Multi Hospital - Najlepszy system zarządzania szpitalem (aplikacja SaaS)

Multi Hospital to oprogramowanie do zarządzania szpitalem, które jest faktycznie używane do zarządzania jednym lub wieloma szpitalami, ośrodkami diagnostycznymi, klinikami i domami opieki. Ten system zarządzania szpitalami to internetowe oprogramowanie do zarządzania pacjentami, spotkań i harmonogramów, umożliwiające uzyskanie wizyty w szpitalu i wizyty u lekarza online bardzo łatwo przez Internet. To oprogramowanie do zarządzania szpitalem jest oparte na PHP z Codeigniter Framework. Ten system szpitalny jest w 100% przyjazny dla użytkownika i czysty kod. Ten system Multi Hospital może łatwo przyjmować wizyty pacjentów online i możesz zarządzać jedną lub wieloma organizacjami opieki zdrowotnej . http://multihospitalnew.bdtask.com/login http://multihospitalnew.bdtask.com/demo3/ http: // multihospitalnew

Zobacz również

Perfex - potężny CRM typu open source

Perfex CRM to kompletne oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami, które doskonale pasuje do prawie każdej firmy, freelancera lub wielu innych zastosowań. Dzięki czystemu i nowoczesnemu designowi Perfex CRM może pomóc Ci wyglądać bardziej profesjonalnie dla klientów i jednocześnie poprawić wydajność firmy. Zarządzanie klientami jest ważne, a Perfex CRM pomaga na kilka sposobów: Zarządzaj projektami i wystawiaj im faktury dzięki zaawansowanej funkcji zarządzania projektami. Połącz zadania z wieloma funkcjami Perfex CRM i zachowaj porządek. Twórz profesjonalne, świetnie wyglądające szacunki i faktury. Potężny system wsparcia z możliwością automatycznego importowania biletów. Śledź czas spędzony na zadaniach i rozliczaj klientów. Możliwość przypisania wielu członków personelu

216.54 zł

4.91/ 1070

14145

Freelance Cockpit 3 - Zarządzanie projektami i CRM

Kluczowe funkcje Pulpit nawigacyjny Pomocny przegląd otwartych projektów, otwartych faktur, otrzymanych i zaległych płatności, otwartych zadań, wiadomości i wydarzeń. Zarządzanie projektami Twórz i zarządzaj wszystkimi swoimi projektami. Zadania projektu Możesz dodawać zadania do dowolnego projektu. Zarządzanie potencjalnymi klientami Twórz i zarządzaj wszystkimi potencjalnymi klientami, a nawet importuj potencjalnych klientów za pomocą pliku .csv. Zadania klienta Możesz umożliwić klientom tworzenie zadań. Timery zadań Każdy agent może śledzić swój czas spędzony na zadaniach, a każde zadanie ma dedykowany grafik. Grafiki zadań Każde zadanie ma swój własny grafik. Kamienie milowe projektu Kamienie milowe pomogą ci zgrupować swoje zadania razem. Bilety pomocy technicznej Pozwól swoim klientom otwierać bilety, aby śledzić

91.76 zł

4.61/ 913

7063

Logowanie PHP i zarządzanie użytkownikami

Wydano wersję 4.1.4 - 2 kwietnia 2019 r. Sprawdź dziennik zmian poniżej, aby dowiedzieć się, co nowego w tej wersji. Opis Logowanie i zarządzanie użytkownikami PHP to skrypt logowania PHP oparty na MySQL, kolejny wysokiej jakości skrypt zaprojektowany i stworzony przez Jigowatt wyłącznie dla CodeCanyon. Kupując i integrując ten skrypt z istniejącą witryną, możesz utworzyć prywatny obszar użytkownika, w którym osoby odwiedzające Twoją witrynę muszą być zalogowane, aby wyświetlić zawartość strony. Posiada zmienne poziomy użytkownika za pośrednictwem Panelu sterowania, na wypadek gdyby Twoja witryna wymagała różnych poziomów bezpieczeństwa strony wśród wielu innych przydatnych funkcji! Prezentacja na żywo Można wyświetlić prezentację zarówno głównej instalacji, jak i panelu administracyjnego. Zaloguj się z adminem: admin Główne cechy Pan kontrolny

102.77 zł

4.25/ 651

4720

Ostatnio oglądane

Etykieta produktu / Najlepsze etykiety 1.5

Moduł Najlepsze etykiety to narzędzie do łatwej instalacji naklejek (etykiet) do produktu na stronie internetowej. Etykiety są umieszczane u góry głównego obrazu produktu (na liście produktów i opisie produktu). Ta wersja obsługuje trzy rodzaje naklejek: „Nowy produkt”, „Bestseller”, „Etykiety sprzedaży”. Moduł ma funkcjonalne, dostępne i szerokie ustawienia niestandardowe. Wymagania Magento wer. 1.6.0.0 i nowsze Funkcje podstawowe • Włącz automatyczne generowanie naklejek za pomocą standardowego harmonogramu Cron. • Ręczna instalacja naklejek dla wszystkich rodzajów produktów. • Możliwość jednoczesnej pracy w trybie automatycznym i ręcznym (patrz szczegóły poniżej). • Możliwość ustawiania własnych zdjęć naklejek za pomocą panelu administracyjnego i wszelkiej możliwej personalizacji (poz

80.74 zł

0/ 1

17

Story Saver na Instagram

Insta Story Saver pro - Instagram Story Downloader pozwala zapisywać zdjęcia i filmy z historii insta. Logując się do Story Saver, który automatycznie pobiera zdjęcia i filmy, możesz zapisywać na swoim urządzeniu, publikować posty na Instagramie. Aplikacja demonstracyjna: - https://www.dropbox.com/s/815pdmctg33nw8e/story-saver-v2.apk?dl=0 Jak używać: 1. Zaloguj się na Instagramie. 2. Zobacz historie ze swojego profilu. 3. Zapisz je na swoim urządzeniu. Cechy: 1- Łatwy w użyciu. 2- Bezpieczny i lekki. 3- Obejrzyj wideo i zapisz je, jeśli chcesz.

143.14 zł

4.33/ 6

29

Wózek

Koszyk to stylowy i nowoczesny szablon e-commerce, który jest specjalnie skierowany na rynek koszulek. Ma on na celu osiągnięcie równowagi między bałaganem i umożliwieniem twoim produktom maksymalnej przestrzeni na półkach. Typografia i gradienty pomagają w osiągnięciu tego, co jest klasyczne i nowoczesne, ale nie jest niepożądane. Będę kodować to w szablonie wordpress / magneto (zależy od mojego programisty), ale jeśli jesteś kimś, kto chce założyć sklep internetowy, powiedz mi, co Twoim zdaniem powinienem zmienić lub dodać w pełnej wersji! Dzięki

36.70 zł

4.5/ 20

133