Zarządzaj i utrzymuj zapasy swojej firmy, produktów, sprzedaży, zamówień, klientów i dostawców. Funkcje: Responsive Dashboard. Zarządzanie sprzedażą. Zarządzanie zamówieniami. Zarządzanie przedmiotami. Zarządzanie klientami. Zarządzanie dostawcami. Prezentacja na żywo: http://inventory.microcode.ws/ Użytkownik: admin, Hasło: admin
Perfex CRM to kompletne oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami, które doskonale pasuje do prawie każdej firmy, freelancera lub wielu innych zastosowań. Dzięki czystemu i nowoczesnemu designowi Perfex CRM może pomóc Ci wyglądać bardziej profesjonalnie dla klientów i jednocześnie poprawić wydajność firmy. Zarządzanie klientami jest ważne, a Perfex CRM pomaga na kilka sposobów: Zarządzaj projektami i wystawiaj im faktury dzięki zaawansowanej funkcji zarządzania projektami. Połącz zadania z wieloma funkcjami Perfex CRM i zachowaj porządek. Twórz profesjonalne, świetnie wyglądające szacunki i faktury. Potężny system wsparcia z możliwością automatycznego importowania biletów. Śledź czas spędzony na zadaniach i rozliczaj klientów. Możliwość przypisania wielu członków personelu
4.91/ 1070
14145
Kluczowe funkcje Pulpit nawigacyjny Pomocny przegląd otwartych projektów, otwartych faktur, otrzymanych i zaległych płatności, otwartych zadań, wiadomości i wydarzeń. Zarządzanie projektami Twórz i zarządzaj wszystkimi swoimi projektami. Zadania projektu Możesz dodawać zadania do dowolnego projektu. Zarządzanie potencjalnymi klientami Twórz i zarządzaj wszystkimi potencjalnymi klientami, a nawet importuj potencjalnych klientów za pomocą pliku .csv. Zadania klienta Możesz umożliwić klientom tworzenie zadań. Timery zadań Każdy agent może śledzić swój czas spędzony na zadaniach, a każde zadanie ma dedykowany grafik. Grafiki zadań Każde zadanie ma swój własny grafik. Kamienie milowe projektu Kamienie milowe pomogą ci zgrupować swoje zadania razem. Bilety pomocy technicznej Pozwól swoim klientom otwierać bilety, aby śledzić
4.61/ 913
7063
Wydano wersję 4.1.4 - 2 kwietnia 2019 r. Sprawdź dziennik zmian poniżej, aby dowiedzieć się, co nowego w tej wersji. Opis Logowanie i zarządzanie użytkownikami PHP to skrypt logowania PHP oparty na MySQL, kolejny wysokiej jakości skrypt zaprojektowany i stworzony przez Jigowatt wyłącznie dla CodeCanyon. Kupując i integrując ten skrypt z istniejącą witryną, możesz utworzyć prywatny obszar użytkownika, w którym osoby odwiedzające Twoją witrynę muszą być zalogowane, aby wyświetlić zawartość strony. Posiada zmienne poziomy użytkownika za pośrednictwem Panelu sterowania, na wypadek gdyby Twoja witryna wymagała różnych poziomów bezpieczeństwa strony wśród wielu innych przydatnych funkcji! Prezentacja na żywo Można wyświetlić prezentację zarówno głównej instalacji, jak i panelu administracyjnego. Zaloguj się z adminem: admin Główne cechy Pan kontrolny
4.25/ 651
4720
Opencart Export to Excel to rozszerzenie, które pozwala eksportować dane OpenCart do pliku Excel (* .xls). Obsługuje zarówno zarządzanie, jak i raportowanie sprzedaży w wygodnym i skutecznym rozwiązaniu. Możesz niestandardowo wybrać kolumnę danych i listę przed eksportem. Wszystkie dane do eksportu obejmują: Produkt, Kategoria, Producent, Klient, Zamówienie. CECHY Eksportuj dane do pliku Excel * .xls. Obsługuje prawie języki. Dostosuj dane do eksportu: według języka, według sklepu, według kolumny. Eksportuj wszystkie lub wybrane dane. Nie wymaga vQmod. Szczegółowy przewodnik instalacji. Łatwa instalacja. Łatwy w użyciu. DEMO Zapraszam do odwiedzenia naszej strony demonstracyjnej: Eksport pliku demonstracyjnego programu Excel: Produkt: https://docs.google.com/spr
0/ 0
14
Interfacer to biblioteka abstrakcyjna, która umożliwia łatwe tworzenie żądań HTTP do zewnętrznych interfejsów API sieci. Wykorzystuje bibliotekę cURL, aby płynnie i szybko pobierać i zwracać dane. Ponadto zwrócone dane można analizować w dowolnym z następujących formatów: XML, JSON, obiekt i tablica. Klasa dokłada wszelkich starań, aby automatycznie ustawiać prawidłowe nagłówki HTTP, parametry zapytań, opcje cURL lub format danych. Cokolwiek innego można łatwo zastosować ręcznie. Wreszcie pakiet zawiera wstępnie napisane klasy popularnych interfejsów API. Te interfejsy API obejmują: Twitter, WeGame (więcej w przyszłości, możesz dodać własne!).
3.83/ 6
54
Nowa wersja: V1.0 - 27 sierpnia - 2019 Wsparcie tych elementów jest obsługiwane przez obsługę UltimatePOS Advance Open sklep internetowy WooCommerce w kilka minut i synchronizuj go z aplikacją POS. Nie ma potrzeby ręcznej aktualizacji produktów w wielu aplikacjach (POS i sklep internetowy) Nie ma potrzeby ręcznej aktualizacji zapasów. Nie trzeba ręcznie aktualizować zamówień z WooCommerce do POS. Nie trzeba ręcznie dodawać / aktualizować kategorii w POS i sklepie internetowym. Kontroluj to wszystko za pomocą jednej aplikacji. Przed zakupem: Pamiętaj, że nie jest to samodzielna aplikacja, jest to „Opcjonalne” rozszerzenie UltimatePOS Advance. Ten moduł jest zgodny z modułem SaaS / Superadmin. UltimatePOS Advance jest jednym z wszystkich programów z: Stock lub Inventor
3.67/ 21
474