Nikt nie chce być bez klienta, prawda? Dzięki funkcji Clientless aktualizacja Twojego portfolio nigdy nie była łatwiejsza. Nowy gotowy projekt? Pewnie! Wystarczy przejść do panelu administracyjnego i kliknąć „dodaj nowy”, wprowadzić szczegóły i gotowe! Błędnie napisałeś coś; nie podoba ci się sposób, w jaki coś sformułowałeś? Szybka i łatwa edycja jest na wyciągnięcie ręki. A jeśli naprawdę nie chcesz mieć przedmiotu w swoim portfolio, po prostu naciśnij przycisk usuwania, zaakceptuj pole „jesteś pewien?” I presto, już go nie ma! Obejmuje: Łatwe dodawanie / edytowanie / usuwanie klientów. Prześlij obraz z klientem (wbudowany). Może być wyświetlany w dowolnym miejscu na stronie, a nie tylko w zainstalowanym katalogu. Nie musisz grzebać w temacie Wordpress. Prosty system szablonów, całkowicie cust
Perfex CRM to kompletne oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami, które doskonale pasuje do prawie każdej firmy, freelancera lub wielu innych zastosowań. Dzięki czystemu i nowoczesnemu designowi Perfex CRM może pomóc Ci wyglądać bardziej profesjonalnie dla klientów i jednocześnie poprawić wydajność firmy. Zarządzanie klientami jest ważne, a Perfex CRM pomaga na kilka sposobów: Zarządzaj projektami i wystawiaj im faktury dzięki zaawansowanej funkcji zarządzania projektami. Połącz zadania z wieloma funkcjami Perfex CRM i zachowaj porządek. Twórz profesjonalne, świetnie wyglądające szacunki i faktury. Potężny system wsparcia z możliwością automatycznego importowania biletów. Śledź czas spędzony na zadaniach i rozliczaj klientów. Możliwość przypisania wielu członków personelu
4.91/ 1070
14145
Kluczowe funkcje Pulpit nawigacyjny Pomocny przegląd otwartych projektów, otwartych faktur, otrzymanych i zaległych płatności, otwartych zadań, wiadomości i wydarzeń. Zarządzanie projektami Twórz i zarządzaj wszystkimi swoimi projektami. Zadania projektu Możesz dodawać zadania do dowolnego projektu. Zarządzanie potencjalnymi klientami Twórz i zarządzaj wszystkimi potencjalnymi klientami, a nawet importuj potencjalnych klientów za pomocą pliku .csv. Zadania klienta Możesz umożliwić klientom tworzenie zadań. Timery zadań Każdy agent może śledzić swój czas spędzony na zadaniach, a każde zadanie ma dedykowany grafik. Grafiki zadań Każde zadanie ma swój własny grafik. Kamienie milowe projektu Kamienie milowe pomogą ci zgrupować swoje zadania razem. Bilety pomocy technicznej Pozwól swoim klientom otwierać bilety, aby śledzić
4.61/ 913
7063
Wydano wersję 4.1.4 - 2 kwietnia 2019 r. Sprawdź dziennik zmian poniżej, aby dowiedzieć się, co nowego w tej wersji. Opis Logowanie i zarządzanie użytkownikami PHP to skrypt logowania PHP oparty na MySQL, kolejny wysokiej jakości skrypt zaprojektowany i stworzony przez Jigowatt wyłącznie dla CodeCanyon. Kupując i integrując ten skrypt z istniejącą witryną, możesz utworzyć prywatny obszar użytkownika, w którym osoby odwiedzające Twoją witrynę muszą być zalogowane, aby wyświetlić zawartość strony. Posiada zmienne poziomy użytkownika za pośrednictwem Panelu sterowania, na wypadek gdyby Twoja witryna wymagała różnych poziomów bezpieczeństwa strony wśród wielu innych przydatnych funkcji! Prezentacja na żywo Można wyświetlić prezentację zarówno głównej instalacji, jak i panelu administracyjnego. Zaloguj się z adminem: admin Główne cechy Pan kontrolny
4.25/ 651
4720
Jeśli podoba Ci się nasz motyw, nie zapomnij go ocenić. To nam bardzo pomaga ID szablonu: MAG090177 Sklep z winami Szablon Magento jest przeznaczony do sklepu z winem, napojami, żywnością i sklepem spożywczym. Szablon Magento sklepu z winami wygląda świetnie z kolorami. Wszystkie podstrony są dostosowane. Jest bardzo ładny dzięki swojemu czystemu i profesjonalnemu wyglądowi. Kompatybilny: Magento 1.8.0.0, 1.8.1.0, 1.9.xx Funkcje HTML5 i CSS3 W pełni responsywny motyw Korzystanie z czcionek Google Obsługa wielu języków Bez podstawowych modyfikacji Przyjazny dla SEO (Search Engine Optimization) Zoptymalizowany do szybkiego ładowania + Sprite CSS NOWOŚĆ: Smart Responsive Grid Product NOWOŚĆ: Integracja Flex Slider Nieograniczone banery + suwaki Polecane produkty Moduł - Opcje administracyjne Bestseller Moduł produktów - Administrator
4.5/ 4
65
QMAIL Responsive szablon e-mail zapewnia ponad 250 modułów, korzystając z narzędzia do tworzenia znaczków, które możesz zaprojektować samodzielnie, bez kodu. Z ponad 250 różnymi modułami masz nieograniczony układ do swoich celów. Qmail najlepiej jest zwiększyć liczbę subskrybentów poczty e-mail. Qmail z modułami Huges doskonale nadaje się do usług biznesowych, e-commerce, zakupów online, portofoio, profili firmowych, wprowadzania produktów cyfrowych itp. QMAIL to responsywny szablon wiadomości e-mail kompatybilny z wszystkimi urządzeniami i prawie wszystkimi klientami e-mail. Kompatybilny z QMAIL znaczek pocztowy, mailchimp i monitor kampanii. FUNKCJE Responsywny szablon wiadomości e-mail Przeciągnij i upuść w znaczku Gotowe Nieograniczone kolory Pieczęć, Monitor kampanii i MailChimp comp
0/ 1
64
Poszukaj różnych stylów: sprawdź nasze inne szablony. Kompatybilność z Magento: wydanie wspólnotowe 1.7.x, 1.8.x (1.7.0.0, 1.7.0.1, 1.7.0.2, 1.8.0.0). Lista funkcji Elastyczny design, adaptacyjne rozwiązania ekranowe: 1280px, 1024px i mniej niż 640px. Superszybkie oceny 5A testowane przez webpagetest. Pierwszy bajt <0,5 s. Zobaczyć wynik. Wbudowany w Theme Framework pozwala łatwo ustawić inny układ. Visual Content Editor pozwala edytować zawartość bezpośrednio w interfejsie użytkownika. Zaawansowane ustawienia motywu pozwalają zmieniać kolory, czcionkę, typografię i inną elastyczność stylizacji. Przeciągnij i upuść konstruktora Mega Menu, zbuduj menu z wieloma kolumnami nigdy nie było łatwiejsze. o wartości 49 USD, wliczone w cenę Advanced Layere
4.33/ 6
65