Intelle POS z systemem zapasów

nazwa użytkownika: [email protected] hasło: super_user Zespół Intelle Hub Inc. dokłada wszelkich starań, aby zapewnić niesamowite wsparcie posprzedażowe. Jeśli znajdziesz błąd / problem, a nasz zespół nie będzie w stanie zapewnić ci właściwej naprawy, masz prawo do pełnego zwrotu pieniędzy. Intelle POS jest kontynuacją bardzo cenionego produktu Intelle Stock Manager. Ta wersja zawiera główny komponent o nazwie „POS (punkt sprzedaży). Idealny dla super sklepów i innych sklepów na całym świecie korzystających z punktów sprzedaży. Intelle POS to czysty i wydajny system zapewniający wszystko, czego potrzebujesz do płynnego prowadzenia sklepu. Począwszy od potężnego ekwipunku po nawet drukowanie kodów kreskowych.

Zobacz również

Perfex - potężny CRM typu open source

Perfex CRM to kompletne oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami, które doskonale pasuje do prawie każdej firmy, freelancera lub wielu innych zastosowań. Dzięki czystemu i nowoczesnemu designowi Perfex CRM może pomóc Ci wyglądać bardziej profesjonalnie dla klientów i jednocześnie poprawić wydajność firmy. Zarządzanie klientami jest ważne, a Perfex CRM pomaga na kilka sposobów: Zarządzaj projektami i wystawiaj im faktury dzięki zaawansowanej funkcji zarządzania projektami. Połącz zadania z wieloma funkcjami Perfex CRM i zachowaj porządek. Twórz profesjonalne, świetnie wyglądające szacunki i faktury. Potężny system wsparcia z możliwością automatycznego importowania biletów. Śledź czas spędzony na zadaniach i rozliczaj klientów. Możliwość przypisania wielu członków personelu

216.54 zł

4.91/ 1070

14145

Freelance Cockpit 3 - Zarządzanie projektami i CRM

Kluczowe funkcje Pulpit nawigacyjny Pomocny przegląd otwartych projektów, otwartych faktur, otrzymanych i zaległych płatności, otwartych zadań, wiadomości i wydarzeń. Zarządzanie projektami Twórz i zarządzaj wszystkimi swoimi projektami. Zadania projektu Możesz dodawać zadania do dowolnego projektu. Zarządzanie potencjalnymi klientami Twórz i zarządzaj wszystkimi potencjalnymi klientami, a nawet importuj potencjalnych klientów za pomocą pliku .csv. Zadania klienta Możesz umożliwić klientom tworzenie zadań. Timery zadań Każdy agent może śledzić swój czas spędzony na zadaniach, a każde zadanie ma dedykowany grafik. Grafiki zadań Każde zadanie ma swój własny grafik. Kamienie milowe projektu Kamienie milowe pomogą ci zgrupować swoje zadania razem. Bilety pomocy technicznej Pozwól swoim klientom otwierać bilety, aby śledzić

91.76 zł

4.61/ 913

7063

Logowanie PHP i zarządzanie użytkownikami

Wydano wersję 4.1.4 - 2 kwietnia 2019 r. Sprawdź dziennik zmian poniżej, aby dowiedzieć się, co nowego w tej wersji. Opis Logowanie i zarządzanie użytkownikami PHP to skrypt logowania PHP oparty na MySQL, kolejny wysokiej jakości skrypt zaprojektowany i stworzony przez Jigowatt wyłącznie dla CodeCanyon. Kupując i integrując ten skrypt z istniejącą witryną, możesz utworzyć prywatny obszar użytkownika, w którym osoby odwiedzające Twoją witrynę muszą być zalogowane, aby wyświetlić zawartość strony. Posiada zmienne poziomy użytkownika za pośrednictwem Panelu sterowania, na wypadek gdyby Twoja witryna wymagała różnych poziomów bezpieczeństwa strony wśród wielu innych przydatnych funkcji! Prezentacja na żywo Można wyświetlić prezentację zarówno głównej instalacji, jak i panelu administracyjnego. Zaloguj się z adminem: admin Główne cechy Pan kontrolny

102.77 zł

4.25/ 651

4720

Ostatnio oglądane

Expense Manager

Basic Expense Manager (Codeigniter) A simple but powerful PHP script to manage your expenses with multi-user level and permission. Our expense management system designed to help individual or business budget, track and possibly control your expenses. It supports tracking of both your expenses and income. This expense management system provides an integrated set of features to help you to manage your expenses and cash flow. It provides the ability to group your income/expenses into categories and lets you set a budget and track expenses in the category. Feature List Manage Expense Manage Income Manage Expense Category Manage Income Category Filter by date range Sorting & Pagination Support Multi-user level to Manage the system

51.38 zł

0/ 2

46

Szablon EPI CoreUI dla PHPMaker 2018

Szablon EPI CoreUI dla PHPMaker 2018 to w pełni zastępujący szablon niestandardowy dla PHPMaker 2018. Wykorzystując moc Bootstrap 4 i ulepszenia interfejsu CoreUI, jest to nasz najbardziej ambitny szablon! Jest to dynamiczny, żywy szablon, który będzie aktualizowany wraz z aktualizacją CoreUI, a Bootstrap 4 przejdzie do ostatecznej wersji. Obecnie w szablonie jest kilka zastąpień, które mają na celu naprawienie problemów w oryginalnych bibliotekach. W miarę ich aktualizowania zmienia się również ten szablon. Aktywnie go rozwijamy i będziemy go jeszcze bardziej rozszerzać w nadchodzących miesiącach. Dziękuję za opinię, jak zawsze! Dziennik zmian (używając naszych dołączonych funkcji Osi czasu) tutaj! Cechy: Nowość: Napraw menu rozwijane przycisku dla krótkich stolików Nowość: Użyj idealnego paska przewijania dla

311.97 zł

5/ 4

73