Laradesk – Helpdesk Ticketing System Laradesk is a system for managing a helpdesk service. Where customers can submit tickets and agents can reply to customers. With a very clean and simple interface, where your customers can manage their tickets with just a few clicks and will receive a notification to their email in each response to their tickets. Support For any inquiries or feedback please send a request in this link: dacoto.zendesk.com/requests/new and we will try our best to assist you. Features Create & manage tickets Attach files to tickets Receive email notifications on each ticket response Organize tickets by status Organize tickets by label Organize tickets by department Assign specific us
Usługi instalacji i dostosowywania: Inne elementy: Czat na żywo z pomocą techniczną. Oparty na PHP i MySQL. Dla dowolnej strony internetowej. Brak opłat miesięcznych. Współpracuje z dowolną stroną internetową - statyczną, PHP, WordPress, Joomla, Drupal, OpenCart (dowolna strona internetowa z zapleczem PHP i MySQL)! Łatwa instalacja Kompatybilny nawet z IE8! Współpracuje z dowolną witryną PHP 5 i MySQL Formularz kontaktowy zastępstwo Wsparcie mobilne (responsywny widżet gościa) Powiadomienia na pulpicie Wielu operatorów i gości na czacie Czysty i nowoczesny wygląd Wysokiej jakości zestaw zdjęć awatarów Pole czatu z wysokiej jakości emotikonami Początkowa wiadomość „powitalna” po zalogowaniu gości w Operator wie, którą stronę aktualnie odwiedza gość! Widoki wiadomości automatycznie aktualizują swój względny czas dostawy Powiadomienie dźwiękowe
4.55/ 276
3422
Usługi instalacji i dostosowywania: czat wsparcia na żywo. Oparty na PHP i MySQL. Dla dowolnej strony internetowej. Brak opłat miesięcznych. Działa z dowolną stroną internetową - HTML, PHP, WordPress, Joomla, Drupal, OpenCart (dowolna strona internetowa z zapleczem PHP i MySQL)! Łatwa instalacja Działy Udostępnianie plików Rozmowy inicjowane przez operatora Mapa z gośćmi na czacie Pełna obsługa tłumaczeń Obrazy i filmy w oknie czatu Czarna lista wyświetlania widżetów Geolokalizacja Automatyczna zmiana języka Widżet może być wyświetlany w lewym / prawym dolnym rogu lub w ustawieniach wydajności (użytkownicy i częstotliwość odświeżania czatu , maksymalna liczba użytkowników na czacie) Kompatybilny nawet z IE9! Działa na dowolnym serwerze PHP 5 i MySQL Formularz kontaktowy Pomoc techniczna na urządzenia mobilne (elastyczne odpowiedzi)
4.13/ 114
2315
Centrum Wsparcia - Advanced PHP Ticket System to zaawansowany skrypt PHP, który pozwala użytkownikom tworzyć bilety i uzyskiwać wsparcie od swoich pracowników. Ma wbudowaną bazę wiedzy, dzięki czemu możesz tworzyć szczegółowe artykuły, aby zapewnić dodatkowe wsparcie. Twórz i ograniczaj swoich pracowników do określonych kategorii biletów, otrzymuj powiadomienia o nowo utworzonych biletach i więcej. Oferujemy świetne wsparcie i jest bardzo łatwy w instalacji. Ma również wbudowany opcjonalny system płatności, który umożliwia tworzenie planów premium dla użytkowników, którzy mogą kupować w celu uzyskania wsparcia. Jest obsługiwany przez MYSQL i PHP z CodeIgniter 3.1.9, co czyni go bardzo solidnym rozwiązaniem. Test Drive Befor
4.74/ 108
1090
Changalab is a complete solution for an Online Currency Exchange package. Changalab is an online-based Currency Exchange platform that helps people and businesses from across the globe to convert currencies from one to another. This Currency Exchange Platform is the most advanced script in Codecanyon. The script is endlessly appealing, feature-loaded, customized, and possesses the remarkable capability of running on all devices and operating systems. This script comes with various automated online payment gateways to make the payment more easier and flexible. Highlighted Features - Exchange any currency from everywhere. - A clean and modern user interface. - Dynamic search option for finding any currency. - Dynamic Admin and Userpannel. -
4.43/ 7
71
Ograniczona zniżka 20% zniżki dla następnych 10 kupujących O WeHelp - System obsługi biletów WeHelp to system PHP opracowany z myślą o zapewnieniu Twoim klientom doskonałej obsługi. Klienci mogą wyszukiwać odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dodane przez administratora, jeśli nie uzyskają żadnego wyniku, to mogą prześlij nowe zgłoszenia lub zgłoszenia błędów i bądź w kontakcie z Tobą lub Twoimi agentami. Ponadto, gdy wsparcie zostanie wykonane, a bilet zostanie zamknięty i nadaj mu priorytet. DLACZEGO Wybór WeHelp WeHelp opiera się na przekonaniu, że lepsza obsługa klientów jest kluczem do wiodącej pozycji na dzisiejszych rynkach. Zapewniając swoim klientom profesjonalne wsparcie, możesz szybko zbudować zaufanie klientów, które ponownie są najważniejszą częścią sukcesu. W tym celu budujemy potężną platformę zarządzania biletami wsparcia, która pozwala
5/ 16
166
Seokit - SEO i SEM Szablon Joomla został zaprojektowany specjalnie dla SEO, SEM i marketingu online. Szablon SEOKIT ma wiele funkcji, piękny wygląd, oszałamiający design, który będzie pasował do Twojej obecności w Internecie. Seokit jest w 100% responsywny i przetestowany na wszystkich głównych urządzeniach przenośnych. Kluczowe funkcje Helix Ultimate Framework Sp Page Builder Pro Najnowsze 3 odmiany strony głównej Tak wiele elementów do wyboru Różne pakiety QuickStart Parallax i Non Parallax Banner gotowy dla Joomla 3.8.x W pełni responsywny układ Zbudowany z HTML5 i CSS3 Kompatybilny z Bootstrap 4 Obsługa najnowszych czcionek Wspaniałe ikony Układ w pudełkach Obsługa funkcji kompilacji ScSS do CSS Wszystkie wymagane rozszerzenia (moduły i wtyczki) Zawarte Układ siatki Bootstrap (obsługa 12 kolumn - Fl
0/ 0
2