Smart Timesheet to przyjazny dla użytkownika i intuicyjny system, który zapewnia płynną integrację podstawowych funkcji związanych z czasem i frekwencją, zarządzanie pracownikami, zarządzanie urlopami, planowanie, śledzenie czasu, rozwiązanie do zarządzania czasem i wiele innych. Lista funkcji Zarządzanie pracownikami (HRIS) Zarządzanie czasem i frekwencją Monitorowanie obecności w czasie rzeczywistym Planowanie Zarządzanie urlopami Raportowanie i analityka Menedżer wielu firm i samoobsługa pracowników Nieograniczona liczba pracowników i kont Rola użytkownika i system uprawnień użytkownika Pobierz gotowy, Import / Eksport Firmy, działy , Stanowiska pracy i więcej Obsługa responsywnych interfejsów na komputery stacjonarne, tablety i urządzenia mobilne Pełna personalizacja Bezpłatne dożywotnie aktualizacje D
Perfex CRM to kompletne oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami, które doskonale pasuje do prawie każdej firmy, freelancera lub wielu innych zastosowań. Dzięki czystemu i nowoczesnemu designowi Perfex CRM może pomóc Ci wyglądać bardziej profesjonalnie dla klientów i jednocześnie poprawić wydajność firmy. Zarządzanie klientami jest ważne, a Perfex CRM pomaga na kilka sposobów: Zarządzaj projektami i wystawiaj im faktury dzięki zaawansowanej funkcji zarządzania projektami. Połącz zadania z wieloma funkcjami Perfex CRM i zachowaj porządek. Twórz profesjonalne, świetnie wyglądające szacunki i faktury. Potężny system wsparcia z możliwością automatycznego importowania biletów. Śledź czas spędzony na zadaniach i rozliczaj klientów. Możliwość przypisania wielu członków personelu
4.91/ 1070
14145
Kluczowe funkcje Pulpit nawigacyjny Pomocny przegląd otwartych projektów, otwartych faktur, otrzymanych i zaległych płatności, otwartych zadań, wiadomości i wydarzeń. Zarządzanie projektami Twórz i zarządzaj wszystkimi swoimi projektami. Zadania projektu Możesz dodawać zadania do dowolnego projektu. Zarządzanie potencjalnymi klientami Twórz i zarządzaj wszystkimi potencjalnymi klientami, a nawet importuj potencjalnych klientów za pomocą pliku .csv. Zadania klienta Możesz umożliwić klientom tworzenie zadań. Timery zadań Każdy agent może śledzić swój czas spędzony na zadaniach, a każde zadanie ma dedykowany grafik. Grafiki zadań Każde zadanie ma swój własny grafik. Kamienie milowe projektu Kamienie milowe pomogą ci zgrupować swoje zadania razem. Bilety pomocy technicznej Pozwól swoim klientom otwierać bilety, aby śledzić
4.61/ 913
7063
Wydano wersję 4.1.4 - 2 kwietnia 2019 r. Sprawdź dziennik zmian poniżej, aby dowiedzieć się, co nowego w tej wersji. Opis Logowanie i zarządzanie użytkownikami PHP to skrypt logowania PHP oparty na MySQL, kolejny wysokiej jakości skrypt zaprojektowany i stworzony przez Jigowatt wyłącznie dla CodeCanyon. Kupując i integrując ten skrypt z istniejącą witryną, możesz utworzyć prywatny obszar użytkownika, w którym osoby odwiedzające Twoją witrynę muszą być zalogowane, aby wyświetlić zawartość strony. Posiada zmienne poziomy użytkownika za pośrednictwem Panelu sterowania, na wypadek gdyby Twoja witryna wymagała różnych poziomów bezpieczeństwa strony wśród wielu innych przydatnych funkcji! Prezentacja na żywo Można wyświetlić prezentację zarówno głównej instalacji, jak i panelu administracyjnego. Zaloguj się z adminem: admin Główne cechy Pan kontrolny
4.25/ 651
4720
Motyw Fiza jest nowoczesnym i profesjonalnym usługowym motywem biznesowym Drupal z całkowicie responsywnym designem i formularzem WWW popup popup. Motyw Fiza odpowiedni dla profesjonalnych usług biznesowych, rynku akcji, finansów, biznesu, korporacji, doradztwa, również dla każdej firmy. Ma zorientowany na cel projekt i jest odpowiedni dla użytkowników o zerowych umiejętnościach programistycznych, a także dla zaawansowanych programistów. Motyw ma własny, bardzo wydajny panel sterowania motywami z wieloma przydatnymi opcjami i narzędziami do zarządzania witryną: Konstruktor bloków, SliderLayer, Dostosuj itp. Fiza Theme jest zbudowany w Gavias Block Builder, niesamowitym drag and dop builderze pozwala zbudować profesjonalny blok za pomocą kilku prostych kliknięć. Ponadto, przy zintegrowanych ponad 32 widgetach, cd
4.83/ 6
77
Aplikacja mobilna Job Portal z portalem internetowym Aplikacja Portal ofert pomaga w znalezieniu najbardziej odpowiednich ofert pracy z absolutną łatwością nawet w ruchu. Zrób kolejny wielki krok w karierze dzięki prostemu procesowi rejestracji za pomocą aplikacji portalu Job. Ta aplikacja do wyszukiwania ofert pracy zapewnia: Rekomendacje ofert pracy oparte na profilu Bezproblemowe wyszukiwanie pracy E-maile rekrutera Alerty ofert Powiadomienia o nowych ofertach pracy pasujących do profilu portalu pracy Informacje o rekrutujących przeglądających Twój profil. Dziękujemy za obejrzenie tej aplikacji. Jeśli masz pytania, które wykraczają poza zakres tego pliku pomocy, wyślij wiadomość e-mail za pośrednictwem mojego formularza kontaktowego Strona użytkownika tutaj. Dziękuję bardzo! Wypróbuj nasze demo administratora - http://kamleshyadav.in/job_portal/admi
2.86/ 7
110
Informacje o Kraft to czysty i ostry motyw tumblr z ponad 50 opcjami dostosowywania, wszystkie kolory widoczne w podglądzie na żywo można dostosować. Kraft jest responsywny, więc sprawdź podgląd na telefonie lub tablecie! Kluczowe funkcje Elastyczny układ Nieskończone przewijanie Portret boczny i opcja przesyłania w tle Ponad 50 opcji dostosowywania Dostosowanie kolumn wraz z rozmiarem ekranu Obsługa wszystkich typów postów Dyskusja Komentarze Kanał społecznościowy (Twitter i Instagram) Ikony społecznościowe (wszystkie 15 głównych sieci społecznościowych) Google Analytics Lista opcji Wsparcie Jeśli masz jakiekolwiek problemy z naszymi motywami, napisz do nas. W większości przypadków odpowiemy w ciągu 24 godzin. Możesz pomóc nam przyspieszyć ten proces, dołączając nazwę motywu, link do b
0/ 2
38