18 września 2019 • Zaktualizowano wygląd ekranu głównego, dodając widoki z zaokrąglonymi narożnikami, a także zaokrąglone wewnętrzne przyciski i widoki programowo. • Zaktualizowano wygląd ekranu wyboru awatara, dodając ramki wokół widoków i dodano nowe widoki za przyciskami i widokami awatarów. • Dodano zaokrąglony widok za polami pytań i odpowiedzi • Zaktualizowano projekt całej aplikacji o nowe wzorce projektowe, a następnie iPhone X i XS Max 10 kwietnia 2018 r. • Zaktualizowano do Xcode 9.3 29 września 2017 r. • Zaktualizowano do Xcode 9, Swift 4, iOS 11 • Ustaw Swift 3 @objc Inference jako domyślny w Ustawieniach kompilacji • Dodano obraz png 1125x2436px (obraz startowy iPhone'a X) do Assets.xcassets -> Zestaw obrazów zasobów marki • Dostosuj
Potrzebujesz wersji Androida? http://activeden.net/item/cave-run-game-unity-3d-mobile/5343151 AKTUALIZACJA 29 MAJA 2013: Napraw UDID (ze względu na nowe zasady Apple) AKTUALIZACJA 26 MAR 2013: Dodaj iPhone5 (rozdzielczość 4 cali) AKTUALIZACJA 24 września 2012: Naprawiono problem z orientacją na iOS6 (Xcode 4.5) AKTUALIZACJA 10 lipca 2012: Naprawiono błąd awarii Jeśli używasz najnowszego Xcode 5.1, powinieneś ustawić kompilator na domyślny film demonstracyjny „Apple LLVM 5.1” Wideo: http: // www.youtube.com/watch_popup? . Przytrzymaj przycisk myszy
4.03/ 60
479
10 kwietnia 2018 r. • Zaktualizowano do Xcode 9.3 29 września 2017 r. • Zaktualizowano do Xcode 9, Swift 4, iOS 11 • Ustaw Wnioskowanie Swift 3 @objc jako Domyślne w Ustawieniach kompilacji • Usunięto etykietę scoreLbl z kontrolera GameBoard w serii ujęć i w jej względnym pliku szybkim , a także SCORE, przetłumaczone ciągi w plikach Localizable.strings • Dodano obraz png 1125x2436px (obraz startowy iPhone'a X) do Images.xcassets -> Zestaw obrazów LaunchImage • Dostosowano niektóre widoki w Storyboard ze względu na układ iPhone'a X • Edytowano metody „func showBanner ()” w celu poprawnego wyświetlania banerów reklamowych w iPhonie X • Odznaczono Runtime API Checking | Główny moduł sprawdzania wątków w schemacie edycji -> Diagnostyka, zgoda
4.88/ 25
233
Fun Memory Match Game for Kids Fun Memory Game to aplikacja na iOS. Ten projekt kodu umożliwia tworzenie różnych gier dopasowanych do pamięci. Możesz tworzyć gry pamięciowe, takie jak pamięć owoców, pamięć samochodów, pamięć dla dzieci i wiele innych. Gra jest pełna różnych trybów gry i poziomów. Gry pamięciowe są niezwykle popularne w Apple App Store i powodują ogromną liczbę pobrań. Aplikacja jest dostarczana z gotowym kodem AdMob, aby od razu zacząć zarabiać. Musisz tylko podać swój identyfikator wydawcy. Funkcje Tryb casual i tryb prędkości / czasu Ponad 10 poziomów gry Najlepsze wyniki Tabela Obsługuje iOS 4.0, 5.0, 6.0 Obsługuje iPhone i iPod Touch, w tym nowy iPhone 5 Obsługuje wyświetlanie siatkówki Natychmiastowe reklamy AdMob Bardzo dobre wsparcie
4.32/ 22
142
Stwórz własną niestandardową aplikację do testu papieru Android Opracuj przykładowe pytania, ćwicz pytania, testy papieru, zadaj pytanie, próbne testy, próbka aplikacji mobilnej. Ma obiektywny quiz z kilkoma pytaniami tekstowymi i odpowiedziami. Pytanie z czterema opcjami zostanie wyświetlone w formacie tekstowym; użytkownik musi odpowiedzieć na pytanie związane z odpowiedzią udzieloną w określonym czasie. • Wszystkie pytania i odpowiedzi przechowywane w aplikacji • Test można dodać w kategorii i podkategoriach • Udostępnianie wyników w sieciach społecznościowych Twitter i Facebook • Pytania wielokrotnego wyboru z czterema opcjami • Wyniki przechowywane w bazie danych aplikacji • Zarabiaj na aplikacji i dodaj kod Google Admob Pełny Kod źródłowy Zapewniamy pełny kod źródłowy z wideo
0/ 2
30
„Moon's AA” to mobilna gra podobna do ogólnego koła adaptacyjnego aa lub szczęśliwego koła dla IOS i Androida. Obsługuje wszystkie wersje Corona SDK. Jest napisany w Lua dla Corona SDK i używa biblioteki kompozytora do zarządzania scenami / ekranami. kod jest przejrzysty i łatwo go rozszerzyć w razie potrzeby. Zawiera 700 poziomów! 2 projekty uwzględnione odpowiednio dla IOS i Androida. Za pomocą tego kodu źródłowego możesz tworzyć kompilacje dla urządzeń z systemami iOS i Android. CECHY: 1. Napisane w języku Lua (użyj Box2d jako silnika fizyki) 2. Twórz binaria dla IOS, telefonów i tabletów z Androidem. 3. Gotowy na iOS8 4. 700 poziomów w zestawie i możesz łatwiej tworzyć 5. Samouczek wideo na temat dostosowywania tej gry 6. Kod jest bardzo przejrzysty, GameScene.lua ma mniej niż 50
0/ 1
36
Klon popularnej gry od boombit. Gra oparta na SpriteKit i pisz w Swift 3. Gra zawiera HeyZap. Gra ma sklep ze skórkami. Łatwe do zmiany skórki i edycji. Mają funkcję udostępniania i oceniają nas przycisk. Uwzględnij centrum gier. Dźwięki i muzyka w tle. Zobacz podgląd wideo!
0/ 1
45