Repair Shop Manager to zaawansowane, wydajne, elastyczne i kompletne oprogramowanie do zarządzania dla warsztatów naprawczych. Posiada zaawansowane funkcje raportowania. Ty i Twoi klienci możecie śledzić status naprawy i faktury. Faktury można płacić online za pomocą PayPal. Branże obsługiwane przez Kierownika warsztatu naprawczego obejmują: Naprawy komputerów, Naprawy telefonów komórkowych, Konsultanci IT i MSP, Oprogramowanie do zarządzania franczyzami, Firmy serwisowe HVAC, Firmy hydrauliczne, Oprogramowanie wykonawców elektrycznych, Ogólne warsztaty naprawcze, Zegarmistrzowe sklepy, Nurkowanie / Nurkowanie , Sprzedaż / naprawa instrumentów muzycznych, Techniki naprawy urządzeń mobilnych, Naprawa samochodów, Małe naprawy silników, Sklepy z naprawami elektroniki, Ogólne naprawy Naprawa kluczowych funkcji: Zarządzanie klientem / klientem:
Perfex CRM to kompletne oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami, które doskonale pasuje do prawie każdej firmy, freelancera lub wielu innych zastosowań. Dzięki czystemu i nowoczesnemu designowi Perfex CRM może pomóc Ci wyglądać bardziej profesjonalnie dla klientów i jednocześnie poprawić wydajność firmy. Zarządzanie klientami jest ważne, a Perfex CRM pomaga na kilka sposobów: Zarządzaj projektami i wystawiaj im faktury dzięki zaawansowanej funkcji zarządzania projektami. Połącz zadania z wieloma funkcjami Perfex CRM i zachowaj porządek. Twórz profesjonalne, świetnie wyglądające szacunki i faktury. Potężny system wsparcia z możliwością automatycznego importowania biletów. Śledź czas spędzony na zadaniach i rozliczaj klientów. Możliwość przypisania wielu członków personelu
4.91/ 1070
14145
Kluczowe funkcje Pulpit nawigacyjny Pomocny przegląd otwartych projektów, otwartych faktur, otrzymanych i zaległych płatności, otwartych zadań, wiadomości i wydarzeń. Zarządzanie projektami Twórz i zarządzaj wszystkimi swoimi projektami. Zadania projektu Możesz dodawać zadania do dowolnego projektu. Zarządzanie potencjalnymi klientami Twórz i zarządzaj wszystkimi potencjalnymi klientami, a nawet importuj potencjalnych klientów za pomocą pliku .csv. Zadania klienta Możesz umożliwić klientom tworzenie zadań. Timery zadań Każdy agent może śledzić swój czas spędzony na zadaniach, a każde zadanie ma dedykowany grafik. Grafiki zadań Każde zadanie ma swój własny grafik. Kamienie milowe projektu Kamienie milowe pomogą ci zgrupować swoje zadania razem. Bilety pomocy technicznej Pozwól swoim klientom otwierać bilety, aby śledzić
4.61/ 913
7063
Wydano wersję 4.1.4 - 2 kwietnia 2019 r. Sprawdź dziennik zmian poniżej, aby dowiedzieć się, co nowego w tej wersji. Opis Logowanie i zarządzanie użytkownikami PHP to skrypt logowania PHP oparty na MySQL, kolejny wysokiej jakości skrypt zaprojektowany i stworzony przez Jigowatt wyłącznie dla CodeCanyon. Kupując i integrując ten skrypt z istniejącą witryną, możesz utworzyć prywatny obszar użytkownika, w którym osoby odwiedzające Twoją witrynę muszą być zalogowane, aby wyświetlić zawartość strony. Posiada zmienne poziomy użytkownika za pośrednictwem Panelu sterowania, na wypadek gdyby Twoja witryna wymagała różnych poziomów bezpieczeństwa strony wśród wielu innych przydatnych funkcji! Prezentacja na żywo Można wyświetlić prezentację zarówno głównej instalacji, jak i panelu administracyjnego. Zaloguj się z adminem: admin Główne cechy Pan kontrolny
4.25/ 651
4720
Wtyczka Buzzy Contact Form umożliwia utworzenie formularza kontaktowego w witrynie Buzzy. Panel administratora Poczta e-mail Demo: [email protected] Hasło: demoadmin Dokumentację można znaleźć na pobranym pliku archiwum. Funkcje zrzutu ekranu - Prosta funkcjonalna konstrukcja - Zaawansowana strona skrzynki odbiorczej dla panelu administracyjnego - W pełni zarządzalne kontakty - Ochrona Google reCAPTCHA - Nieograniczone prywatne foldery - Nieograniczona opcja działu - Łatwe wysyłanie nowych wiadomości e-mail do użytkowników - Opcja zapisywania kopii roboczej - Kopia wysłanej wiadomości kontaktowej na prywatny adres e-mail - Znacznie bardziej zaawansowane funkcje… Wymagania Skrypt Buzzy> = 1.3 http://codecanyon.net/item/buzzy-news-viral-lists-polls-and-videos/13300279 Aktualizacje v3.0.0 - Zgodność z Buzzy v3.0.0 v1.0.0 - JA
4.64/ 11
251
Easy Help Desk został zaprojektowany tak, aby obsługa klienta i wsparcie techniczne były jak najbardziej wydajne. Umożliwia pracownikom pomocy technicznej usprawnienie procesu wsparcia. Umożliwia także wyświetlanie historii wcześniejszych usług, inwentaryzacji i innych przydatnych informacji podczas pracy z dzwoniącym. Główne cechy Easy Help Desk są wskazane poniżej. Funkcje Interfejs przyjazny dla użytkownika Szybka implementacja Możliwość pełnego śledzenia Przypisywanie priorytetów Pomoc Kontrakt Wyszukiwanie pełnotekstowe Historia za jednym kliknięciem Pulpit zarządzania problemami i powiadomienia analityczne Szczegółowe raporty w celu poprawy wydajności usługi Aby Wykonaj funkcje poczty e-mail i czatu Sugestie i raporty o błędach Otwórz na wszelkie sugestie, zgłoś dowolne błąd lub sugestie. Versi
0/ 0
8
Jeśli napotkasz problem podczas próby przesłania pliku o dużym rozmiarze, zrób kopię pliku „.user.ini” i wklej go do katalogu głównego witryny. (httpdocs, www, ......) Omówienie Pobieranie cyfrowe PayPal to skrypt, który pozwala sprzedawać produkty cyfrowe bezpośrednio w Twojej witrynie. Za pomocą tego skryptu nie musisz instalować skomplikowanych koszyków i tworzyć ich projektu pasującego do Twojej witryny. Pobieranie cyfrowe PayPal to najprostszy i idealny sposób na dystrybucję produktów cyfrowych w celu pobrania i zarabiania na stronie. Informacje Podgląd prostej wersji AKTUALIZACJE Aktualizacja 1.4 - 2018-04-11 - Zaktualizowano do najnowszej wersji skrypty interfejsu API REST PayPal (2018). - Dodaj skrypty DataTables. - Naprawione błędy. - Dodaj role dla użytkowników. - Projekty konwertowane
0/ 1
82