Wtyczka ta nie obsługuje opłat miesięcznych, takich jak WordPress i WooCommerce, i jest hostowana samodzielnie - pożegnaj się z opłatami miesięcznymi. Chmura Twoje ustawienia sprzedaży i rejestracji są zawsze bezpieczne, dostępne i aktualne. Wraz z twoimi produktami i zamówieniami. Załaduj zamówienia Załaduj swoje niekompletne zamówienia internetowe bezpośrednio do rejestru i od razu zrealizuj swoje zamówienie. Kontroluj, jakie muszą być statusy ładowane
Z łatwością twórz rabaty luzem, odmiany produktów, zmieniaj zapasy, edytuj atrybuty, zmieniaj obraz produktu w sklepie WooCommerce. Produkty i odmiany są wyświetlane w tabeli podobnej do arkusza kalkulacyjnego i mogą być edytowane zbiorczo lub w pojedynczych komórkach. Funkcje: Filtruj produkty według tytułu, kategorii, atrybutów, ceny regularnej i sprzedaży, SKU, znaczników, długich i krótkich opisów, statusu produktu, ilości i statusu towaru, rodzaju produktu, klasy wysyłki, autora postu, długości, szerokości, wysokości i wagi. Dołączaj, dodawaj i zastępuj tekst w polach tekstowych (zbiorczo). Zwiększ / zmniejsz wartość / procent (luzem). Wygeneruj cenę sprzedaży ze zwykłej (hurtowej). Ustaw, dodaj, usuń kategorie / atrybuty (zbiorczo). Skopiuj wartości z jednego pola do drugiego (zbiorczo). Wypełnij serię / SKU (nu
4.87/ 557
11429
Prześlij dowolny plik o dowolnym rozmiarze z produktu, koszyka, kasy, dziękuję i / lub strony szczegółów zamówienia! Przeglądaj zdjęcia, dodawaj dodatkowe koszty, opłaty i wiele innych opcji! LIVE DEMO (zgłoś, jeśli nie działa) adres URL: https://www.codecanyon.eu/wcuf/wp-admin/ użytkownik: demo pass: demo Jak automatycznie aktualizować wtyczkę Aby otrzymywać automatyczne aktualizacje, zainstaluj i skonfiguruj Wtyczka aktualizująca Envato: https://goo.gl/pkJS33. Oficjalny przewodnik wyjaśniający sposób konfiguracji można znaleźć pod następującym linkiem: https://envato.com/market-plugin. DOKUMENTACJA JAK TO DZIAŁA? Klient będzie mógł przesłać jeden lub więcej plików ze strony produktu, strony szczegółów zamówienia i / lub podczas procesu realizacji transakcji zgodnie z zakupionym produktem
4.91/ 497
5798
Faktura PDF WooCommerce jest najbardziej profesjonalnym i bogatym w funkcje rozszerzeniem fakturowania, oferującym wsparcie premium. Dla tych, którzy oznaczają biznes. Rozszerzenia fakturowania nie są zwykłymi rozszerzeniami - dokumenty muszą być zgodne ze standardami rachunkowości i przepisami, samo rozszerzenie musi być bardzo niezawodne, ponieważ pojedyncza wada może oznaczać dodatkowe koszty później. Mając to na uwadze, spędziliśmy niezliczone godziny na badaniu standardów rachunkowości i opracowywaniu produktu, który możemy z dumą nazwać najbardziej profesjonalnym rozszerzeniem fakturowania WooCommerce na świecie. W pełni automatyczne fakturowanie Faktury są generowane automatycznie dla każdego nowego zamówienia Ściśle zintegrowane z WooCommerce i jego funkcjonalności Faktura Dokumenty PDF są dołączane do
4.71/ 295
5971
Rhapsody to bardzo łatwy w użyciu, elastyczny motyw WordPress, który jest w pełni responsywny ze wszystkimi funkcjami, których można oczekiwać w nowoczesnym motywie WordPress. Rhapsody jest w 100% responsywny i dostosowuje się do wszystkich urządzeń mobilnych, zmienia rozmiar przeglądarki i wypróbowuje ją. Zbudowany z myślą o najlepszych praktykach kodowania Rhapsody jest całkowicie elastyczny i można go dostosować do niemal każdej firmy. Rhapsody zawiera jeden z najlepszych programów budujących strony na rynku, Beaverbuilder, Beaverbuilder sprawia, że budowanie witryny jest dziecinnie proste, bez kłopotów z kodem. Dowiedz się więcej o Beaverbuilder tutaj. Wypróbuj Beaverbuilder dla siebie na tej stronie demo Rhapsody to jedna z najszybszych i najłatwiejszych konfiguracji, jaką możesz sobie wyobrazić. Będziesz dosłownie gotowy do pracy za kilka minut z o
3.99/ 76
961
Wersja Point Of Sale System (POS) to aplikacja komputerowa oparta na języku C #. Jest to odpowiednie dla małych i średnich firm / organizacji, szczególnie w super-sklepach, restauracjach. otrzymasz installer.msi, Setup.exe, podręcznik użytkownika. Kod źródłowy nie jest dołączony do tego projektu tylko oprogramowanie (sprawdź wersję kodu źródłowego Wersja Pro) Podgląd na żywo Oferta świąteczna 17 USD Aby uzyskać wsparcie, napisz bezpośrednio na [email protected] Główne cechy Dodaj użytkownika, Zarządzaj użytkownikami Przedmioty magazynowe, Lista przedmiotów, Sprzedaż Zarejestruj się za pomocą skanera kodów kreskowych Paragon Drukuj Raporty sprzedaży Raport płatności Wykres wykresu Wykres zysków / strat Wykres kołowy Kreator kodów kreskowych Konfiguracja systemu Kopia zapasowa danych Wymagane zarządzanie I
3.67/ 3
36
About Key Manager to prosta aplikacja, która przechowuje wszystkie klucze oprogramowania (numery seryjne) w jednej centralnej lokalizacji, którą można łatwo filtrować. Zapewnia prosty interfejs do dodawania nowych, aktualizowania istniejących i usuwania starych kluczy. Oprogramowanie ma opcje tworzenia kopii zapasowej bazy danych i przywracania ze starszych wersji. Oprogramowanie działa na autonomicznej bazie danych i nie ma żadnych wymagań zewnętrznych poza .NET Framework. Dziennik zmian v1.2 Dodano funkcję tworzenia kopii zapasowych i przywracania. Optymalizacja pod maską. Zmniejszony rozmiar instalatora. Wersja 1.0 Pierwsze wydanie.
0/ 0
19