System zarządzania praktyką lekarską v2.3

Adres URL logowania do aplikacji: Administrator demo Logowanie dla superadministratora: Nazwa użytkownika: admin Hasło: 111111 Logowanie dla lekarza: Nazwa użytkownika: adil Hasło: 111111 Logowanie dla pacjenta: Możesz zalogować się jako lekarz i utworzyć pacjenta, aby przetestować panel pacjenta Zaloguj się do Asystenta: Możesz zaloguj się jako lekarz i utwórz asystenta, aby przetestować panel pacjenta W celu instalacji możesz wykonać ten dokument, w tym trzy proste kroki instalacji: Dokumentacja Dziennik zmian = v2.3 (24 kwietnia 2018 r.) = Wersja 2.3 Wydany Rozwiązany problem htaccess Zaktualizowano funkcje instalatora Usunięto drobne błędy = v2.1 (10 marca 2017) = Wersja 2.1 Wydana Dodano funkcję pojedynczego lekarza, teraz administrator może włączyć multidoctor z indywidualnym pacjentem lub pojedynczego lekarza z al

Zobacz również

MailWizz - aplikacja e-mail marketingu

MailWizz - aplikacja e-mail marketingu (teraz w wersji 1.8.6) Dzięki MailWizz nie tylko będziesz w stanie poprawnie obsługiwać e-mail marketing dla własnych celów, ale możesz także zostać dostawcą usług e-mail dla swoich klientów, ponieważ MailWizz łatwo integruje się z płatnościami bramy takie jak Paypal i oferuje wszystkie potrzebne narzędzia do tworzenia planów cenowych, kodów promocyjnych oraz zarządzania zamówieniami i transakcjami tworzonymi przez klientów. Możesz wysyłać nieograniczoną liczbę kampanii e-mailowych (biuletyny) na nieograniczoną liczbę list zawierających nieograniczoną liczbę subskrybentów. Jeśli zajmujesz się biuletynem dla wielu stron internetowych, możesz traktować je jak klientów i mieć również nieograniczoną liczbę! Jeśli cię zainteresowaliśmy, spróbuj

355.50 zł

4.84/ 700

13149

Zaliczka Kierownika magazynu z modułem punktu sprzedaży

Stock Manager Advance with POS (Point of Sale) to oparta na PHP / jQuery aplikacja internetowa, która pozwala zarządzać sprzedażą i zapasami na miejscu. Zaktualizuj informacje o swoich zapasach, dokonuj zakupów i wyświetlaj dane sprzedaży z dowolnego miejsca - w biurze, w domu, w magazynie lub w podróży. Wszystko, czego potrzebujesz, aby uzyskać dostęp do tego urządzenia z dostępem do Internetu. Stock Manager Advance ma wbudowany system faktur i zapasów. System faktur ma podatki i rabaty. Będą one bardzo pomocne w automatycznym stosowaniu podatków i rabatów oraz możliwości generowania faktury na podstawie oferty. Responsywny motyw z 3 stylami, kalendarz do dodawania wydarzeń oraz dziennych / miesięcznych kwot sprzedaży i podatków. Zaawansowane i ulepszone raporty do przeglądu, wartość zapasów na

189.00 zł

4.7/ 609

5561

Aplikacja internetowa Acelle Email Marketing

Acelle Mail - aktualna wersja v3.0.21 (25 września 2019 r.) Acelle Mail to samoobsługowa, open source, w pełni funkcjonalna i łatwa w użyciu aplikacja e-mail marketingu napisana w PHP / Laravel 5, która umożliwia wysyłanie e-maili marketingowych o dużej objętości za pośrednictwem własnego serwera lub innych dostawców usług e-mail (SMTP). Acelle Mail jest produktem w pełni otwartym. Zainstaluj Acelle na swoim własnym serwerze internetowym i możesz korzystać z e-maili marketingowych / transakcyjnych bez żadnych ograniczeń. Możesz pozbyć się drogich usług e-mail, takich jak Mailchimp, ActiveCampaign… ponieważ teraz możesz mieć pełną kontrolę nad całym własnym systemem. Acelle można skonfigurować do wysyłania wiadomości e-mail za pośrednictwem własnych serwerów SMTP, takich jak Postfix, Exim, Sendmail lub Qmail. Może także integrować się z ot

288.00 zł

4.79/ 403

4032

Ostatnio oglądane

Teameyo - system zarządzania projektami

Przedstawiamy zarządzanie codziennymi projektami - klientami - personelem - celami. Tutaj możesz koordynować ze swoim zespołem i mieć oko, aby monitorować swoją pracę. Opracowujemy ten system, mając na uwadze przeszkody związane z zarządzaniem, jest to jeden w całym systemie, w którym możesz rozpocząć projekt od zera z klientem, możesz śledzić terminy - kamienie milowe - faktury w obszarze deski rozdzielczej. Jego interfejs jest przyjazny dla użytkownika. Nasza gwarancja Zapewnia doskonałe wsparcie i szybki czas reakcji. Napraw uszkodzoną zawartość i wszelkiego rodzaju błędy. Ułatw uzyskanie i instalację konfiguracji Szybko odpowiadaj na wszystkie zapytania. Funkcje Aby łatwo się połączyć, utwórz konto dla swojego klienta i personelu. Dodaj swój

180.00 zł

3.45/ 11

195

Menorah Restaurant - Restaurant Food Ordering System

Menorah Restaurant is a full-fledged food ordering system for restaurants. Menorah Restaurant comes with a responsive design and user-friendly interface, which is compatible with desktops, laptops, mobile phones, and tablets. Menorah Restaurant is easy to set up and install. Menorah Restaurant comes with a lot of features like custom CMS, Order management, menu management, customer management, SMS Alerts, SEO optimization, Referral System etc..Using the admin panel, you can manage an order, create menu categories and items, and also set such parameters, as a currency, restaurant opening time, site language, site logo etc. From the admin panel, you can add, update data. DEMO Credentials https://restaurantfoodorderingscript.digisamaritan.

265.50 zł

3.29/ 7

144