AKTUALIZACJA 31 lipca 2012: Naprawiono błąd - po kliknięciu przycisku Wstecz, gdy lotka wciąż leci (dzięki Jedijawa) =========================== ==================================== Uwaga: Jeśli używasz Xcode 4.4 (który jest wydany kilka dni temu), możesz uzyskać 22 ostrzeżenia (bez znaku int), jest to znany problem COCOS2D v1.x + Xcode 4.4 http://www.cocos2d-iphone.org/forum/topic/35881 Zaktualizuje go, jeśli masz oficjalny aktualizacja Cocos2D v1.0.1. Jeśli nie chcesz tych ostrzeżeń, wróć do Xcode 4.3.2 ================================== ============================= WIDEO DEMO: http://www.youtube.com/watch_popup?v=8Ytw1LdaOV4&hd=1 To to wersja iOS Dart Dart Flash Game autorstwa autora Activeden majd_abdula Cave
 
                                                                                 
                                                                                 
                                                                                 
                                                                                 
                                                                            
                                Potrzebujesz wersji Androida? http://activeden.net/item/cave-run-game-unity-3d-mobile/5343151 AKTUALIZACJA 29 MAJA 2013: Napraw UDID (ze względu na nowe zasady Apple) AKTUALIZACJA 26 MAR 2013: Dodaj iPhone5 (rozdzielczość 4 cali) AKTUALIZACJA 24 września 2012: Naprawiono problem z orientacją na iOS6 (Xcode 4.5) AKTUALIZACJA 10 lipca 2012: Naprawiono błąd awarii Jeśli używasz najnowszego Xcode 5.1, powinieneś ustawić kompilator na domyślny film demonstracyjny „Apple LLVM 5.1” Wideo: http: // www.youtube.com/watch_popup? . Przytrzymaj przycisk myszy
4.03/ 60
479
10 kwietnia 2018 r. • Zaktualizowano do Xcode 9.3 29 września 2017 r. • Zaktualizowano do Xcode 9, Swift 4, iOS 11 • Ustaw Wnioskowanie Swift 3 @objc jako Domyślne w Ustawieniach kompilacji • Usunięto etykietę scoreLbl z kontrolera GameBoard w serii ujęć i w jej względnym pliku szybkim , a także SCORE, przetłumaczone ciągi w plikach Localizable.strings • Dodano obraz png 1125x2436px (obraz startowy iPhone'a X) do Images.xcassets -> Zestaw obrazów LaunchImage • Dostosowano niektóre widoki w Storyboard ze względu na układ iPhone'a X • Edytowano metody „func showBanner ()” w celu poprawnego wyświetlania banerów reklamowych w iPhonie X • Odznaczono Runtime API Checking | Główny moduł sprawdzania wątków w schemacie edycji -> Diagnostyka, zgoda
4.88/ 25
233
Fun Memory Match Game for Kids Fun Memory Game to aplikacja na iOS. Ten projekt kodu umożliwia tworzenie różnych gier dopasowanych do pamięci. Możesz tworzyć gry pamięciowe, takie jak pamięć owoców, pamięć samochodów, pamięć dla dzieci i wiele innych. Gra jest pełna różnych trybów gry i poziomów. Gry pamięciowe są niezwykle popularne w Apple App Store i powodują ogromną liczbę pobrań. Aplikacja jest dostarczana z gotowym kodem AdMob, aby od razu zacząć zarabiać. Musisz tylko podać swój identyfikator wydawcy. Funkcje Tryb casual i tryb prędkości / czasu Ponad 10 poziomów gry Najlepsze wyniki Tabela Obsługuje iOS 4.0, 5.0, 6.0 Obsługuje iPhone i iPod Touch, w tym nowy iPhone 5 Obsługuje wyświetlanie siatkówki Natychmiastowe reklamy AdMob Bardzo dobre wsparcie
4.32/ 22
142
Należy pamiętać o „rozszerzonej licencji” „Envato” - https://codecanyon.net/licenses/terms/extended Mail: [email protected] Wersja 2.0 Data wydania: 8 czerwca 2019 Dziennik zmian: http: //bit.ly/2WRJMyt Informacja o wersji Wersja 1.0.17 Data wydania: 3 maja 2018 r. # Dziennik zmian 1. Naprawiono wyskakujące okienko udostępniania na iPadzie 2. Szczegóły kanału informacyjnego Opis Przewiń 3. Udoskonalenia elementów menu Zapytanie o wyższą wersję MySQL (Backend) 4. Błąd stronicowania CSS Naprawiono (Backend) # Pliki wpływające na Xcode - CitiesDirectory / Base.lproj / Main.storyboard - CitiesDirectory / Reachability.swift - CitiesDirectory / ItemDetailViewController.swift # Pliki wpływające na Backend - application / config / teamps_config.php - aplikacja / modele / moduł.
4.56/ 9
139
10 kwietnia 2018 r. • Zaktualizowany do Xcode 9.3 29 września 2017 r. • Zaktualizowany do Xcode 9, Swift 4, iOS 11 • Ustaw Wnioskowanie Swift 3 @objc jako domyślne w Ustawieniach kompilacji • Dodano obraz png 1125x2436px (obraz startowy iPhone'a X) do Images.xcassets -> Zestaw obrazów LaunchImage • Poprawiono niektóre widoki w Storyboard ze względu na układ iPhone'a X • Edytowano metody „func showBanner ()” w celu poprawnego wyświetlania banerów reklamowych w iPhone X • Odznaczono Runtime API Checking | Główny moduł sprawdzania wątków w schemacie edycji -> Diagnostyka, zgodnie z tym postem: https://stackoverflow.com/a/44392584/3724800 Feedews otrzymuje swoją nazwę od 2 słów: feed i news. To jest czytnik kanałów RSS, aby uzyskać wszystkie wiadomości w jednym miejscu
5/ 10
138
POBIERZ GRĘ: http://bitly.com/swipeIt (Google Play) WIDEO Z GRY: https://www.youtube.com/watch?v=JBssb_Ej4KE Opis Swipe Jest to bardzo wciągająca gra, w której musisz przesunąć kropkę aby uniknąć trafienia czarnymi kulkami, które pojawiają się w każdym miejscu. Zdobądź obracające się niebieskie kwadraty i osiągnij najlepszy wynik! Ta gra jest napisana w Javie przy użyciu ANDROID STUDIO, ale można ją również zaimportować za pomocą ECLIPSE. Gra została stworzona przy użyciu frameworku LibGDX, który jest również wykonany w czystej Javie. Funkcje Przesuwanie i dostosowywanie Swipe Został zaprojektowany tak, abyś mógł zmieniać wszystko: przyciski, czcionki, dźwięki, wszystkie obrazy i kolory… Gra zapewnia również łatwy sposób korzystania z własnych zasobów lub obrazów dla różnych elementów
4.64/ 14
140