W pełni funkcjonalny system zarządzania użytkownikami z sześcioma opcjami płatności, w tym cyklicznymi płatnościami / subskrypcjami. Aktualizacja 28. 2019. Przed aktualizacją postępuj zgodnie z instrukcjami instalacji. Aby uaktualnić, rozpakuj i zastąp istniejące pliki. Dodano zgodność z Stripe PCI Możliwość rejestrowania ręcznych rekordów transakcji podczas przypisywania członkostwa użytkownika. Wszystkie znane błędy zostały naprawione Aktualizacja 16. kwietnia 2019. Przed aktualizacją postępuj zgodnie z instrukcjami instalacji. Wymaganie minimu dla imienia / nazwiska wynosi teraz 2 znaki Wszystkie znane błędy zostały naprawione Aktualizacja 06. Grudzień 2018. Przed aktualizacją postępuj zgodnie z instrukcjami instalacji. Zaktualizowana biblioteka PDF Wszystkie znane błędy zostały naprawione Aktualizacja 01. Październik 2018. Przed aktualizacją postępuj zgodnie z instrukcjami instalacji. Dodano pole wyboru GDRP Zgodność z PHP v7.2
Perfex CRM to kompletne oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami, które doskonale pasuje do prawie każdej firmy, freelancera lub wielu innych zastosowań. Dzięki czystemu i nowoczesnemu designowi Perfex CRM może pomóc Ci wyglądać bardziej profesjonalnie dla klientów i jednocześnie poprawić wydajność firmy. Zarządzanie klientami jest ważne, a Perfex CRM pomaga na kilka sposobów: Zarządzaj projektami i wystawiaj im faktury dzięki zaawansowanej funkcji zarządzania projektami. Połącz zadania z wieloma funkcjami Perfex CRM i zachowaj porządek. Twórz profesjonalne, świetnie wyglądające szacunki i faktury. Potężny system wsparcia z możliwością automatycznego importowania biletów. Śledź czas spędzony na zadaniach i rozliczaj klientów. Możliwość przypisania wielu członków personelu
4.91/ 1070
14145
Kluczowe funkcje Pulpit nawigacyjny Pomocny przegląd otwartych projektów, otwartych faktur, otrzymanych i zaległych płatności, otwartych zadań, wiadomości i wydarzeń. Zarządzanie projektami Twórz i zarządzaj wszystkimi swoimi projektami. Zadania projektu Możesz dodawać zadania do dowolnego projektu. Zarządzanie potencjalnymi klientami Twórz i zarządzaj wszystkimi potencjalnymi klientami, a nawet importuj potencjalnych klientów za pomocą pliku .csv. Zadania klienta Możesz umożliwić klientom tworzenie zadań. Timery zadań Każdy agent może śledzić swój czas spędzony na zadaniach, a każde zadanie ma dedykowany grafik. Grafiki zadań Każde zadanie ma swój własny grafik. Kamienie milowe projektu Kamienie milowe pomogą ci zgrupować swoje zadania razem. Bilety pomocy technicznej Pozwól swoim klientom otwierać bilety, aby śledzić
4.61/ 913
7063
Wydano wersję 4.1.4 - 2 kwietnia 2019 r. Sprawdź dziennik zmian poniżej, aby dowiedzieć się, co nowego w tej wersji. Opis Logowanie i zarządzanie użytkownikami PHP to skrypt logowania PHP oparty na MySQL, kolejny wysokiej jakości skrypt zaprojektowany i stworzony przez Jigowatt wyłącznie dla CodeCanyon. Kupując i integrując ten skrypt z istniejącą witryną, możesz utworzyć prywatny obszar użytkownika, w którym osoby odwiedzające Twoją witrynę muszą być zalogowane, aby wyświetlić zawartość strony. Posiada zmienne poziomy użytkownika za pośrednictwem Panelu sterowania, na wypadek gdyby Twoja witryna wymagała różnych poziomów bezpieczeństwa strony wśród wielu innych przydatnych funkcji! Prezentacja na żywo Można wyświetlić prezentację zarówno głównej instalacji, jak i panelu administracyjnego. Zaloguj się z adminem: admin Główne cechy Pan kontrolny
4.25/ 651
4720
WORKSUITE - CRM i zarządzanie projektem Zachowaj wszystkie zadania swojego zespołu w jednym miejscu. Współpracuj i pracuj w czasie rzeczywistym, aby uzyskać realne wyniki. Worksuite: najskuteczniejszy i najprostszy sposób współpracy ze swoim zespołem. Wymagania serwera PHP> = 7.1.3 Rozszerzenie PHP OpenSSL Rozszerzenie PDO Rozszerzenie PHP Mbstring Rozszerzenie PHP GD Rozszerzenie PHP Informacje o pliku Rozszerzenie PHPBCath Rozszerzenie PHP Typ PHP Rozszerzenie Rozszerzenie PHP JSON Rozszerzenie PHP tokenu Rozszerzenie PHP XML Rozszerzenie PHP PHP Pobierz plik, aby sprawdzić wymagania aplikacji na serwerze 20 USD (USD) dodatkowo do instalacji. Funkcje Zarządzanie klientem Zarządzanie pracownikami Zarządzanie projektami Zarządzanie zadaniami Zarządzanie fakturami Pracownicy Czat Timer projektu Notatki osobiste Publikuj zawiadomienie dla zespołu Generuj raporty Wiele
4.94/ 132
1550
Struktura interfejsu użytkownika AdminDesigns to coś więcej niż typowy pulpit administracyjny. Zbudowany na Bootstrap 3 zawiera narzędzia potrzebne do udanej aplikacji internetowej kolejnego projektu. Ten motyw jest platformą, do której zostaną zastosowane dziesiątki aktualizacji. Szybko i ostrożnie przekształcając go we wszechstronny mega pakiet narzędzi programistycznych. Zawiera już niestandardowe narzędzia unikalne w ramach AdminDesigns, a także niezliczoną liczbę starannie dobranych i zoptymalizowanych wtyczek. W tym ekskluzywna wtyczka AdminPanels. Umożliwia natychmiastową zmianę widżetów, koloru, tytułu, pozycji i nie tylko! Wszystkie ustawienia są zapisywane i są zachowywane po odświeżeniu strony w lokalnej pamięci! Cieszymy się, że możemy odpowiedzieć naszym klientom, abyśmy mogli stworzyć jednego z nich
4.71/ 144
2188
HTML5 Banery w standardowych, popularnych rozmiarach: 300 × 250 336 × 280 728 × 90 160 × 600 300 × 600 Zoptymalizowane dla Google ADwords Bardzo łatwo wymienialna kolorystyka bannerów, logo, link, a także rozmiar i styl czcionki (czcionki Google). 24,0 kb na dysku w pliku ZIP. Hostuj pliki środowiska wykonawczego w Adobe CDN W pakiecie otrzymasz pliki w formacie PSD w celu łatwej zmiany logo, wszystko, co musisz zrobić, to zmienić obrazy w folderze na własne za pomocą wielowarstwowego pliku PSD. Dla Twojej wygody załączyliśmy szczegółowy instruktażowy film instruktażowy procesu.
3.67/ 3
154