Opis SCRUD to potężna aplikacja, która pozwala na stworzenie strony zaplecza z pełną funkcjonalnością crud (tworzenie, czytanie, aktualizacja, usuwanie) w mniej niż minutę bez pisania ani jednego wiersza kodu. Używasz menu konfiguracyjnego do konfiguracji tabeli, będziesz witryną zaplecza z pełną funkcjonalnością w menu przeglądarki. Szybki start 1) przejdź do strony Menedżera tabel, aby utworzyć tabelę. 2) przejdź do strony Menedżera uprawnień, aby ustawić dla tabeli uprawnienia „Odczyt i zapis i konfiguracja”. 3) przejdź do strony głównej i kliknij przycisk konfiguracji, aby uzyskać dostęp do strony konfiguracji (lub menu konfiguracji). 4) Na stronie konfiguracji dodaj pola tabeli do formularza (dodaj / edytuj formularz) i skonfiguruj typ pola (pole tekstowe, pole wyboru, edytor…). Dołącz do następnej konfiguracji
Perfex CRM to kompletne oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami, które doskonale pasuje do prawie każdej firmy, freelancera lub wielu innych zastosowań. Dzięki czystemu i nowoczesnemu designowi Perfex CRM może pomóc Ci wyglądać bardziej profesjonalnie dla klientów i jednocześnie poprawić wydajność firmy. Zarządzanie klientami jest ważne, a Perfex CRM pomaga na kilka sposobów: Zarządzaj projektami i wystawiaj im faktury dzięki zaawansowanej funkcji zarządzania projektami. Połącz zadania z wieloma funkcjami Perfex CRM i zachowaj porządek. Twórz profesjonalne, świetnie wyglądające szacunki i faktury. Potężny system wsparcia z możliwością automatycznego importowania biletów. Śledź czas spędzony na zadaniach i rozliczaj klientów. Możliwość przypisania wielu członków personelu
4.91/ 1070
14145
Kluczowe funkcje Pulpit nawigacyjny Pomocny przegląd otwartych projektów, otwartych faktur, otrzymanych i zaległych płatności, otwartych zadań, wiadomości i wydarzeń. Zarządzanie projektami Twórz i zarządzaj wszystkimi swoimi projektami. Zadania projektu Możesz dodawać zadania do dowolnego projektu. Zarządzanie potencjalnymi klientami Twórz i zarządzaj wszystkimi potencjalnymi klientami, a nawet importuj potencjalnych klientów za pomocą pliku .csv. Zadania klienta Możesz umożliwić klientom tworzenie zadań. Timery zadań Każdy agent może śledzić swój czas spędzony na zadaniach, a każde zadanie ma dedykowany grafik. Grafiki zadań Każde zadanie ma swój własny grafik. Kamienie milowe projektu Kamienie milowe pomogą ci zgrupować swoje zadania razem. Bilety pomocy technicznej Pozwól swoim klientom otwierać bilety, aby śledzić
4.61/ 913
7063
Wydano wersję 4.1.4 - 2 kwietnia 2019 r. Sprawdź dziennik zmian poniżej, aby dowiedzieć się, co nowego w tej wersji. Opis Logowanie i zarządzanie użytkownikami PHP to skrypt logowania PHP oparty na MySQL, kolejny wysokiej jakości skrypt zaprojektowany i stworzony przez Jigowatt wyłącznie dla CodeCanyon. Kupując i integrując ten skrypt z istniejącą witryną, możesz utworzyć prywatny obszar użytkownika, w którym osoby odwiedzające Twoją witrynę muszą być zalogowane, aby wyświetlić zawartość strony. Posiada zmienne poziomy użytkownika za pośrednictwem Panelu sterowania, na wypadek gdyby Twoja witryna wymagała różnych poziomów bezpieczeństwa strony wśród wielu innych przydatnych funkcji! Prezentacja na żywo Można wyświetlić prezentację zarówno głównej instalacji, jak i panelu administracyjnego. Zaloguj się z adminem: admin Główne cechy Pan kontrolny
4.25/ 651
4720
Modalbox jest podobny do lightboksa, ale ma prostszy i bardziej znany efekt: ramka przesuwa się od góry ekranu strony. Możesz umieścić dowolny rodzaj treści, nawet flash. Wykorzystuje Prototype do pracy w różnych przeglądarkach, a Scriptaculous do osiągania efektów.
4/ 9
50
Skrypt to złożone rozwiązanie paska bocznego jQuery idealne rozwiązanie dla urządzeń mobilnych. Dwa efekty do pokazania menu - Slajd i Paski boczne Konfigurowalne za pomocą WordPress i innych przyjaznych dla CMS-ów ikon. Prosta struktura menu. Łatwa zmiana wyglądu za pomocą CSS.
4.33/ 3
56
Backup Manager dla MailWizz EMA To rozszerzenie umożliwia tworzenie kopii zapasowych jednym kliknięciem i zaplanowane kopie zapasowe dla aplikacji napędzanej MailWizz EMA! Ponieważ MailWizz EMA jest w ciągłym i aktywnym rozwoju, regularnie wypuszczając nową wersję, tworzenie kopii zapasowych danych przed aktualizacją zawsze jest trudne i czasochłonne. To rozszerzenie ma na celu złagodzenie tego i sprawienie, aby cały proces aktualizacji i tworzenia kopii zapasowych był łatwiejszy i szybszy, jeśli do tej pory proces tworzenia kopii zapasowej zajął Ci godziny, teraz zajmuje to tylko sekundy! CECHY - Kopia zapasowa za jednym kliknięciem - Zaplanuj tworzenie kopii zapasowych (tj .: tworzenie kopii zapasowych raz dziennie, raz na 2 dni, raz na 10 dni itp.) - Wybierz liczbę kopii zapasowych, które chcesz zachować (tj. Zachowaj tylko 10 najnowszych kopii zapasowych) - System powiadomień ( powiadom e-mailem, kiedy ba
4.54/ 24
565