 • Zaktualizowany wygląd widoku listy ekranu głównego z kontrastowym kolorem tła i zaokrąglonymi narożnikami. • Zmieniono widok obrazu, zmieniając go z prostokąta na okrąg i dodając ramkę wokół obrazu kolorem. • Zaktualizowano wygląd ekranu tworzenia memów zgodnie z nowymi wzorami projektowymi, a następnie iPhone X i nowszymi wersjami. • Zmieniono widok obrazu, zmieniając go z prostokąta na okrąg i dodając ramkę wokół obrazu kolorem. 10 kwietnia 2018 r. • Zaktualizowano do Xcode 9.3 15 lutego 2018 r. • Edytowano metodę „shareButt ()” w CreateMeme.swift w celu użycia UIActivityController do udostępniania obrazów, ponieważ UIDocumentInteractionController nie jest już obsługiwany przez iOS 11.x
0/ 0
34