Zaawansowany portal klienta

Zaawansowany portal klienta umożliwia scentralizowanie wszystkich interakcji z klientami poprzez połączenie zarządzania klientami i zarządzania fakturami. Funkcje: Twórz wiele projektów dla jednego klienta, przesyłaj dokumenty, media, linki i wysyłaj wiadomości Twórz profesjonalne faktury dla klientów. Pobierz wersje PDF faktur. System przesyłania wiadomości umożliwia ogólne rozmowy, a także rozmowy dotyczące konkretnego projektu, dokumentu lub faktury. Wbudowany odtwarzacz multimedialny poprzez FlowPlayer. Projekty mogą być organizowane według etapów. Powiadomienia e-mail dotyczące aktywności na koncie (wiadomości, dokumenty, faktury itp.) Bezpieczeństwo dzięki zaawansowanemu systemowi uwierzytelniania, który również chroni pliki. Nikt nie będzie mógł uzyskać dostępu do dokumentu lub pliku niezwiązanego z t

Zobacz również

Perfex - potężny CRM typu open source

Perfex CRM to kompletne oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami, które doskonale pasuje do prawie każdej firmy, freelancera lub wielu innych zastosowań. Dzięki czystemu i nowoczesnemu designowi Perfex CRM może pomóc Ci wyglądać bardziej profesjonalnie dla klientów i jednocześnie poprawić wydajność firmy. Zarządzanie klientami jest ważne, a Perfex CRM pomaga na kilka sposobów: Zarządzaj projektami i wystawiaj im faktury dzięki zaawansowanej funkcji zarządzania projektami. Połącz zadania z wieloma funkcjami Perfex CRM i zachowaj porządek. Twórz profesjonalne, świetnie wyglądające szacunki i faktury. Potężny system wsparcia z możliwością automatycznego importowania biletów. Śledź czas spędzony na zadaniach i rozliczaj klientów. Możliwość przypisania wielu członków personelu

265.50 zł

4.91/ 1070

14145

Freelance Cockpit 3 - Zarządzanie projektami i CRM

Kluczowe funkcje Pulpit nawigacyjny Pomocny przegląd otwartych projektów, otwartych faktur, otrzymanych i zaległych płatności, otwartych zadań, wiadomości i wydarzeń. Zarządzanie projektami Twórz i zarządzaj wszystkimi swoimi projektami. Zadania projektu Możesz dodawać zadania do dowolnego projektu. Zarządzanie potencjalnymi klientami Twórz i zarządzaj wszystkimi potencjalnymi klientami, a nawet importuj potencjalnych klientów za pomocą pliku .csv. Zadania klienta Możesz umożliwić klientom tworzenie zadań. Timery zadań Każdy agent może śledzić swój czas spędzony na zadaniach, a każde zadanie ma dedykowany grafik. Grafiki zadań Każde zadanie ma swój własny grafik. Kamienie milowe projektu Kamienie milowe pomogą ci zgrupować swoje zadania razem. Bilety pomocy technicznej Pozwól swoim klientom otwierać bilety, aby śledzić

112.50 zł

4.61/ 913

7063

Logowanie PHP i zarządzanie użytkownikami

Wydano wersję 4.1.4 - 2 kwietnia 2019 r. Sprawdź dziennik zmian poniżej, aby dowiedzieć się, co nowego w tej wersji. Opis Logowanie i zarządzanie użytkownikami PHP to skrypt logowania PHP oparty na MySQL, kolejny wysokiej jakości skrypt zaprojektowany i stworzony przez Jigowatt wyłącznie dla CodeCanyon. Kupując i integrując ten skrypt z istniejącą witryną, możesz utworzyć prywatny obszar użytkownika, w którym osoby odwiedzające Twoją witrynę muszą być zalogowane, aby wyświetlić zawartość strony. Posiada zmienne poziomy użytkownika za pośrednictwem Panelu sterowania, na wypadek gdyby Twoja witryna wymagała różnych poziomów bezpieczeństwa strony wśród wielu innych przydatnych funkcji! Prezentacja na żywo Można wyświetlić prezentację zarówno głównej instalacji, jak i panelu administracyjnego. Zaloguj się z adminem: admin Główne cechy Pan kontrolny

126.00 zł

4.25/ 651

4720

Ostatnio oglądane

Axotic - uniwersalny motyw Ghost Blog

Sprawdź naszą dokumentację online Sprawdź listę zmian Axotic Axotic to czysty i nowoczesny motyw strony bloga Ghost dla wszystkich zapalonych blogerów. Został zaprojektowany z unikalną koncepcją, czysty i nowoczesny wygląd. Ten motyw Ghost jest odpowiedni dla każdego, kto szuka witryny firmowej lub osobistej na blogu. Cecha szablonu Minimalna konstrukcja. Oparty na systemie 4 sieci. Profesjonalne projekty Super przejrzysty i czysty układ. Niesamowity i kreatywny design. Łatwy do dostosowania. Unikalny interfejs W pełni responsywny. W pełni konfigurowalny. Darmowe czcionki Google. Darmowe ikony oparte na czcionkach. Świetne wsparcie 24/7.

175.50 zł

0/ 0

0

Translatin – Translation Services & Interpreting Agency Elementor Template Kit

Translatin is a modern Elementor Template Kitis for quickly and easily creating websites for your business using the Elementor Page Builder plugin for WordPress. This kit has been optimized for use with the free Hello Elementor theme but may be used with most themes that support Elementor. . This template kit has a creative and unique design with a 100% responsive layout, retina-ready, and easy to customize. Features: Using Free Plugins (Elementor Pro is not required) Modern & Clean Design 13+ Ready to use templates Fully Responsive Layout Retina Ready Fully Customizable Cross Browser Compatibility: Chrome, Firefox, Safari, Opera Templates Include: Home About Services Pricing Team Blog Single Post Contact Metform

108.00 zł

0/ 0

1

Dikan - Creative Business Studio Elementor Template Kit

Introduction Dikan – Creative Business Studio Elementor Template Kit is a creative, modern, clean, and user-friendly design for the Business Studio. It includes stunning, powerful, and unique templates that are perfect for promoting your business to your users and valuable clients. Dikan – Templates Pages Home Page About Page Services Page Service Details Page Portfolio Page Team Page FAQ Page Blog Page Blog-single Page Contact Page 404 Page Sections Header Section Footer Section Hero Section Page Title Section Feature Section About Section Counter Section Services Section Portfolio Section Team Section Brand-logos Section Testimonial Section FAQ Section Blog Section CTA Section Contact Form Section Dikan

130.50 zł

0/ 0

0