goIntranet v1.12 - Zorganizuj swoich pracowników

Jak uzyskać goIntranet za darmo. Możesz pomóc goIntranet i uzyskać aplikację za darmo. Powinieneś przetłumaczyć goIntranet na jeden z poniższych języków: Japan Korean Twoja opcja Po prostu daj mi znać. Wyślę ci pliki do tłumaczenia. Następnie otrzymasz bezpłatną wersję goIntranet. Dobrze udokumentowany produkt! Who's Who Twoi pracownicy poznają się na podstawie katalogu Who's Who, gdzie znajdą dane kontaktowe, stanowisko i lokalizację dowolnej osoby w firmie. Who's Who pokazuje również urodziny współpracowników i kadencję w firmie. Opuszczanie raportów Prośba i harmonogram urlopów pracowniczych, dzień wolny itp. Mózg Masz pomysł? Pracownicy mogą dzielić się swoimi pomysłami na dowolny temat z publicznie lub prywatnie. Aktualizacja wiadomości y

Zobacz również

Perfex - potężny CRM typu open source

Perfex CRM to kompletne oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami, które doskonale pasuje do prawie każdej firmy, freelancera lub wielu innych zastosowań. Dzięki czystemu i nowoczesnemu designowi Perfex CRM może pomóc Ci wyglądać bardziej profesjonalnie dla klientów i jednocześnie poprawić wydajność firmy. Zarządzanie klientami jest ważne, a Perfex CRM pomaga na kilka sposobów: Zarządzaj projektami i wystawiaj im faktury dzięki zaawansowanej funkcji zarządzania projektami. Połącz zadania z wieloma funkcjami Perfex CRM i zachowaj porządek. Twórz profesjonalne, świetnie wyglądające szacunki i faktury. Potężny system wsparcia z możliwością automatycznego importowania biletów. Śledź czas spędzony na zadaniach i rozliczaj klientów. Możliwość przypisania wielu członków personelu

265.50 zł

4.91/ 1070

14145

Freelance Cockpit 3 - Zarządzanie projektami i CRM

Kluczowe funkcje Pulpit nawigacyjny Pomocny przegląd otwartych projektów, otwartych faktur, otrzymanych i zaległych płatności, otwartych zadań, wiadomości i wydarzeń. Zarządzanie projektami Twórz i zarządzaj wszystkimi swoimi projektami. Zadania projektu Możesz dodawać zadania do dowolnego projektu. Zarządzanie potencjalnymi klientami Twórz i zarządzaj wszystkimi potencjalnymi klientami, a nawet importuj potencjalnych klientów za pomocą pliku .csv. Zadania klienta Możesz umożliwić klientom tworzenie zadań. Timery zadań Każdy agent może śledzić swój czas spędzony na zadaniach, a każde zadanie ma dedykowany grafik. Grafiki zadań Każde zadanie ma swój własny grafik. Kamienie milowe projektu Kamienie milowe pomogą ci zgrupować swoje zadania razem. Bilety pomocy technicznej Pozwól swoim klientom otwierać bilety, aby śledzić

112.50 zł

4.61/ 913

7063

Logowanie PHP i zarządzanie użytkownikami

Wydano wersję 4.1.4 - 2 kwietnia 2019 r. Sprawdź dziennik zmian poniżej, aby dowiedzieć się, co nowego w tej wersji. Opis Logowanie i zarządzanie użytkownikami PHP to skrypt logowania PHP oparty na MySQL, kolejny wysokiej jakości skrypt zaprojektowany i stworzony przez Jigowatt wyłącznie dla CodeCanyon. Kupując i integrując ten skrypt z istniejącą witryną, możesz utworzyć prywatny obszar użytkownika, w którym osoby odwiedzające Twoją witrynę muszą być zalogowane, aby wyświetlić zawartość strony. Posiada zmienne poziomy użytkownika za pośrednictwem Panelu sterowania, na wypadek gdyby Twoja witryna wymagała różnych poziomów bezpieczeństwa strony wśród wielu innych przydatnych funkcji! Prezentacja na żywo Można wyświetlić prezentację zarówno głównej instalacji, jak i panelu administracyjnego. Zaloguj się z adminem: admin Główne cechy Pan kontrolny

126.00 zł

4.25/ 651

4720

Ostatnio oglądane

EasyStore - produkt i iPhone, aplikacja na iPada z panelem 1.1

Funkcje Obsługa iOS 9! System ujęć Storyboard Najnowsze opisy produktów Xcode Kategorie Facebook i Twitter Udostępnia Panel administratora I wiele więcej ..

265.50 zł

3.33/ 6

37

ShopList Iphone, aplikacja na iPada z iAd V1.1

Funkcje Obsługa iOS 9! System serii ujęć Najnowsze mapy oparte na lokalizacji Xcode Opisy i linki I wiele więcej ..

49.50 zł

5/ 6

33

Potężny szablon aplikacji do zarządzania finansami

Chcesz, aby ten szablon był funkcjonalny? .. Whatsapp do +919526138555 FinePay to konfigurowalny szablon aplikacji do zarządzania finansami dla firm finansowych. Jest to kompleksowe i przyjazne dla użytkownika rozwiązanie do zarządzania finansami online. Szablon aplikacji pomaga zaspokoić potrzeby technologiczne bankowości samochodowej i innych usług finansowych specjalnie zaprojektowanych dla banków i instytucji finansowych. Jest to idealny elastyczny szablon aplikacji jonowej z Typescripts 2.X do tworzenia aplikacji mobilnych dla małych, średnich i dużych firm finansowych. Chcesz, aby szablon działał? Jeśli chcesz, aby szablon był w pełni funkcjonalny, wyślij wiadomość e-mail na adres [email protected] Omówienie szablonu Przyjazny dla użytkownika i wydajny szablon

117.00 zł

0/ 2

93