Podstawowa inwentaryzacja - zarządzanie zapasami i faktura

Podstawowe zapasy - prosta i ładnie zaprojektowana aplikacja do zarządzania magazynem i zapasami. Ładnie zaprojektowany i bezpieczny kod. DOSTOSOWANIE: Jeśli potrzebujesz niestandardowej funkcji lub masz jakieś zapytanie. Proszę napisz do mnie poprzez mój profil envato. Odpowiem wkrótce! Demo URL: Basic Inventory Admin: email: [email protected], hasło: 123456 Użytkownik: email: [email protected], hasło: 123456 =================== ================================= Istnieją dwie zaawansowane wersje tego ekwipunku DZIENNIK BIZNESOWY za jedyne 59 USD Ta aplikacja z dużą ilością bardziej przydatne funkcje i opcje. Sprawdź to przed podjęciem decyzji. Kluczowe cechy - Pełne zarządzanie invenotry - Zarządzanie potencjalnymi klientami - Zarządzanie zdarzeniami - Podstawowa księgowość - Zarządzanie fakturami

Zobacz również

Perfex - potężny CRM typu open source

Perfex CRM to kompletne oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami, które doskonale pasuje do prawie każdej firmy, freelancera lub wielu innych zastosowań. Dzięki czystemu i nowoczesnemu designowi Perfex CRM może pomóc Ci wyglądać bardziej profesjonalnie dla klientów i jednocześnie poprawić wydajność firmy. Zarządzanie klientami jest ważne, a Perfex CRM pomaga na kilka sposobów: Zarządzaj projektami i wystawiaj im faktury dzięki zaawansowanej funkcji zarządzania projektami. Połącz zadania z wieloma funkcjami Perfex CRM i zachowaj porządek. Twórz profesjonalne, świetnie wyglądające szacunki i faktury. Potężny system wsparcia z możliwością automatycznego importowania biletów. Śledź czas spędzony na zadaniach i rozliczaj klientów. Możliwość przypisania wielu członków personelu

221.63 zł

4.91/ 1070

14145

Freelance Cockpit 3 - Zarządzanie projektami i CRM

Kluczowe funkcje Pulpit nawigacyjny Pomocny przegląd otwartych projektów, otwartych faktur, otrzymanych i zaległych płatności, otwartych zadań, wiadomości i wydarzeń. Zarządzanie projektami Twórz i zarządzaj wszystkimi swoimi projektami. Zadania projektu Możesz dodawać zadania do dowolnego projektu. Zarządzanie potencjalnymi klientami Twórz i zarządzaj wszystkimi potencjalnymi klientami, a nawet importuj potencjalnych klientów za pomocą pliku .csv. Zadania klienta Możesz umożliwić klientom tworzenie zadań. Timery zadań Każdy agent może śledzić swój czas spędzony na zadaniach, a każde zadanie ma dedykowany grafik. Grafiki zadań Każde zadanie ma swój własny grafik. Kamienie milowe projektu Kamienie milowe pomogą ci zgrupować swoje zadania razem. Bilety pomocy technicznej Pozwól swoim klientom otwierać bilety, aby śledzić

93.91 zł

4.61/ 913

7063

Logowanie PHP i zarządzanie użytkownikami

Wydano wersję 4.1.4 - 2 kwietnia 2019 r. Sprawdź dziennik zmian poniżej, aby dowiedzieć się, co nowego w tej wersji. Opis Logowanie i zarządzanie użytkownikami PHP to skrypt logowania PHP oparty na MySQL, kolejny wysokiej jakości skrypt zaprojektowany i stworzony przez Jigowatt wyłącznie dla CodeCanyon. Kupując i integrując ten skrypt z istniejącą witryną, możesz utworzyć prywatny obszar użytkownika, w którym osoby odwiedzające Twoją witrynę muszą być zalogowane, aby wyświetlić zawartość strony. Posiada zmienne poziomy użytkownika za pośrednictwem Panelu sterowania, na wypadek gdyby Twoja witryna wymagała różnych poziomów bezpieczeństwa strony wśród wielu innych przydatnych funkcji! Prezentacja na żywo Można wyświetlić prezentację zarówno głównej instalacji, jak i panelu administracyjnego. Zaloguj się z adminem: admin Główne cechy Pan kontrolny

105.18 zł

4.25/ 651

4720

Ostatnio oglądane

iMagic - responsywny, uniwersalny motyw Joomla

Z przyjemnością przedstawiamy nasz nowy szablon iMagic Height. Ten szablon jest naszą nową edycją i jest jednym z najlepszych lekkich i bogatych w funkcje responsywnych szablonów biznesowych dla Joomla. Tworzenie szablonów Joomla i sterowanie nimi dla Ciebie i Twojej witryny jest tak łatwe. iMagic Theme sprawi, że tworzenie witryn będzie znacznie łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Ten szablon jest gotowy do użycia w branżach, szkołach, szpitalach, korporacjach, podróżach, modzie, biżuterii i każdym biznesie itp. Jest to jeden z najlepszych szablonów osobistych portfeli, agencji kreatywnych, firm korporacyjnych i pracowników zewnętrznych. Funkcje szablonu? Układ pełny i zapakowany? Kreator układów? Wielofunkcyjne przydatne odmiany? Suwak zmiany jednostki responsywnej? Mega Mężczyźni

180.31 zł

4.27/ 11

120

Zestaw interfejsu użytkownika do zamawiania i dostawy żywności 17 Szkic - szablon PSD

Zestaw interfejsu użytkownika do zamawiania i dostawy żywności Zestaw interfejsu użytkownika do zamawiania i dostawy żywności przeznaczony dla marek i projektantów. Pakiet zawiera 17 plików PSD i plików szkicu. Idealne narzędzie do tworzenia aplikacji do zamawiania i dostarczania żywności. Zestaw zawiera: 17 plików PSD + pliki szkiców Ponad 100 elementów interfejsu użytkownika: 17 plików PSD + pliki szkiców iPhone 6 Rozmiar ekranu (750 × 1334) Doskonały piksel Wyłącznie zaprojektowany w Photoshopie i szkicu Dobrze zorganizowane Wszystkie kształty są wektorowe i w 100% konfigurowalne Proszę pamiętaj, że wszystkie zdjęcia użyte w tym szablonie służą wyłącznie do celów demonstracyjnych, które nie są dołączone do szablonu. Jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się ze mną. Oto mój adres e-mail: [email protected] Proszę nie fałszować

41.32 zł

0/ 1

137