Co to Zaoszczędź czas i uprość swoje życie dzięki możliwości tworzenia nowego klienta bezpośrednio na ekranie zamówienia WooCommerce. Ta wtyczka jest niezbędna w każdym sklepie WooCommerce; my również jesteśmy kierownikami sklepów i opracowaliśmy to, aby znacznie uprościć nasz przepływ pracy. Obecna sytuacja Obecnie, aby ręcznie utworzyć nowe Zamówienie dla nowego Klienta, Shop Manager musi przejść do sekcji Użytkownik, utworzyć nowego Użytkownika, wybrać losową nazwę użytkownika, ręcznie dodać tymczasowe hasło, wysłać hasło pocztą e-mail w sposób wyraźny ( zagrożenie dla bezpieczeństwa). Po utworzeniu użytkownika Menedżer może przejść Z POWROTEM do ekranu zamówienia, aby utworzyć nowe zamówienie dla tego klienta. (Hassle) Nasza wtyczka Teraz dzięki tej wtyczce wystarczy dodać nowe zamówienie i kliknąć Utwórz
Z łatwością twórz rabaty luzem, odmiany produktów, zmieniaj zapasy, edytuj atrybuty, zmieniaj obraz produktu w sklepie WooCommerce. Produkty i odmiany są wyświetlane w tabeli podobnej do arkusza kalkulacyjnego i mogą być edytowane zbiorczo lub w pojedynczych komórkach. Funkcje: Filtruj produkty według tytułu, kategorii, atrybutów, ceny regularnej i sprzedaży, SKU, znaczników, długich i krótkich opisów, statusu produktu, ilości i statusu towaru, rodzaju produktu, klasy wysyłki, autora postu, długości, szerokości, wysokości i wagi. Dołączaj, dodawaj i zastępuj tekst w polach tekstowych (zbiorczo). Zwiększ / zmniejsz wartość / procent (luzem). Wygeneruj cenę sprzedaży ze zwykłej (hurtowej). Ustaw, dodaj, usuń kategorie / atrybuty (zbiorczo). Skopiuj wartości z jednego pola do drugiego (zbiorczo). Wypełnij serię / SKU (nu
4.87/ 557
11429
Prześlij dowolny plik o dowolnym rozmiarze z produktu, koszyka, kasy, dziękuję i / lub strony szczegółów zamówienia! Przeglądaj zdjęcia, dodawaj dodatkowe koszty, opłaty i wiele innych opcji! LIVE DEMO (zgłoś, jeśli nie działa) adres URL: https://www.codecanyon.eu/wcuf/wp-admin/ użytkownik: demo pass: demo Jak automatycznie aktualizować wtyczkę Aby otrzymywać automatyczne aktualizacje, zainstaluj i skonfiguruj Wtyczka aktualizująca Envato: https://goo.gl/pkJS33. Oficjalny przewodnik wyjaśniający sposób konfiguracji można znaleźć pod następującym linkiem: https://envato.com/market-plugin. DOKUMENTACJA JAK TO DZIAŁA? Klient będzie mógł przesłać jeden lub więcej plików ze strony produktu, strony szczegółów zamówienia i / lub podczas procesu realizacji transakcji zgodnie z zakupionym produktem
4.91/ 497
5798
Faktura PDF WooCommerce jest najbardziej profesjonalnym i bogatym w funkcje rozszerzeniem fakturowania, oferującym wsparcie premium. Dla tych, którzy oznaczają biznes. Rozszerzenia fakturowania nie są zwykłymi rozszerzeniami - dokumenty muszą być zgodne ze standardami rachunkowości i przepisami, samo rozszerzenie musi być bardzo niezawodne, ponieważ pojedyncza wada może oznaczać dodatkowe koszty później. Mając to na uwadze, spędziliśmy niezliczone godziny na badaniu standardów rachunkowości i opracowywaniu produktu, który możemy z dumą nazwać najbardziej profesjonalnym rozszerzeniem fakturowania WooCommerce na świecie. W pełni automatyczne fakturowanie Faktury są generowane automatycznie dla każdego nowego zamówienia Ściśle zintegrowane z WooCommerce i jego funkcjonalności Faktura Dokumenty PDF są dołączane do
4.71/ 295
5971
Zmień swoją kolekcję Ulubionych YouTube w „stację radiową”. Umożliwiaj wyszukiwanie filmów. Sortuj według wielu zamówień, w tym losowego losowania. Wybierz utwory indywidualnie. Nieograniczone pomijanie. Lub, jeśli chcesz, uruchom z wiersza polecenia i ustal wstępnie utworzone „listy odtwarzania” jako skróty systemu Windows. Jakby tego było mało, możesz również wyeksportować wyniki swoich muzycznych zapytań, a następnie zaimportować je później w celu odtworzenia. Wszystko to jest kompletne kradzież za 6,00 $! W przygotowaniu jest także wersja internetowa.
0/ 0
2
Prosty formularz zamówienia / wyceny Formularz WordPress Plugin OrderNow - Elastyczny formularz zamówienia Wtyczka WordPress pomoże w łatwym uzyskiwaniu zamówień od klientów dla osób takich jak twórcy stron internetowych, korporacje i freelancerzy. Ten formularz jest zintegrowany z Paypal, a także ma wiele wspaniałych funkcji. Przeczytaj poniższe funkcje. Funkcje Elastyczny układ projektu Formularz zamówienia WordPress z wieloma opcjami Funkcje Multitab Walidacja po stronie klienta Platforma dla różnych przeglądarek Treści są zorganizowane w przyjaznym dla użytkownika formacie Aktualizacja koszyka i lista podsumowań zamówień na podstawie każdego wyboru Cena dodana na podstawie każdego wyboru Dodatek Realizacja kuponu rabatowego Zamów weryfikację przed przesłaniem formularza Opcja zmiany koloru Podatek Ustaw
3.18/ 22
562
Zaawansowane metody wysyłki to najlepsza wtyczka dla administratorów stron internetowych, którzy chcą prostego sposobu wysyłki. Wykorzystuje proste reguły, które nie wymagają tworzenia stref wysyłki ani skomplikowanej logiki. Funkcje Oto główne cechy wtyczki. Ponad 14 zmiennych Reguły zależą od klasy wysyłki, kategorii produktu, produktu, zapytania o produkt, kraju, kodu pocztowego, miasta, czasu wysyłki, daty wysyłki, zaległości, stałej opłaty, sumy koszyka, odległości, wagi, objętości, masy wymiarowej, ilości, sklepu i sprzedawca. Niestandardowy komunikat o błędzie Utwórz reguły, aby zmienić komunikat o niedostępności wysyłki, który klient widzi, gdy wysyłka nie jest dostępna. Etykieta na stronie kasy Użyj reguł cha
3.93/ 83
1736