SMM is a complete solution for Social Media Marketing business. This CMS Includes almost everything you need to do a SMM business. Clients can order any service by single click and no need for registration to complete the order. Paypal is integrated for easy payment transaction. This script is fully responsive for any device. Admin can manage complete website without single line of coding knowledge. It has strong SQL injection protection system which will keep away this system from hackers. This script creates an unique session for each login every time and checks login session is valid with this system or not. So there is no question about session hijacking. Key Features Easy Installation. 100% Dynamic Manage
MailWizz - aplikacja e-mail marketingu (teraz w wersji 1.8.6) Dzięki MailWizz nie tylko będziesz w stanie poprawnie obsługiwać e-mail marketing dla własnych celów, ale możesz także zostać dostawcą usług e-mail dla swoich klientów, ponieważ MailWizz łatwo integruje się z płatnościami bramy takie jak Paypal i oferuje wszystkie potrzebne narzędzia do tworzenia planów cenowych, kodów promocyjnych oraz zarządzania zamówieniami i transakcjami tworzonymi przez klientów. Możesz wysyłać nieograniczoną liczbę kampanii e-mailowych (biuletyny) na nieograniczoną liczbę list zawierających nieograniczoną liczbę subskrybentów. Jeśli zajmujesz się biuletynem dla wielu stron internetowych, możesz traktować je jak klientów i mieć również nieograniczoną liczbę! Jeśli cię zainteresowaliśmy, spróbuj
4.84/ 700
13149
Stock Manager Advance with POS (Point of Sale) to oparta na PHP / jQuery aplikacja internetowa, która pozwala zarządzać sprzedażą i zapasami na miejscu. Zaktualizuj informacje o swoich zapasach, dokonuj zakupów i wyświetlaj dane sprzedaży z dowolnego miejsca - w biurze, w domu, w magazynie lub w podróży. Wszystko, czego potrzebujesz, aby uzyskać dostęp do tego urządzenia z dostępem do Internetu. Stock Manager Advance ma wbudowany system faktur i zapasów. System faktur ma podatki i rabaty. Będą one bardzo pomocne w automatycznym stosowaniu podatków i rabatów oraz możliwości generowania faktury na podstawie oferty. Responsywny motyw z 3 stylami, kalendarz do dodawania wydarzeń oraz dziennych / miesięcznych kwot sprzedaży i podatków. Zaawansowane i ulepszone raporty do przeglądu, wartość zapasów na
4.7/ 609
5561
Acelle Mail - aktualna wersja v3.0.21 (25 września 2019 r.) Acelle Mail to samoobsługowa, open source, w pełni funkcjonalna i łatwa w użyciu aplikacja e-mail marketingu napisana w PHP / Laravel 5, która umożliwia wysyłanie e-maili marketingowych o dużej objętości za pośrednictwem własnego serwera lub innych dostawców usług e-mail (SMTP). Acelle Mail jest produktem w pełni otwartym. Zainstaluj Acelle na swoim własnym serwerze internetowym i możesz korzystać z e-maili marketingowych / transakcyjnych bez żadnych ograniczeń. Możesz pozbyć się drogich usług e-mail, takich jak Mailchimp, ActiveCampaign… ponieważ teraz możesz mieć pełną kontrolę nad całym własnym systemem. Acelle można skonfigurować do wysyłania wiadomości e-mail za pośrednictwem własnych serwerów SMTP, takich jak Postfix, Exim, Sendmail lub Qmail. Może także integrować się z ot
4.79/ 403
4032
Administrator Login nazwa użytkownika: hasło administratora: 123456 nazwa użytkownika demo nazwa użytkownika: hasło demo: 123456 GŁÓWNE FUNKCJE 1. Obsługa PHP7 2. Struktura MVC 3. Zapytanie Ajax 4. Pięć kolorów dla różnych wyglądów 5. Dwie strony szczegółów dla różnych wyglądów 6. Pięć list Projekt na Twoje potrzeby 7. Wielojęzyczny 8. Ponad 39 wsparcia dla tłumaczeń językowych z Yandex API 9. Google Translation API 10. Edycja za pomocą jednego kliknięcia 11. Logowanie społecznościowe 12. Wsparcie Paypal i paski 13. Wsparcie czatów użytkowników końcowych 14. Advance Szukaj 15. Wtyczka WaterMark 16 Logowanie do FaceBook 17. Obsługa edytowalnej wtyczki w panelu administracyjnym Teraz aktualizacja ustawień może być możliwa na stronie bez ładowania. 18. Bardzo duża baza danych. 19. 246 Coun
2.81/ 26
198
Wsparcie / Pomoc zapewnia Bilet wsparcia. Prześlij nam e-mail na adres [email protected] lub kliknij, aby utworzyć przegląd biletów goBilling znacznie ułatwia proces zarządzania fakturami, kontami bankowymi dla firm. Wszystkie Twoje faktury, zapasy, oferty, konta bankowe i klienci są zarządzane i rozliczane w jednym miejscu. Wszystkie produkty magazynowe i produkty niestandardowe zarządzane w jednym miejscu. Jest prosty, wydajny i łatwy do kontrolowania. Sprytny sposób na tworzenie ofert, faktur i zamówień zakupu. Zapasy, magazyny, waluty, podatki i
4.52/ 27
184