Skrócony przewodnik dla administratora Proszę dokładnie przeczytać przewodnik „Instalacja i aktualizacja”, jeśli aplikacja nie została jeszcze zainstalowana. Zaloguj się jako administrator strony, aby zorganizować system. Najpierw zaktualizuj Ustawienia systemowe i Ustawienia płatności z opcji Ustawienia menu po lewej stronie paska bocznego. Upewnij się również, że podałeś prawidłowy klucz API YouTube i ważny klucz API Vimeo w Ustawieniach systemu. Jeśli ustawienia zostały pomyślnie zaktualizowane, możesz przejść do opcji Kategorie z tego samego menu paska po lewej stronie i utworzyć Kategorie. Musisz dodać miasta w zależności od kraju przed utworzeniem listy. Po utworzeniu kategorii i miasta będzie można teraz tworzyć listy. Idź do Dodaj nową ofertę s
Perfex CRM to kompletne oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami, które doskonale pasuje do prawie każdej firmy, freelancera lub wielu innych zastosowań. Dzięki czystemu i nowoczesnemu designowi Perfex CRM może pomóc Ci wyglądać bardziej profesjonalnie dla klientów i jednocześnie poprawić wydajność firmy. Zarządzanie klientami jest ważne, a Perfex CRM pomaga na kilka sposobów: Zarządzaj projektami i wystawiaj im faktury dzięki zaawansowanej funkcji zarządzania projektami. Połącz zadania z wieloma funkcjami Perfex CRM i zachowaj porządek. Twórz profesjonalne, świetnie wyglądające szacunki i faktury. Potężny system wsparcia z możliwością automatycznego importowania biletów. Śledź czas spędzony na zadaniach i rozliczaj klientów. Możliwość przypisania wielu członków personelu
4.91/ 1070
14145
Kluczowe funkcje Pulpit nawigacyjny Pomocny przegląd otwartych projektów, otwartych faktur, otrzymanych i zaległych płatności, otwartych zadań, wiadomości i wydarzeń. Zarządzanie projektami Twórz i zarządzaj wszystkimi swoimi projektami. Zadania projektu Możesz dodawać zadania do dowolnego projektu. Zarządzanie potencjalnymi klientami Twórz i zarządzaj wszystkimi potencjalnymi klientami, a nawet importuj potencjalnych klientów za pomocą pliku .csv. Zadania klienta Możesz umożliwić klientom tworzenie zadań. Timery zadań Każdy agent może śledzić swój czas spędzony na zadaniach, a każde zadanie ma dedykowany grafik. Grafiki zadań Każde zadanie ma swój własny grafik. Kamienie milowe projektu Kamienie milowe pomogą ci zgrupować swoje zadania razem. Bilety pomocy technicznej Pozwól swoim klientom otwierać bilety, aby śledzić
4.61/ 913
7063
Wydano wersję 4.1.4 - 2 kwietnia 2019 r. Sprawdź dziennik zmian poniżej, aby dowiedzieć się, co nowego w tej wersji. Opis Logowanie i zarządzanie użytkownikami PHP to skrypt logowania PHP oparty na MySQL, kolejny wysokiej jakości skrypt zaprojektowany i stworzony przez Jigowatt wyłącznie dla CodeCanyon. Kupując i integrując ten skrypt z istniejącą witryną, możesz utworzyć prywatny obszar użytkownika, w którym osoby odwiedzające Twoją witrynę muszą być zalogowane, aby wyświetlić zawartość strony. Posiada zmienne poziomy użytkownika za pośrednictwem Panelu sterowania, na wypadek gdyby Twoja witryna wymagała różnych poziomów bezpieczeństwa strony wśród wielu innych przydatnych funkcji! Prezentacja na żywo Można wyświetlić prezentację zarówno głównej instalacji, jak i panelu administracyjnego. Zaloguj się z adminem: admin Główne cechy Pan kontrolny
4.25/ 651
4720
Ważne: Ta wtyczka jest dodatkiem wymagającym zainstalowania i aktywacji Bookly PRO. Zobacz stronę Bookly PRO w Codecanyon. Pozwól swoim klientom zarezerwować kilka usług na jedną wizytę dzięki dodatkowi Chain Appointments. Klienci będą mogli wybrać wiele usług od różnych usługodawców na pierwszym etapie procesu rezerwacji. Następnie system znajdzie przedziały czasowe, w których wszystkie usługi mogą być świadczone sekwencyjnie podczas jednej wizyty. Przeczytaj, jak skonfigurować i korzystać z dodatku Bookly Chain Appointments w naszej szczegółowej dokumentacji.
4.8/ 5
1069
Opis MonsterFile to system hostowania plików dla wielu użytkowników. MonsterFile umożliwia odwiedzającym przesyłanie dowolnych plików i udostępnianie ich znajomym. 1-kliknięcie powoduje przesłanie pliku, dzięki czemu jest bardzo przyjazny dla użytkowników, dzięki czemu możesz rozpocząć świetną obsługę online w kilka minut. Funkcje Przeglądaj pliki i foldery na serwerze Udostępniaj pliki i kompletne foldery publicznie za pomocą fajnych linków (np. Http://twojadomena.com/link/f5a720a1a) Krótkie linki przez bit.ly API Podgląd obrazów Przypisz foldery do użytkowników Rejestracja użytkownika Ustaw użytkownika Limit pamięci Wizualny pasek postępu przesyłania Administracja Backend Statystyki Usuń pliki i foldery Utwórz nowe foldery Utwórz użytkowników i administratorów Ustaw uprawnienia użytkowników F
4.57/ 67
324
ERP to nowoczesny i elastyczny system zarządzania dla małych firm. Jest rozwijany przez PHP i framework Codeigniter. Jest zaprojektowany i rozwija się dla myślących sklepów, małych firm, firm i wszelkiego rodzaju firm. Tutaj jest księgowość, zarządzanie, faktury, analiza użytkowników i danych. Logowanie do wersji demonstracyjnej: http: //saleserpnew.bdtask.com/Demo_saleserpv9/ Użytkownik: [email protected] Hasło: 123456 Główne cechy: Moduł zarządzania klientem Dostawa i zakup Moduł Moduł inwentaryzacji za jednym kliknięciem Moduł łatwego fakturowania Moduł finansowy Moduł zarządzania produktem Świeży i Dziennik zmian Clean Code: Data: 05.03.2019 * Dodano zezwolenie na rolę * Dodano poprzednią należność klienta podczas faktury * Dodano pełny system kont * 3 Rodzaje faktur
4.32/ 34
763